دبیرکل جامعه زینب(س)، از مرضیه وحیددستجردی به عنوان گزینه مورد نظر این تشکل و احزاب زنان اصولگرا برای معرفی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آینده خبر داد.

فاطمه استیری: کمتر از دوماه از برکناری وزیر بهداشت دولت محمود احمدی نژاد، از او به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری نام برده می شود تا وزیر زن کابینه دولت دهم نیز به جمع دیگر وزرای معزول حاضر در صحنه انتخابات ریاست جمهوری بپیوندد. مرضیه وحید دستجردی اولین وزیر زن بعد از انقلاب بود که با اما و اگرهای بسیاری توانست از مجلس هشتم برای تصدی وزارت بهداشت دولت دهم رای اعتماد بگیرد.
دستجردی اگر چه در دوران وزارت خود با حواشی کمی روبرو بود و به ندرت حرف‌های سیاسی می‌زد، اما برکناری او به عقیده بسیاری «سیاسی» و در پی مخالفت با برخی خواسته‌های رییس جمهور و اطرافیانش و مقاومت در برابر برکناری معاونش محمدباقر لاریجانی از ریاست دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران عنوان شد.
در حالی که این روزها خبرها حاکی از بازگشت او به شغل طبابت بود، اما جامعه زینب و احزاب زنان اصولگرا گویی او را فردی مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری دانسته اند تا وحید دستجردی بعد از تجربه نمایندگی مجلس و وزارت، این بار پا در گود رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری بگذارد.
در همین راستا اعظم حاجی‌عباسی دبیر کل جامعه زینب با بیان اینکه «گزینه ما در جامعه زینب و احزاب زنان اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خانم مرضیه وحیده دستجردی، به دلیل توانمندی‌های ایشان است» به ایسنا گفت: ما با خود خانم دستجردی در این مورد صحبت کرده‌ایم و ایشان هنوز جواب خاصی به ما نداده‌اند ولی ما نسبت به این موضوع اصرار داریم.
وی همچنین از نهایی شدن لیست 10 نفره این تشکل و احزاب زنان اصولگرا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: معصومه رضایی‌نظری، طاهره رحیمی، معصومه زعفرانی بهروز، مریم عربی، خدیجه ناطق، مریم‌السادات شریف، مریم محمودزاده، چوپانی، توران ولی‌مراد و خودم (اعظم حاجی‌عباسی) در این لیست 10 نفره حضور داریم.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohsen IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    18 24
    اگر کاندید بشه معلوم میشه قضیه رفتن از وزارت و اخراجش همه یک نقشه بوده تا خودش نشون بده
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    16 11
    ايشان در بين اصولگرايان مقبوليت بيشتري دارند
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    21 17
    کاشکی تصمیم بگیرد و بشود وزیری با شهامت و ریس جمهوری جسور
  • نادیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    23 27
    خدا کنه .این قدری که این خانم در زمان وزارت به کشورشون خدمت کردن هیچ وزیری نکرد ..........حیف که قدرشونو ندونستن .......من که اصلا دیگه نمیخواستم رای بدم اما به خاطر ایشون حتما رای میدم
  • سمیه IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
    4 0
    مگه خانم ها میتونن کاندیدریاست جمهوری بشن ؟؟؟؟!!!!البته طبق قانون اساسی و اون چیزی که من خوندن نمیتونن بشن .
    • آبتین IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
      3 0
      میتونن و از این بابت مشکلی نیست. اما رد و تائید صلاحیت با شورای نگهبانه
  • اردشیر IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    4 1
    امیدوارم دستجردی کاندید شود او میتواند بیشترین آراء تاریخ انتخابات ریاست جمهوری را بدست آورده و یکی از محبوب ترین و جسورترین روسای جمهوری اسلامی ایران شود. ظرفیت و توان و جسارتش را دارد. وجهه بین المللی کشور نیز بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت.