برای کاربر حرفه ای که باید ساعتها وقت خود را پای کامپیوتر و اینترنت بگذراند، تعمیر ویندوز و برنامه های داخل آن وقت گیر است.

مثلا ممکن است هر روز چند برنامه نصب کرده و دوباره پاک کنید. این موضوع در درازمدت کامپیوتر شما را کند می کند و به همین خاطر وقت کم می آورید تا به کامپیوتر خود برسید.
وقتی یک برنامه وجود داشته باشد که موقع بالا آمدن ویندوز خودش به طور خودکار خطاها را تشخیص داده و رفع کند، آنوقت کار شما هم سبک تر می شود.
بهینه سازی کامپیوتر چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری را می توانید به Tuneup utilities 2013  بسپارید. نصب برنامه مذکور که 30 مگابایت است کمی طول می کشد.
چندین نرم افزار را داخل یک برنامه جامع خواهید یافت اما صفحه اصلی از شما می خواهد تا با یک کلیک مشکلات کامپیوتر را پیدا کرده و دوباره با یک کلیک دیگر، مشکلات لیست شده را حل کنید. همه برنامه ها به صورت تب از هم جدا شده و با کلیک روی هر کدام، می توانید به کیس مورد نظر دست بیابید.
لینک های شکسته، بالا بردن سرعت کامپیوتر، مشکلات رجیستری ویندوز، سبک کردن ویندوز هنگام بالا آمدن، پاک کردن کامپیوتر از اضافات بدرد نخور و رد پاها روی اینترنت، بالا بردن پرفرومنس کامپیوتر، دفرگ کردن هارد دیسک، پاک کردن برنامه با تمام متعلقات آن از جمله ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است که روی همه ویندوز ها کار می کند.
برای دانلود از اینجا، یا اینجا، یا اینجا استفاده کنید.
 
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    2 2
    فقط با این برنامه به رجیستری دست نزنین که دفعه بعد ویندوز بالا نمیاد. ورژن قبلی که افتضاح بود در قسمت تعمیر رجیستری اما این ورژن را امتحان نکردم.
    • بدون نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
      1 0
      من که مشکلی ندیدم
    • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
      0 0
      متشکر. لینک خوبی بود.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 2
    لینکهای دانلود همگی مشکل دارد و امکان دانلود این برنامه نیست
    • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
      4 0
      لینکها تست مجدد شد. همگی سالمند. اما شما می توانید نسخه 14 روزه آنرا از این لینک بگیرید. http://download.tune-up.com/TUU2013/1003785/TuneUpUtilities2013_en-US.exe