ایسنا نوشت:

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بررسی کنکور از موضوعاتی است که قبل از آن باید برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در بخش آموزش و پرورش انجام شود، گفت:‌ این موضوع در حال حاضر در مرحله مطالعاتی است و هنوز به تصمیم قطعی نرسیده است.
 

زهره طبیب‌زاده  با اشاره به بررسی ساماندهی کنکور در کمیسیون آموزش و تحقیقات، گفت: تاکنون در این زمینه تصمیم قطعی و جدی اتخاذ نشده است.
 

این عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر این موضوع از سوی کمیته‌ای که دکتر کبگانیان (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی) مسئولیت آن را بر عهده دارد و کمیته آموزش این کمیسیون در حال بررسی است.
 


وی خاطرنشان کرد: مساله ساماندهی کنکور از جمله موضوعاتی است که نیاز به بررسی‌ها و هماهنگی‌های بیشتری دارد اما در حال حاضر مجلس و کمیته‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی که این موضوع را بررسی می‌کنند هنوز نتیجه نهایی در این زمینه نگرفته‌اند و در مرحله مطالعاتی قرار دارند.
 


طبیب‌زاده تصریح کرد: معتقدم با توجه به اینکه در بحث نظام آموزشی کشور در سال جاری پایه ششم ابتدایی به مرحله اجرا در آمده، باید فعلا این موضوع به نتیجه برسد بعد موضوع دیگری مطرح شود در حالی که کنکور یکی از گام‌های اساسی در بخش آموزشی است باید ابتدا زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش انجام شود و بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی اقدامی صورت نپذیرد.
301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =