در پی اعتراض یکی ازخوانندگان به مسدود شدن ورودی یادگار به کچویی، معاونت ترافیکی شهرداری منظقه یک تهران جوابیه ای صادر کرد و عنوان داشت:« به منظور افزایش ایمنی خودرو ها این خیابان مسدود شد»

یکی از خوانندگان با نام محمد نوشته بود:« با سلام گاهی برای روان شدن ترافیک خیابانها قوانینی وضع می‌شود و پس از مدتی با بوجود آمدن شرایط جدید قانون قبلی که می‌بایست منحل شود پابرجا بوده وخود باعث تشدید اختلال در ترافیک می‌شود
شرح:
در اتوبان یادگار ورودی اوین که محل تردد به مناطق اوین ، درکه ، ولنجک ، زعفرانیه و ... می‌باشد ترافیک شدید در ساعات بعد از ظهر بوجود می‌آید که بر اتوبانهای چمران و سئول نیز تاثیر مستقیم دارد.
مساله:
1-در اوین چندی پیش ورودی خیابان کچویی را از خیابان اعرابی ممنوع کردند(دور زدن ممنوع)که در زمان خودش در کاهش ترافیک اتوبان یادگار و چمران موثر بود.
2-پس از مدتی در زمان اجلاس غیر متعهدها ورودی یادگار را به کچویی مسدود کردند.
پیشنهاد:
با اجرای بند2 ترافیک بند1 به یادگار منتقل شده باید یکی از بندهای بالا منحل شود
جوابیه معاونت ترافیکی شهرداری منظقه یک به نقل از روابط عمومی این شهرداری :
با توجه به مطالعات مشاور ترافیکی منطقه و براساس بازدید های به عمل آمده به منظور جلوگیری از انجام حرکت ضربدری و افزایش ایمنی توام با تسریع و تسهیل تردد خودرو های دسترسی مستقیم بزرگراه یادگارامام به خیابان شهید کچویی مسدود شده است. همچنین به دلیل عرض کم معبر و کاهش ایمنی در حرکت دور زدن برای ورود به خیابان کچویی از خیابان اعرابی و به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان کچویی به دلیل تداخل این حرکت با حرکت جنوب به شمال خیابان شهید کچویی این دسترسی مسدود شده است.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    8 1
    بابا بی خیال! بعید میدونم اینجا قبل از اجرای هر طرحی مطالعه داشته باشیم، سیستم اینجا آزمون و خطاست...
  • بدون نام US ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    1 0
    والا خیلی خوب شده...قبلا یادگار بخاطر کچویی قفل میشد...