۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

ایسنا نوشت:

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های استان آذربایجان‌شرقی از واژگونی یک دستگاه خاور و یک دستگاه خودروی سواری پیکان خبر داد.
حبیب حسینقلی‌زاده در تشریح این حوادث گفت: در پی گزارش یک مورد واژگونی خودروی سواری پیکان در ساعت 15:15 روز گذشته در جاده تبریز- اهر بعد از تویگون، سه آمبولانس‌ به محل اعزام شدند.
وی یادآور شد: تکنیسین‌های اعزامی بعد از انجام اقدامات پیش‌بیمارستان، چهار مصدوم سانحه را به بیمارستان امام‌رضای تبریز منتقل کردند.
حسینقلی‌زاده گفت: متاسفانه وضعیت سه مصدوم وخیم گزارش شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای استان آذربایجان‌شرقی همچنین از واژگونی یک دستگاه خاور در جاده تبریز خواجه حوالی پمپ‌بنزین تویگون خبرداد و گفت: دو مصدوم این سانحه نیز توسط آمبولانس‌های خواجه و سرند به بیمارستان امام‌رضای تبریز منتقل شدند.
حسینقلی‌زاده با بیان اینکه بستن کمربندایمنی شدت جراحات وارده به سرنشینان را کاهش می‌دهد، از رانندگان خواست، در هوای بارانی حدالامکان سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پراید، پیکان، جرثقیل، پاترول و زانتیا، لند کروزر یا به عبارتی نوع ماشین، تفاوتی در واژگونی یا عدم‌واژگونی در جاده‌ها ندارد، چرا که عدم کنترل سرعت مطمئنه متناسب با توان خودرو، نداشتن مهارت لازم برای رانندگی، هر طیف از خودورها را با خطر واژگونی مواجه خواهد ساخت.
وی از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکنند و در صورت احساس خستگی در نزدیکترین محل استراحت کنند.
301282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292427

برچسب‌ها