در 4سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 12 نفر کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به مهر گفت: ساعت 5:50 امروز یکشنبه وقوع یک حادثه واژگونی پژو 405 به ماموران پلیس راه در کیلومتر 37 جاده دلیجان - محلات به پلیس راه گزارش شد. با حضور ماموران مشخص شد براثر واژگونی خودرو پنج نفر از سرنشینان آن در صحنه تصادف جانشان را از دست داده اند. پس از بررسی ماموران مشخص شد این حادثه مرگبار به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

وی ادامه داد: در تصادف دیگری که ساعت 17 دیروز شنبه در کیلومتر 32 آزادراه تهران - قم رخ داد براثر تصادف پژو 207 با یک شی ثابت در کنار جاده سه سرنشین خودرو جانشان را از دست دادند. این حادثه نیر به علت خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد. همچنین براثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 85 جاده بازفت در استان چهارمحال و بختیاری دو نفر کشته و یک نفر زخمی شدند. این حادثه به علت سرعت غیرمجاز رخ داده است.
به گفته سلبی در تصادفات 24 ساعت گذشته علت 35 درصد تصادفات عدم توجه به جلو،22 درصد سرعت غیرمجاز، 14 درصد رعابت نکردن حق تقدم و 13 درصد نیز انحراف به چپ است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: ترافیک در جاده های کشور روان است و وضعیت جوی در جاده ها آرام گزارش شده است.

 

2کشته و 3مجروح در تصادف 2موتورسیکلت
سرهنگ رضا سلبی به فارس هم گفت: ساعت 21 دیروز شنبه بر اثر تصادف 2 دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 55 محور روستایی اسلام آباد در استان سیستان و بلوچستان، 2 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر مجروح شدند که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راکب یکی از دو دستگاه موتورسیکلت اعلام شده است.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =