عکس ارسالی از قدرت الله ذاکری

 

 

یونسی شهری است در استان خراسان رضوی در شرق ایران. این شهر در شهرستان بجستان که خود به تازگی از شهرستان گناباد جدا شده قرار دارد. جمعیت این شهردر سال 1385، برابر با 3349 نفر بوده است. یونسی با روستاهای مرندیز (در غرب) و میاندهی (در شرق) همسایه است. فاصله‌اش با مرکز شهرستان 45 کیلو متر با مرکز استان 230 کیلومتر و با پایتخت نزدیک به 1000 کیلو متر است.آب وهوای یونسی گرم وخشک است و زمستان هایی بسیار سرد وتابستان هایی بسیار گرم دارد که این بیشتر بخاطر قرار گرفتنش درکویر بجستان است. از آثار تاریخی یونسی می‌توان به آب انبارمعروف به «حوض نو»، کاروانسرای شاه عباسی، پل قدیمی معروف به «پول کال»، و قلعهٔ قدیمی اشاره کرد که در حال ویرانی است. سه کوه معروفش زهلی، خر پشت و کمر زردک نام دارد.

 

===

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم. لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    2 2
    آدم فک میکنه داره سرنگتی آفریقا رو نیگا میکونه
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    2 101
    تا چند ماه پیش صفحه شما خیلی بهتر بود از برخی کاربران عکس و فیلم و...میگذاشتین عالی بودند مدتی است که افت شدیدی کرده این صفحه بنظرم باید خودتان را از خودزنی و کاربران قدیمی رو از تحریم دربیارین وگرنه این صفحه هم مث بقیه صفحات خبرانلاین دهم چار ترحیم میشن...!!! .
    • بدون نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
      1 5
      معلوم میشه این منفی ها خیلی خودجوش بوده اند اون هم همه با هم ....!!!
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
    0 0
    خیلی هم خوب بود