روزنامه تهران امروز در سرمقاله امروز خود با عنوان «حلال ترین رای!» نوشت:

• رای قالیباف به‌دلیل جریان مدعی اصولگرایی نبود که اتفاقا بیشترین ضربات را از همین دسته خورد. چنانکه گروه‌های سنتی اصولگرا که از نامزد دیگری حمایت کردند. گروه‌های دیگر اصولگرا که نام ایشان را حتی در رده سوم هم نیاوردند. گروه‌های مرجع مختلف دینی هم ایضا. دوستان ائتلاف هم که به پیمان خود وفادار نماندند یا انصراف ندادند یا انصراف خود را به‌دلیل حمایت از ایشان اعلام نکردند. گروه پایداری هم که بیشترین حملات را در گذشته دور و نزدیک به سمت قالیباف نشانه رفته بود. دولت هم که از سال‌ها پیش نذر تخریب قالیباف داشت. اصلاح طلبان هم که آتش توپخانه خود را به‌ویژه در ماه‌های گذشته به روی ایشان متمرکز کرده بودند. تکلیف ضد انقلاب هم که روشن بود؛ صدای آمریکا چندین بار مستند تخریبی علیه او پخش کرد و بی بی سی فارسی و دیگر شبکه‌های فارسی زبان ضد انقلاب هم که چیزی کم نگذاشتند و در تخریب چهره او از یکدیگر سبقت می‌گرفتند. حالا شما خواننده گرامی که مخاطب این همه تخریب بودید، قاعدتا باید با خودتان بگویید این قالیباف چه کرده که همه به او می‌تازند؟
• رای قالیباف فقط رای به کارنامه موفق مدیریتی او بود، آن هم برای کسانی که تحت تاثیر انتشار تخریب‌های گوناگون قرار نگرفته بودند. قالیباف دست روی زانوی خود گذاشت و بلند شد و حالا سربلند است که بدون حمایت‌های خاص و به رغم تخریب‌های گوناگون، جایگاه دوم را بدست آورد.
• آقای جلیلی شما به قول خودتان و حامیان دوآتشه‌تان به تکلیف‌تان عمل کردید؟ فقط پرسش ما از شما این است که واقعا به تکلیف‌تان عمل کردید که انتخابات ریاست قوه اجرایی را به یک رفراندوم هسته‌ای تبدیل کردید؟! برادر گرامی! گفته بودی که پشت خیمه‌های دشمن هستیم و نباید از این ده ضربه شمشیر عقب بکشیم. اما نگفته بودی که مصداق قرآن سر نیزه در این شباهت سازی چیست؟ حداقل شش سال است که رهبری عناوین سالها را به اولویت اقتصاد و اداره معیشت مردم اختصاص داده اند و فرموده اند که مبارزه با آمریکا یعنی کار کار و کار! بله برادر، قرآن سر نیزه در پشت خیمه‌های دشمن آن بود که فراموش کنیم باید با کارآمدی و همت جهادی سرافکندگی درونی را به سربلندی تبدیل کنیم تا عزت مدارانه مقابل دشمن بایستیم و باید از مدیر ولایی، جهادی با کارنامه و تجربه موفق مدیریتی و کارآمد حمایت کنیم تا بتوانیم آن ده ضربه شمشیر آخر را به هدف بزنیم.
• آقای جلیلی! پاس گل آقای روحانی را شما زحمت کشیدید. برادر عزیز! باید بدانیم که تکلیف همیشه به فعل نیست که برخی اوقات به ترک فعل است.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    خیلی زشته که حالا که ایشون رأی نیاورده است دیگران رو متهم کنید
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      مقاله ناقص چرا میگذارید؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    پاس گل رو عارف داد
    • روحانی A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      عارف واسش پنالتی گرفت.....
    • حسن IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      30 1
      پاس گل رو اقایان قالیباف با حمله گاز انبری و ولایتی با حمله به مقاومت داد گردن دیگران نندازید ائتلاف کرده بودن تا روحانی رای بیاره
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    فروش تراکم یعنی کارنامۀ موفق .
    • بی نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      24 7
      نه تنها طرفدار قالیباف نبودم که از او کمی هم واهمه داشتم اما دوست عزیز از جاده انصاف خارج نشو! آیا مدیریت تهران فقط با فروش تراکم اجرا شده؟
  • علی A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    عزیزم رای 6 تاتون با هم کمتر از روحانیه!!!!! یعنی اگه ائتلاف هم میشد رای نمیاوردین مگر این که فکر کنید گروهی از طرفداراتون به خاطر عدم اوتلاف رای ندادن که اونم طبق شعارهای خودتون از هواداراتون بعیده
    • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      نخیر...یه کم بصیرت داشته باشید. مطمئن باشید خیلی از اینایی که به روحانی دادن فقط به خاطر ترس از رای آوردن جلیلی بود. اگه جلیلی کنار رفته بود، مطمئن باشید که روحانی اصلا چنین رای ای نداشت.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      آخ یکی حرف دل من رو زد. انگار اصلا کسی نمی بینه که همه روی هم کم تر از روجانین
    • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      یعنی من مجنون این کلمه بصیرتم
  • psdk IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    آخی الهی بمیرم برا مظلومیت قالیباف!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      :)
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    اش این شریعتمداری شمردن بلد بود. داداش همۀ آرا جلیلی و قالیباف نصف روحانی هم نبود.
    • 021 IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      4 14
      اگر اصولگرايان حتي با يك نامزد هم وارد انتخابات مي شدند بازهم شكست خورده بودند چرا كه اگر تمام آراي ديگر نامزدها هم به نام آنها وارد صندوق مي شد باز راي روحاني چون بالاتر از 51 درصد بود او رييس جمهور مي شد!!!! به نظر من اين تاوان رد صلاحيت مشايي و اعتماد به رسانه ها و مهره هاي كم ارزشي بود كه توهم مردمي نژاد بودن داشتند
    • جواد IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      روحانی اصلاح طلب نیست عزیزم تغییر موضع داده
    • رضا IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      حتما از دید شما تغییر داده!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      جلیلی اصلح بود و هست و خواهد بود رای نیاوردنش چیزی از ارزشهاش کم نمیکنه
  • سعید A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    شما خو راست میگید تمام تلاش صدا و سیما و دولت و رسانه ها تخریب روحانی و اصلاحات بود و تبلیغ بروی قالیبافت و جلیلی بود که خدا رو شکر دکتر رو روحانی عزیر پیروز شد زنده باد روحانی
    • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      اتفاقا همه تبلیغات علیه روحانی بود انشاالله به درستی جبران کنیم انشاالله تومجالس شادیتون خدمت برسیم
  • مونا IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    حالا شما زیاد حرص نخورید. گذشته ها گذشته. به فکر آینده باشید!!!!
  • مهدی A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    چقدر طلبکارانه !!! خوب آقای قالیباف بنفع آقای جلیلی کنار می رفتند؟؟؟اصلاً اگه کسی نخواد بنفع دیگری کنار بره چی؟؟
    • بی نام EU ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      چرا آقای جلیلی بدون سابقه نرفت کنار؟! الکی از خودتون حرف نزنید
  • عليرضا IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    پاس گل را عارف داد .
    • مسعود IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      دقیقا همینه. اقای قالیباف در مناظره ها شکست بدی خورد.ایشان از خودش و مشاوران ضربه خورد.
  • ایلیا IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    اره داداش مثل دکتر عارف باش .
  • كيوان A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    عالى بود
  • بی نام CZ ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    138 7
    گزینه چاپ شما کار نمی کنه. فکری برای آن کنید...
    • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      7 1
      راست میگه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    شما هم دل خجسته ای دارید فرضا همشون به نفع قالیباف کنار میرفتن بجز آرای جلیلی اکثر آرای دیگه تو سبد روحانی ریخته میشد و قطعا دوم خرداد دیگری شکل میگرفت مثل اینکه فراموش کردید مجموع آرای سایر کاندیداها کمتر از روحانی هستا
  • آرش IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    5 3
    به نظر من هر کدام از کاندیداها که صحبتی از جنگ و دشمن و دعوا و هرچی من می گم درسته و ... نمی زد، می تونست موفق باشه! من نمی فهمم، چرا ما باید با همه جنگ و دعوا داشته باشیم و دشمن رو پشت در خونمون فرض کنیم. با آرامش و سیاست صحیح، می توان همه مشکلات خارجی را حل کرد که همه کاندیدا ها به غیر از آقای روحانی، در بیان حل مشکل ارتباط خارجی، مشکل داشتند!
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    دوران میگذرد نگران نباش.خدمت در همه جا عبادت است شما هم تکلیفتونو انجام دادید. هرچند از نظر اقتصادی واقعا قالیباف بهترین بود
  • محمد IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    9 3
    چقدر این جمله خنده داره!: قالیباف دست روی زانوی خود گذاشت و بلند شد و حالا سربلند است که بدون حمایت‌های خاص! و به رغم تخریب‌های گوناگون، جایگاه دوم را بدست آورد. ها ها ها
  • مجید A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    سلام عرض کنیم که شکست پل پیروزی است اما علت اصلی شکست اصولگرایان تخریب دولت قبل بود که توسط سردمداران اصولگرایی با قوت در این چند ماه انجام شد همین آقای قالیباف چقدر احمدی نژاد را در این چند ماهه کوبید آیا لازم بود واژه بهار در تهران حذف شود چون شعار احمدی نژاد بود آیا هرچند که احمدی نژاد هم اشتباهات زیادی داشت اما اصلاح طلبان بد خود را خوب جلوه میدهند اما اصولگرایان همدیگر را منی کوبند
  • سیندخت EU ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    درست میگه . خیلی از ماها برای اینکه جلیلی رای نیاره رفتیم پای صندوق . اگر جلیلی کنار میکشید ، شاید آقای رفسنجانی هم دیگه تاکیدی رو آقای روحانی نمیکردند و در عوض از نامزد واقعی خودشون یعنی آقای ولایتی حمایت می کردند . در این صورت حتما از آرای دکتر روحانی کم می شد .
    • مرتضی A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      83 17
      معلومه که از سیاست اطلاعی نداری که میگی کاندید اصلی ایشون ولایتی بود! همه می دونن که روحانی نزدیک ترین شخص به آقای هاشمیست
    • سیندخت EU ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
      46 5
      عین متن خبرگزاری هاست: هاشمی:ولایتی را قبول دارم اما رای من روحانی است/روحانی در نظرسنجی ها از همه جلوتر است. من هم مثل نیمی از مردم به دکتر روحانی رای دادم ، چون دیدم خاتمی عزیز هم به ایشون رای میده. در مقابل من موضع نگیرید.
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    آقای قالیباف مشاوران تبلیغات خوبی نداشت. از شیوه های بیشت سال پیش مانند عکس و بنر استفاده کرد این نوع تبلیغات برای مردم بویژه جوانان نتیجه عکس می دهد. خرج های گزاف ستادهای ایشان هم مزید علت شد.
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    حالا ديگه اينا همش ميگن عدم ائتلاف اصولگرايان باعث شكست شده بود. آقايان اولا اصلاح طلبان به دليل فيلترينگ ها با مهره هاي اصلي نيامدند ولي شما همه مهره هاي اصليتون رو رو كردين. ضمنا مجموع راي كل اصولگرايان هم به گرد راي روحاني نميرسيد. دوما اينكه خيلي از كسايي كه به رضايي و ولايتي راي دادن طرفدار روحاني هم بودن نه الزاما جليلي يا قاليباف!
  • پور گنجی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    خوب دوست عزیز طوری صحبت می کنید کانه آقای جلیلی پاس گل ، زبانم لال به نتانیا هو یا اوباما داده.کمی منطق یا فکر هم بد نیست ،مگر رهبری عزیز امام خامنه ای نفرمودند هر رای شما ملت رای به سبد حقانیت نظام است ،مگر رییس جمهور منتخب مهر تایید شوری نگهبان را نداشت . بهتر نیست به جای یافتن مقصر به دنبال یافتن مشکل و به تبع آن یافتن حل آن و حتی بهتر، کمک به حل مشکلات موجود به کمک رییس جمهور منتخب ملت ایران در عرصه های داخلی و خارجی باشیم.
  • سلمان A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    این دیگه آخرش بود با با اصلا همه رای ها ی 5 تا کاندیدای دیگه ماله شما اصلا ارای باطله هم ماله شما بازم که باختین که . مردم عقل دارن می فهمن چی فکر کردین آخه
  • حمید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    26 5
    من رایم آقای روحانی بوده. اما ظاهرا دوستان اصلا مقصود و منطق این تحلیل رو اشتباه متوجه شدن. منظور اصلا کنار رفتن جلیلی به نفع قالیباف نیست بلکه موجیه که حضور و گفتمان جلیلی باعث شد توی جامعه بر ضد جریان اصولگرایی و و حتی میشه گفت تحجر ایجاد بشه و آرای خاموش جامعه و حتی بخش زیادی از آرای قالیباف رو به سمت آقای روحانی هدایت کرد که البته در این صورت حتما درصد مشارکت پایینتر می اومد. قبول کنیم که تقریبا اکثریت سران اصولگرایی از جلیلی و ولایتی حمایت کردن نه قالیباف. یعنی قالیباف رای خودشو خودش جمع کرده بود و بابت ائن وامدار کسی نبود. من که دوست دارم شهردار تهران بمونه. ناگفته نماند که شعار دولت تدبیر و امید آقای روحانی و حمایت آقایان هاشمی و خاتمی علت اصلیه رای آوری دکتر روحانی است.
  • بنده خدا A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    از دو سال پیش که شبکه دیجیتال در ایران راهه اندازی شد ، شبکه استانی تهران برای سراسر کشور پخش می شود. معنی این چیست؟ مگر این کار معنای دیگری به جز تبلیغ برای آقای قالیباف است. از صبح تا شب ، تصاویر ، تحلیلها ، گزارشها و ... از عملکرد بسیار عالی شهرداری تهران و شخص شهردار. برادر عزیزم ! آقای قالیباف ! لطفا کمی واقع بین باشید. مردم را عاقل بدانید. شما با توجه به امکانات بسیار خوبی که در اختیار داشتید ، شهردار خوبی برای تهران بودید. از مشاوران خوبی بهره بردید ، اما دت نکردید که روشتان در بکار گیری یک حلقه خاص از دوستانتان در مدیریت شهرداری ، شباهت تام به روش دولت نهم و دهم داشت. مردم چندان علاقه ای به این شیوه نداشتند.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    ماهيت و هدف از مناظرات همين مطرح شدن شفاف مواضع است تا مردم بتوانند تصميم بگيرند. آقاي جليلي كار خوبي كردند كه مواضعشان را شفاف بيان كردند. مردم هم تصميم گرفتند.
  • amin A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    اینا همش بهانه است ، روحانی 51% مجموع آراء را آورده ، یعنی چه اینها ائتلاف می کردن و چه خیر هیچ تاثیری نداشت تازه اگر هم ائتلاف می کردند چه بسا تعدادی از آراء آنها هم به روحانی می رسید ، به قول سایت محسن رضایی شکست اصولگرایی برای کشور از نان شب هم واجب تر بود
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    روزنامه تهران امروز، پيام مردم خيلي شفاف و مشخصه. هنوز مطلب رو نگرفتيد؟!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    73 8
    شک نکنید که ائتلاف رأی دوستان رو کم می کرد و خود این عزیزان هم به این امر واقف بودند و دلیل تمرکز آنها در روزهای آخر به مرحله دوم هم تنها همین موضوع بود.
  • پاکزاد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    قالیباف به نظر من گزینه ی بهتری بود چرا که وارد سیاست بازی نشده و نمیشد و به قصد کار اومده بود و کارنامه اش هم مشخصه امـــــــــــــــــــــــا: الان همه باید از روحانی عزیز حمایت کنیم من امروز از نزدیکان روحانی شنیدم که قالیباف یکی از گزینه های وزارت و یا حتی معاون اولی هم هست :-) این خبر گمانه زنی نبود و یک خبر بود به سمت ایرانی آباد و آزاد و مردم دوست
  • احمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    72 5
    زبان در دهان چرخاندن جلاي جگراست
  • مهدی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    96 21
    ما هم هم میگیم خدا رو شکر . حالا خدا کنه آقای روحانی هم مثل بقیه نباشه. جلیلی جون با وزیر خارجه بودن حداحافظی کن خاتمی جون سلام کن بر وزیر خارجه شدن و پایان دادن به بحران ،فلاکت بار ایران و نفس آزاد کشیدن مردم آریایی ایران .و درود بر مردمی که در تمام سختی و ضعف دولت در جهان با تمام وجود از ایران حمایت کرده .
  • psychologist A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    31 36
    از اول بین حداد ، قالیباف و ولایتی قرار بود هر کس بیشتر اقبال داشته باشه بقیه به نفعش برن کنار در حقیقت ولایتی به عهدش وفا نکرد تقصیر جلیلی چیه
  • سید محسن IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    9 4
    مقصر اصلی خود قالیبف بود ، نمی دانست هم نوا با روحانی و عارف سیاه نمایی کند و یا با ادای اصول گرایی خودش را همانند حداد عادل و دکتر جلیلی جا بزند . . . شعارهای غیر معقول هم کم نداد و الآن هم طرفدارانش گوش به فرمان نیستند.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    17 29
    فقط رضایی می دونم خیلی موافق نیستید ولی روزی میاد که شماهم به این نتیجه برسید که رضایی رای حلال داشت
  • سید IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
    6 1
    بااحترامی که برای مدیریت اجرایی آقای قالیباف قایلیم باید گفت به فرموده ایشان بنزین 2800 تومان و نفت حذف و مالیات جایگزین درصدی ازنفت شود . یعنی فاجعه سئوال چرا حسابهای شهرداری مسدود شده ، چرا سپاه از ایشان حمایت کرد ، چرا ........
  • عباسی IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    9 2
    جناب خبر آنلاین! میشه لطفا بفرمائید بعد از سه روز چرا کامنت بنده درج نشده؟ نه توهین به کسی داشتم نه ... فقط حرف دلمو زدم. کسانی که از فتنه گرا حمایت کردند نظرشون درج شده اما من که جواب مؤدبانه ای دادم درج نشده. این یعنی آزادی و عدالت؟!
  • عباسی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    9 5
    ادامه.... نکته سوم:اصلی ترین دغدغه یک سیاستمدار مسلمان دغدغه فرهنگی می باشد یعنی ما تا زمانی که فرهنگ اسلامی صحیحی نداشته باشیم هرچقدر هم ثروت ملی و فردی داشته باشیم باز هم مثل نظام سرمایه داری غرب هستیم، آقای قالیباف اوج دغدغه فرهنگی اش در شهرداری برپائی مجالس رقص و آواز در مناسبت های مذهبی بوده، در حالی که آقای جلیلی برنامه فرهنگی اش در سه کلمه "مادر، مدرسه و مسجد" برنامه ریزی شده.حال به نظر شما کدامیک اصلح است؟ جناب تهران امروز احساس تکلیف یعنی این. توضیح اینکه ما به مدیریت جهادی آقای قالیباف معتقد هستیم اما همه چیز در مدیریت جهادی خلاصه نمیشود.
  • محمد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    9 1
    1- اونی که ضد انقلاب و بی بی سی میکوبید جلیلی بود نه قالی باف 2-حتی روزنامه های داخلی از جمله تمام روزنامه های اصلاح طلب روزنامه های ایران و خورشید و سایر روزنامه های حامی دولت،روزنامه های شهداری و روزنامه آقای محسن رضایی دکتر جلیلی رو میکوبیدن اونم هر روز مدارکش هم موجوده با یه سرچ توی آرشیو این روزنامه ها میشه فهمید و در عوض فقط 3تا هفته نامه یالثارات الحسین،9دی و عبرت های عاشورا از جلیلی حمایت میکردن 3-یکی از اصولگرا ها میگه اشرافی گری در بعضی مواقع خوبه ، اون یکی هم از آشتی با آمریکا و دادن در در برابر آب نبات حرف میزنه و این از اساس با نظریات دکترجلیلی و حامیانشون فرق میکنه در این شرایط به نظر من کنار رفتن به نفع اصولگراهای دیگه با کنار رفتن به نفع اصلاح طلب ها هیچ فرقی نمیکرد
  • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    13 9
    الکی خودتونو خسته نکنید 4 سال بعد معلوم میشه روحانی کلیدش به درد نیخوره و مقاومت ما کار سازه
  • مهم نیست EU ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    11 4
    به نام خدا سلام امیدوارم دل رهبری را مثل گذشته شان خون نکنند.