فارس نوشت:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارات مردم از فوتبالیست‌ها به حق است و البته فوتبالیست‌ها هم تلاششان را انجام می‌دهند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه در حاشیه بازدید از تمرین تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که در جوامع مختلف مورد توجه است ورزش‌های قهرمانی و تیمی است که فوتبال هم در عصر حاضر خیلی نقش اساسی دارد و می‌تواند باعث همبستگی ملی و ایجاد روحیه جمعی در کشور شود.
وی افزود: هم فوتبال و هم فوتسال در بین جوانان از جایگاهی برخوردارند و من هم امیدوارم که در بازی‌های پیش رو با توجه به پیشینه‌ایی که کشورمان داشته نقش مهمی داشته باشیم.
لاریجانی ادامه داد: در فوتبال هم سطح ما در حال افزایش است، البته مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون باید تلاش کنند تا سطح نسبتا ثابتی داشته باشیم و رو به رشد حرکت کنیم.
رئیس قوه مقننه گفت: البته در حال حاضر هم تلاش‌هایی در حال انجام است و ابعاد برگزیده را انتخاب می‌کنند و با توجه به اینکه رقابت در سطح دنیا زیاد است نیاز است در داخل کشور هم از نظر افکار عمومی ورزشکاران مورد حمایت قرار گیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گاهی می‌بینم که در رسانه‌ها از زبانی استفاده می‌کنند که موجب آزردگی خاطر برای بازیکنان باشد؛ در هر نهاد و دستگاه ممکن است اشتباهاتی وجود داشته باشد اما وقتی که سطح کار ملی می‌شود و باید از نظر حمایت‌های مردمی به نحوی کار صورت بگیرد که روحیه بازیکنان بالا رود.
لاریجانی اضافه کرد: توصیه من به دوستان رسانه‌ای این است که اشکالی ندارد ذره‌بین‌های آنها روی اشکالات باشد اما با زبانی مسائل را بگویند که به رفع مشکلات کمک کند تا ایجاد آزردگی روحیه نکنند.
وی افزود: رسانه‌ها نباید از مصاحبه‌ با بازیکنان انتظار داشته باشند مثل سیاست‌مداران با سابقه سخن بگویند؛ ورزشکاران با دلشان حرف می‌زنند و ممکن است گاهی پستی و بلندی‌هایی هم در سخنانشان باشند ولی این نباید سوژه‌ای شود که رسانه‌ها سایش روحی برای بازیکنان ایجاد کند.
بر همین اساس مراعات طرفین مهم است و من فکر می‌‌کنم که در مقطع کنونی بیش از هر زمان احتیاج است که بازیکنان فوتبال مورد حمایت قرار بگیرند.
لاریجانی با بیان اینکه من اطلاعیه فوتبالیست‌ها را هم دیدم گفت: این اطلاعیه نشان می‌داد که هم فوتبالیست‌ها برخی اشکالات را قبول دارند و هم انتظار دارند که از طریق رسانه‌ها به مردم مورد حمایت قرار بگیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که سطح فوتبال کشور ما بالاتر رود که در میدان‌های جهانی هم بدرخشند و اظهارداشت: قاعدتا تا روز سه‌شنبه مورد استقبال خواهد بود. چرا که بازی حساسی است و البته انتظارات مردم هم به حق است؛ امیدوارم که عزیزان با نهایت ورزیدگی انتظارات مردم را برآورده کنند و از سوی دیگر هم همه کسانی که برای تشویق می‌آیند باید بدانند که فوتبالیست‌های کشورمان تلاش خودشان را می‌‌کنند و وضعیت را طوری نکنند که روحیه افراد آزرده شود چرا که نه این اولین بازی ما است و نه آخرین بازی خواهد بود.
لاریجانی در پاسخ به این سؤال که آیا روز سه‌شنبه جهت تماشای بازی به استادیوم می‌رود یا نه اضافه کرد: امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم، البته من هم مشغله‌های زیادی دارم.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    52 1
    حرف زدن سیاستمدارامونم دیدیم!!!!!!
  • nasser US ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    10 0
    تو مملکت ما سیاست مدارا مثل فوتبالیستا صحبت می کنن
  • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    4 0
    وجه اشتراک هر دو دسته اینه که هردو از مردم طلبکارند!