مهر نوشت:

مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تکمیل جاده آبادان - ماهشهر موسوم به جاده مرگ در استان خبر داد.
جواد سعدون زاده با اشاره به تصادف اخیر در جاده موسوم به مرگ در محور آبادان ـ ماهشهر که 10 کشته بر جای گذاشت و اظهار تاسف از این حادثه، گفت: با توجه به اینکه این جاده تاکنون یکهزار و 325 قربانی از استان خوزستان گرفته، در راستای رفع معضلات این جاده نمایندگان مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی داشته اند.

وی با اشاره به نتایج مثبت این جلسات، اظهار کرد: براین اساس وزارت راه و شهرسازی تمام هزینه های تکمیل اتوبان آبادان- ماهشهر را تقبل کرده است.

سعدون زاده تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی این اتوبان را در سه فاز در سال جاری به پایان می رساند.

وی با بیان اینکه قرارگاه کربلا مجری پروژه اتوبان آبادان- ماهشهر است، افزود: به این ترتیب مقرر شده این پروژه در 22 بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از وقوع حوادث ناگوار و دلخراش این جاده، گفت: پروژه تعریض و بهسازی جاده آبادان ـ ماهشهر افزون بر 20 سال است که در دستور کار دولت بوده و همچنان به اتمام نرسیده است.
وی همچنین از اختصاص اعتبار برای اتوبان آبادان – اروندکنار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این اتوبان با تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار از اوائل سال 92 آغاز می شود.
سعدون زاده ادامه داد: تخصیص اعتبار برای جاده ترانزیتی شلمچه به بندر امام خمینی(ره) به منظور رونق اقتصادی منطقه از دیگر مصوبات نشست با وزیر راه و شهرسازی بوده است.
وی تصریح کرد: در راستای احقاق حقوق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و شهروندان مطمئن باشند با هیچ کسی تعارف نداریم.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258121

برچسب‌ها