مهدی مهدوی کیا دقایقی را با هواداران فوتبال ایران از فینال لیگ قهرمانان سخن گفت. او ورودش به ورزشگاه ومبلی را عقب انداخت تا بتواند با مردم از دیده هایش سخن بگوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی مهدوی کیا که مهمان ویژه ایرانی فینال لیگ قهرمانان اروپاست ، دقایقی قبل از آغاز بازی بزرگ ومبلی در لندن ، در ارتباطی زنده با ویژه برنامه شبکه سوم سیما برای پوشش بازی تیم های دورتموند و بایرن ، برای مردم از حال و هوای این بازی سخن گفت. او در این گفت و گو با رضا جاودانی ، حمیدرضا صدر و عادل فردوسی پور به سئوال های این 3 نفر پاسخ گفت. او این بازی را اینگونه توصیف کرد:«بالاخره زمان مسابقه ای که همه هفته ها انتظارش را می کشیدند ، رسیده است. بازی این دو تیم آلمانی ، همیشه حساسیت های بسیاری داشته است. دو تیم و هواداران شان از دیرباز برای هم کری های سنگینی می خواندند . دو تیم از بهترین های اروپا هستند. هر دو تیم قهرمانی را تجربه کرده اند. در این 3 سال هم رقابت تنگاتنگی بین دو تیم وجود داشته است . این فصل بایرن همه رکوردهای بوندسلیگا را شکست و با اقتدار قهرمان شد اما دو سال قبل از آن را دورتموند قهرمان می شد. بازی های اخیر این دو تیم هم به گونه ای بوده که بیشتر شان را دورتموند برده است و این اتفاقات بر جذابیت این بازی می افزاید.این بازی ، مسابقه ای حساس میان با تجربه های بایرن و جوانان دورتموند است که باید دید پیروزش کدام تیم می شود.»
او درباره صندلی خود در استادیوم ومبلی هم گفت:« راستش من امشب مهمان دورتموندی ها هستم و برای جشن آنها به این مراسم دعوت شدم. پس به احتمال فراوان جایم هم میان طرفداران این تیم است. البته هنوز نرفتم توی ورزشگاه تا بدانم چه جایی هستم. ولی خیلی دوست دارم که دورتموند این بازی را ببرد چون من مهمان جشن دورتموندی ها هستم. کاپ قهرمانی اروپا را در فوتبالم کم دارم و دوست دارم این جام را دورتموندی ها ببرند تا کاپ قهرمانی را از نزدیک ببینم.»
فردوسی پور که در استودیو ایستاده بود و چون گوش نداشت صدای مهدوی کیا را نمی شنید به گفته رضا جاودانی به سبک برنامه 90 داشت حرف های مهدی را لب خوانی می کرد! او از مهدی درباره فضای شهر لندن پرسید و طرفداران پرشمار دورتموندی که به ورزشگاه رفته اند که مهدوی کیا گفت:« واقعا باید اینجا می بودید و این شور و حال آلمانی ها را می دید. انگلیسی ها از سال های سال قبل با آلمانی ها در تقابل بودند ولی الان برای این بازی فکر می کنم با اینکه برای هر تیم 25 هزار بلیت در نظر گرفتند ، نزدیک به 100 هزار دورتموندی فقط در اطراف ورزشگاه هستند. راستش اگر دورتموند بازی را ببرد با شور و حال این طرفداران ، اتفاقات جالبی در شهر لندن می افتد!»
مهدی پیش روی کدام یک از این بازیکنان حاضر در فینال بازی کرده است؟ این سئوال را حمیدرضا صدر پرسید که کاپیتان سابق تیم ملی گفت:«البته خیلی از بازیکنان دو تیم جوان هستند و آن وقت ها که من آنجا بودم شاید در بوندسلیگا بازی نمی کردند ولی یکی از آنهایی که در 11 سال حضورم بارها جلویش بازی کردم ، فیلیپ لام بود که کاپیتان تیم بایرن است. او سمت چپ بازی می کرد و درست روبروی من. چون راست پا بود و سمت چپ بازی می کرد ، همیشه می شد از سمت پای ضعیفش دریبلش کرد و آزارش داد. من همیشه تقریبا جلوی او موفق بودم! البته این بازی تقریبا جدال بازیکنان تیم ملی المان است و چند بازیکن خارجی خوب. دست یوپ هاینکس روی نیمکت باز تر است و اگر بازی به اوقات اضافه بکشد ، شانس این تیم بالاتر می رود.»
عادل در این لحظه به مهدی گفت ؛« امشب به نوعی مراسم خداحافظی یوپ هاینکس هم هست و فکر کنم اگر او را دیدی بتوانی تجربیات خوبت را در برگزاری بازی خداحافظی به او بگویی که چطور مراسمش با شکوه تر باشد » که مهدی خنده تلخی کرد و درباره اینکه ممکن است صندلی اش را بگیرند هم گفت:« خیال تان راحت آنجا حساب و کتاب دارد و کسی روی صندلی کسی دیگر نمی نشیند.»

41 41
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IN ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
    230 6
    مهدی جان ان شا ا... در کسوت مربی این جام رو هم لمس خواهی کرد :)