پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت:

وزیر کشور گفت: رویکرد ما مثل گذشته در انتخابات آتی بر مبنای قانون مداری، عدالت محوری ، امانت داری و حضور گسترده مردم است.
 مصطفی محمدنجار وزیر کشور در جلسه معاونین سیاسی، امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با بیان اینکه تلاش ما ایجاد و حفظ ثبات و آرامش در کشور است، اظهارداشت: یقیناً معاونین سیاسی، امنیتی با نقش محوری خود در استان ها؛ نقش بسزایی در حرکت پیشرفت دولت خدمتگزار برای به انجام رساندن برنامه‌ها در کشور دارند.
وزیر کشور با بیان اینکه علی رغم تبلیغات دشمن الحمدالله کارهای بزرگی در دولت دهم با قوت و دامنه وسیعی در حال انجام است و کشور در مسیر پرشتاب توسعه قرار گرفته است، تصریح‌کرد: همه این پیشرفت‌ها تحت شدیدترین اقدامات و تحریم‌های همه جانبه دشمن در بخش‌های مختلف صنعت، تولید، کشاورزی، صنایع دفاعی، اقتصادی و صادرات در جریان است و دستاوردهای فراوانی به ارمغان آورده و ترسیم کننده آینده روشن در کشور است.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف قدرت‌های استکباری تضعیف روحیه و فاصله گرفتن مردم از اهداف نظام است، گفت: الحمدالله با منویات مقام معظم رهبری و همکاری دولت و مردم این تهدیدات نه تنها تأثیری بر اراده ملت عزیز نداشته است بلکه با رشد و هوشیاری مردم به فرصت تبدیل شده است.
وزیر کشور در فراز دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات پیش رو تصریح‌کرد: رویکرد ما مثل گذشته در انتخابات آتی بر مبنای قانون مداری، عدالت محوری، امانت داری و حضور گسترده مردم استوار است.
محمد نجار با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و اصل ضرورت خدمت صادقانه گفت: بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از تهدیدات در حوزه امنیتی مطرح است و باید جهت ارتقاء احساس امنیت عمومی و جلوگیری از تهدیدات فعالانه عمل کرد.
سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در گردهمایی معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: یکی از اهداف مهمی که در دستور کار استکبار جهانی است تلاش برای ناامن سازی کشور و ایجاد اختلاف بین رجال سیاسی و برگزاری انتخاباتی بسیار کم رونق و ضعیف در جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: این نظام با تدابیر و تحلیل عالمانه رهبر فرزانه و همکاری و همراهی قوا توانسته از بخش قابل توجهی از مشکلات با توفیق عبور کند.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برگزاری همایش مدیران کل آموزش استانداری‌های سراسر کشور در وزارت کشور گفت: از کارگزاران برگزاری امر انتخابات، مدیران ستادی استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و عوامل شعب خواستیم جهت کاهش چالش‌های سیاسی و امنیتی نسبت به برنامه‌ریزی آموزش بر محور قانون مداری و تبدیل آن به یک باور عمومی اقدام کنند.
مرتضوی با بیان اینکه باید با فراهم کردن بسترهای لازم شرایط را جهت تداوم مطلق بی‌طرفی در امر انتخابات فراهم کرد، افزود: اثبات بی‌طرفی در رفتار سیاسی، اجتماعی تبلور می‌یابد.
معاون سیاسی وزیر کشور با تأکید بر ترمیم شکاف‌های سیاسی در جامعه و پرهیز از ایجاد اختلاف در کشور افزود: از این طریق می‌توانیم کشور را به سوی وحدت و انسجام ملی پیش ببریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فراهم شده است و دوستان در حوزه ستادی تمهیدات لازم درخصوص تأمین مایحتاج برای چاپ و انتشار تعرفه‌ها و تأمین صندوق‌ها و سایر ملزومات را فراهم کرده‌اند و در حوزه انفورماتیک زیر ساخت‌های الکترونیکی فراهم شده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =