معمولا برای پاک کردن برنامه نصب شده روی ویندوز از طریق رفتن در کنترل پنل و کلیک روی گزینه remove نرم افزار ظاهرا محو می شود.

 اما بدلیل نوع برنامه نویسی و وجود فایلهای dll  رجیستری و ... حتی بعد از پاک کردن برنامه، این گونه فایلها پاک نمی شوند و در درازمدت دلیل اصلی کندی ویندوز می شوند.
نرم افزار full uninstall به شما کمک می کند تا تمام فایلهای پیدا و پنهان یک برنامه برای همیشه از روی سیستم شما پاک شوند. همچنین اطلاعات به جا مانده در رجیستری ویندوز که اغلب دست نخورده می مانند نیز توسط این برنامه جستجو و پاک می شود.
برنامه فول آن اینستال برنامه حرفه ای برای پاک کردن مخلفات برنامه های غیر ضروری است. کار این نرم افزار جستجو برای یافتن تمام تغییراتی است که هنگام نصب یک برنامه انجام شده است و نرم افزار مذکور با ردیابی آنها تمام فایل ها و فولدرهای ایجاد شده را از بین می برد و بدین ترتیب همه چیز به حالت روز اول بر می گردد.
برنامه تحت ویندوز کار می کند و آنرا با حجم 3.3 مگابایت می توانید از اینجا یا اینجا دانلود کنید.
 
 منبع: چم تیبل
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود DE ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
    6 0
    به این برنامه هم می خوام امتیاز بدم( از 10) پاکسازی اصولی برنامه: 7 سازگاری با سیستم عامل: 6 سرعت بارگذاری: 3 گزارش کار: 9 نمایش دقیق برنامه ها: 2 کلام پایانی: استفاده از این برنامه توصیه نمی شود ممنون
  • بدون نام KW ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
    2 0
    ccleaner همون کار رو انجام میده