با مشخص شدن تعداد نامزدهای رقابت انتخاباتی، میتینگ‌ها و همایش‌ها و جلسات پرسش و پاسخ پررنگ تر شده که در این میان وعده‌ها و سخنان جالب نامزدها را نباید نادیده گرفت.

یک تجربه تاریخی در بررسی سخنان نامزدهای انتخاباتی مشخص کرده که انواع برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری بدین شرح است:

- اعلام می شود، اجرا نمی شود.

- اعلام می شود، تکذیب می شود.
- اعلام می شود، فراموش می شود.
- اعلام نمی شود، اجرا می شود.
- اعلام نمی شود، اجرا نمی شود.
- قرار بوده اعلام شود اما اجرا نشود که نه اعلام می شود و نه اجرا می شود.
و...
با توجه به حضور حداکثری نامزدها در میان قشرهای مختلف و تسلط خارق العاده در همه حوزه ها، در ادامه به گوشه ای از تشعشعات نامزد جناح بوق در چند سخنرانی مختلف توجه فرمایید. هرگونه تشابه سخنان این نامزد با نامزدهای محترم، پیشاپیش تکذیب می شود. نامزد جناح بوق در بوق آباد، به دنبال کرسی ریاست جمهوری است و اصلا ربطی به ما ندارد!

در جمع مردم حاضر در پارک
ما کشور پیشرفت هستیم، نباید الان مملکت ما اینجا باشد، باید با این سرمایه عظیم، کشور ما اونجا باشد. (صدای تشویق مردم در حالی که دارند بستنی های توزیع شده را لیس می زنند)

در جمع زنان خانه دار محله اقدس خانوم و رفقا
خانه داری مهمترین شغل بانوان و البته شغل اهالی بهشت است. زن موتور محرک جامعه است و در کشور پیشرفته ما نباید وضعش اینطور باشد، زن خانه دار باید آنطور باشد. این درست نیست که الان وضعیت زنان خانه دار اینجور است. افتخار من این است که برنامه ای دارم برای اینکه وضع زن خانه دار از این وضع در آید. (زنان خانه دار در حال پاک کردن سبزی آش پشت پا برای نامزد محبوبشان، سر تکان می دهند)

در جمع صنعتگران بیکار
ماشین کشور را پنچر کرده اند. تازه ما زاپاس هم نداریم. قبلش هم البته به روغن سوزی افتاده بود و ریپ می زد. کشور ما که ژیان نیست، کشور ما باید بنز باشد و البته راننده بنز هم می خواهد. من بنز ندارم اما گواهینامه شو که دارم. تازه همه مردم باید بنز داشته باشند و صنعتگر ایرانی می تواند از پراید، بنز بسازد. شده که می گم! (صدای کف زدن حضار)

در جمع دانشجویان اصولگرا
سالها این جماعت اصلاح طلب بی تربیت، کشور را به عقب راندند و بعد هم یک عده در لباس اصولگرایی کشور را به عقب تر بردند؛ حالا دیگر نوبت اصولگرایی اصلی است که واقعا اصولگرایی را به کام ملت بچشاند. دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره...(صدای حضار که با تکان دادن پرچم شعار می دهند: نداره...نداره...نداره)

در جمع اصلاح طلبان وبلاگ نویس
هرکسی آمد جلو حرف نویی داشت، به او انگ اصلاح طلبی زدند و ردش کردند؛ مگر اصلاح طلبی بد است؟ همه مردان بزرگ تاریخ اصلاح طلب بودند؛ حالا هم کارهایی با مملکت کرده اند که آدم رویش نمی شود بگوید اصولگراست. من البته اصولگرا هستم ولی نه از اوناش. اطلاح طلبم نه از اوناش(صدای جیغ مستمعین به گوش می رسد)

در جمع جوانان محل
مشکل امروز جوان ایرانی کار و ازدواج نیست؛ مشکل امروز جوانان ما، سرعت اینترنته. من خودم پری روز اومدم عکس پسرمو دانلود کنم، سه بار دیس شدم، کشوری که پهنای باند آزاد به عدد دلخواه مردم و جوانانش نداشته باشد، کشور نیست. من غصه می خورم می بینم جوان ها ساعت ها وقتشان را پای اینترنت تلف می کنند برای دانلود یه عکس یا ورود به یه شبکه اجتماعی...همه اینها را درست می کنم.(کف و جیغ و هورای حاضرین)

ادامه سخنرانی نامزد جناح بوق در روزهای بعد و همزمان با سفرهای استانی ایشان منتشر می شود.

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    35 5
    برنامه هاش عالي بود...
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    33 5
    بووووووق
  • فرهاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    44 4
    - نباید الان مملکت ما اینجا باشد، باید با این سرمایه عظیم، کشور ما اونجا باشد. - مشکل امروز جوان ایرانی کار و ازدواج نیست؛ مشکل امروز جوانان ما، سرعت اینترنته. - من البته اصولگرا هستم ولی نه از اوناش. اطلاح طلبم نه از اوناش لايك/ هزارتا
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    44 3
    مردم در حال ليس زدن بستني هاي توزيع شده. دمتگرم
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    37 2
    دیگه دنبال آهو دویدن فایده نداره...نداره. نداره دم شما گرم آنلاين ها
  • بدون نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    13 1
    . . نظر به تعدد نامزادان و با توجه به احتمال کشیده شدن انتخابات به همین سبب .....لذا من میرم یه دور میزنم و برمیگردم دور دوم شرکت میکنم... . .
  • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
    2 0
    سلام این نامزدجناح بوق کیست؟!سخنانشان هم مانندبوق است که دیگران رابه کنارکشیدن وامیدارد؟!