مهر نوشت:

وقوع زلزله ای ضعیف در شهرستان دورود با توجه به سابقه زلزله خیز بودن این شهرستان موجب شد که مردم شب گذشته را در اضطراب سپری کنند. 
زمین لرزه ای ضعیف شامگاه جمعه شهرستان دورود را تکان داد که با توجه به احساس شدن این زمین لرزه توسط بیشتر اهالی شهر مردم شب گذشته را در ترس و نگرانی به سر کردند.
مدیر کل ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه استانداری لرستان با تشریح جزئیات این زلزله گفت: این زمین لرزه در ساعت 21 و 51 دقیقه و 56 ثانیه شب جمعه به وقوع پیوست.
رضا آریایی ادامه داد: شدت این زلزله 2.8 در مقیاس ریشتر بوده است.
وی عمق وقوع این زمین لرزه را 12 کیلومتر ذکر کرد و بیان داشت: این زلزله موجب وحشت عمومی در میان مردم شهر دورود شد.
مدیر کل ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه استانداری لرستان با تاکید بر اینکه این زمین لرزه هیچ گونه خسارات مالی و جانی در این شهرستان به دنبال نداشته است، افزود: ولی با توجه به زلزله خیز بودن دورود مردم با وقوع این زمین لرزه دچار ترس و وحشت شدند.
بنابر این گزارش شهرستان دورود به عنوان یکی از مناطق زلزله خیز استان با خطر لرزه خیزی بسیار زیاد در طول سالهای اخیر شاهد زمین لرزه های متعدد و البته شدیدی بوده است و همین امر مردم را به دنبال وقوع هر زلزله نگران می کند.
در آخرین زلزله ای که شهرستان دورود به خود دید در روز پانزدهم آبان ماه سال 89 این شهرستان زلزله خیز با زلزله ای 4.9 ریشتری تکان خورد و حاصل این زلزله نه چندان شدید آسیب دیدن و خسارت به هشت هزار واحد مسکونی و مجروح شدن حدود 104 نفر بود.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258329

برچسب‌ها