رافائل نادال با پیروزی دو بر صفر برابر داوید نعلبندیان قهرمان مسابقات تنیس اپن برزیل شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان در دیدار نهایی مسابقات اپن برزیل با نتایج 3-6 و 2-6 رقیب آرژانتینی خود داوید نعلبندیان را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد. نادال که یک مصدومیت طولانی هفت ماهه را پشت سر گذاشته در این رقابت ها و به ویژه در دیدار پایانی نمایش بسیار موفقی داشت و توانست تنها در 78 دقیقه کار را به پایان برساند.
این ستاره اسپانیایی که 11 عنوان قهرمانی گرند اسلم های تنیس را در کارنامه دارد هفته گذشته در فینال مسابقات شیلی ناباورانه مغلوب هوراسیو زبالوس نفر هفتاد و سوم تنیس دنیا شد، هرچند که این رقابت ها اولین تورنمتی بود که نادال پس از رهایی از مصدومیت زانو در آن شرکت کرده بود.
نفر پنجم رنکینگ جهانی تنیس درباره عملکردش در این مسابقات به رویترز گفت: " وقتی که پاهایت آسیب دیده باشد نمی توانی به خوبی حرکت کنی و وقتی جابجایی و حرکت خوب نداشته باشی نمی توانی به درستی به توپ ضربه بزنی. هنوز هم کمی درد در زانویم احساس می کنم اما با کمتر شدن درد کیفیت بازیم هم بهتر خواهد شد. به طور کلی امروز در زمین حس خوشایندی داشتم."
نادال که خود را برای دفاع از عنوان قهرمانیش در اپن فرانسه آماده می کند، به احتمال فراوان در مسابقات تنیس مکزیک شرکت خواهد کرد.
 

4141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =