ستاره جوان تیم ملی برزیل سرانجام سانتوس را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛‌ باشگاه بارسلونا رسما خبر توافق با نیمار ستاره برزیلی سانتوس را تایید کرد تا این مهاجم جوان با قراردادی پنج ساله راهی کاتالونیا شود.
باشگاه بارسلونا در بیانیه خود آورده است: «بارسلونا و سانتوس بر سر شرایط انتقال نیمار داسیلوا سانتوس جونیور به توافق رسیده اند. مهاجم برزیلی برای پنج فصل آینده پیراهن آبی و اناری ها را به تن خواهد کرد.»
مدتی بعد از انتشار این خبر نیمار در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «بچه ها، من اینجا در کنار دوستان و خانواده ام هستم و آنها به من کمک کردند تا چیزهایی در اینجا بنویسم. چیزی که نتوانستم تا دوشنبه نگه اش دارم. دوستان و خانواده ام اکنون تصمیم مرا می دانند. دوشنبه با بارسلونا قرارداد امضا خواهم کرد. می خواهم به خاطر این 9 سال باورنکردنی، از تمام هواداران سانتوس تشکر کنم. احساس من نسبت به باشگاه و هواداران هیچوقت تغییر نخواهد کرد، این حس ابدی است. تنها باشگاه سانتوس می تواند برای من طوری باشد که در داخل و خارج از آن زندگی کرده باشم و هرچیزی به من ارائه کرده باشد. من از تمام هوادرانی که حتی در سخت ترین لحظات از من حمایت کردند، قدردانی می کنم. عناوین قهرمانی، گل ها، دریبل ها، جشن ها و آهنگی که هواداران برای من ساختند برای همیشه در قلب من خواهد ماند. فردا یک بازی در برزیلیا خواهیم داشت. می خواهم یک بار دیگر از فرصت استفاده کنم و با این پیراهن به میدان بروم و فریاد هوادران را بشنوم که اسم مرا به همراه سرود، فریاد می زنند. من به تمام این ها افتخار می کنم. لحظه متفاوتی برای من است، ناراحت به خاطر خداحافظی و خوشحال به خاطر چالش جدید. خداوند به انتخابم برکت بدهد، من همیشه در سانتوس خواهم بود.»
به نظر می رسد مبلغ این قراردادچیزی به ارزش 28 میلیون یورو باشد. همچنین نیمار سالانه مبلغ 7 میلیون یورو را از باشگاه جدید خود دریافت خواهد کرد.
نیمار در حالی به جمع کاتالان ها می پیوندد که پیش از این باشگاه سانتوس برای فروش این بازیکن با هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به توافق رسیده بود اما تصمیم نهایی را بر عهده خود نیمار گذاشت.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 295399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =