رئیس جمهور پیش از سفر به مصر به بازداشت شب گذشته مرتضوی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور صبح امروز پیش از عزیمت به مصر در جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است.
وی با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
وی توضیح داد: کسی تخلف کرده است و فردی مطلع شده و این تخلف را اعلام کرده، اما به جای اینکه متخلف را دنبال کنند، با کسی که اعلام کرده برخورد می‌شود و این بسیار زشت است و برای ملت، جمهوری اسلامی و قوه قضاییه شایسته نیست، بنابراین وقتی از سفر برگردم این مساله را به طور جدی دنبال خواهم کرد.
 
گفتنی است سعید مرتضوی متهم اصلی پرونده کهریزک است و بنا بر اعلام دستگاه قضا روز 8 اسفند باید محاکمه می شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • x IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    25 4
    آقای احمدی نژاد کاش همینطور که با جدیت به دنبال حمایت از افرادی مثل مرتضوی مشایی کردان رحیمی بقایی و... هستید در کنترل قیمت ارز و مهار تورم و گرانی نیز جدیت داشتید .
  • منتقد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    4 0
    باسلام خدمت جناب دکتر ، آقای دکتر برای من و امثالهم جای سوآله که شما چرا اینقدر از آقای مرتضوی حمایت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا برای به اثبات رساندی مرتضوی شمشیر از رو بسته اید خواهشا بگذارید قانون کارخودرا دنبال کند اگر مجرم است به سزایش میرسد اگرنه که سربلند تبرعه میشود ، نمیدانم لجبازی شما به خاطر چی وبه خاطرکیست ؟ واقعا نمیدانم ؟؟؟؟؟؟