با توجه به اینکه استقلال در طول فصل 18 گل دریافت کرد، مهدی رحمتی بهترین دروازه‌بان لیگ شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با این حال اين دروازه‌بان به خاطر تصميمي كه در گذشته گرفت و كروش حاضر نشد او را ببخشد يكي از غايبان اصلي تیم ملی به نظر مي‌رسد.
حميد بابازاده مربي دروازه‌بان‌هاي استقلال ابتدا در خصوص عملكرد رحمتي مي گويد: «به هرحال آمار نشان مي‌دهد كه عملكرد مهدي رحمتي خيلي خوب بود. مهدي در 28 بازي بدون گل خورده بازي كرد. اين نكته نشان مي‌دهد كه رحمتي خيلي خوب كار كرد و در كنار آن دروازه‌بانان ديگر استقلال هم خوب بودند. اين دروازه‌بانان جوان پيشرفت مناسبي داشتند و اگر فرصت مي‌شد درون دروازه قرار بگيرند مطمئنا خودشان را نشان مي‌دادند.»
او در پاسخ به اين سوال كه آيا جاي رحمتي در تيم ملي خالي است تاكيد مي كند:«به نظرم با توجه به احترامي كه براي تمامي دروازه‌بانان ليگ قايل هستم مهدي نه تنها بهترين دروازه‌بان ايران بلكه بهترين دروازه‌بان آسيا است. جاي مهدي در تيم ملي خالي است. اي كاش تدابيري انديشيده مي‌شد كه ما مي‌توانستيم از وجود رحمتي در تيم ملي استفاده كنيم.»
از بابازاده مي پرسيم به نظر شما رحمتي شتابزده تصميم نگرفت كه او ادامه مي دهد:«مطمئنا رحمتي براي تصميمش در آن برهه از زمان دلايلي داشت ولي وقتي بحث ايران در ميان بود رحمتي در تلويزيون از مردم كه صاحبان واقعي تيم ملي هستند عذرخواهي كرد و اين مي‌توانست راهي باشد براي بازگشت او به تيم ملي اما متاسفانه اين عمل انجام نشد. ان‌شاء‌ا... اين لجبازي لطمه‌اي به تيم ملي نزند.‌ به هرحال كروش هم مربي تيم ملي است و حتما دلايلي دارد. به اعتقاد من ايشان بايد مثل يك پدر برخورد مي‌كرد و مهدي را به تيم ملي برمي‌گرداند.»
يكي از اشكالاتي كه هميشه به رحمتي گرفته مي‌شود اين است كه او در خروج‌هايش از دروازه مشكل دارد.بابازاده در اين خصوص مي گويد:«شايد در يك مقطعي با توجه به جوي كه عليه رحمتي به راه افتاده بود او دچار اشتباهاتي مي‌شد اما به جرات بگويم در نيم فصل دوم و جام باشگاه‌هاي آسيا همه شاهد بوديم خروج رحمتي از دروازه يكي از نقاط قوت او بود و اعتقاد دارم در نيم فصل دوم در تمام موقعيت‌هايي كه مي‌توانست از دروازه بيرون بيايد، بيرون آمد و ديگر نمي‌توانيم بگوييم در اين مساله مشكل دارد.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =