مهر نوشت:

معاون سیاسی فرمانداری تهران با بیان این که هنوز شمارش در برخی از صندوق ها شروع نشده افزود: در بیست نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم که صندوق ها با تدابیر اندیشیده شده موظفند صورت جلسه را برای فرمانداری وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال کنند.
به گزارش خبرنگار مهر سعید احمدی شهرکی معاون سیاسی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران در محل فرمانداری تهران حاضر شد و گفت: در تمام شعبات اخذ رای هر میزان جمعیتی که وارد شعبه اخذ رای شده اند اعضا موظفند که از آن ها رای گیری کنند. به طور قطع هنوز خیلی از صندوق ها شمارش آراء خود را آغاز نکرده اند.

وی ادامه داد: صندوق هایی که رای دهنده ندارند می توانند مقدمات شمارش آراء را آغاز کنند و گزارشات آن ها را به فرمانداری ارسال کنند.

شهرکی با بیان این که در 20 نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم افزود: صندوق ها با تدابیر اندیشیده شده موظفند صورت جلسه را برای فرمانداری وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال و گزارش کنند.

معاون سیاسی فرمانداری تهران افزود: تا یک ساعت و نیم دیگر تمام صورت جلسات به دست ما می رسد و پس از آن آن ها را منظم می کنیم و شورای نگهبان نیز همزمان به کنترل و تنظیم آراء می پردازد. در نهایت با شورای نگهبان آراء را کنترل و در هیئت اجرایی مطرح می کنیم و اگر اختلافی وجود نداشته باشد نتیجه آراء را به مرکز حوزه انتخابیه و وزارت کشور برای اعلام عمومی ارسال خواهیم کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =