نشست مشترک اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دفتر حسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز نشست یک ساعته‌ای بین اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شد.

در این نشست که در دفتر دکتر حسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزار گردید، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و امیدوار رضایی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز حضور داشتند. همچنین علی فتح‌اله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال که برای ابراز همدردی با مقداد نجف‌نژاد عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عازم بابلسر شده است نیز در تماسی تلفنی نظرات و دیدگاه‌های خود را با اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در میان گذاشت.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بررسی وضعیت دو باشگاه، افزایش هماهنگی بین دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پایتخت و کشور و همچنین بررسی مشکلات مشترک دو باشگاه را از مهم‌ترین مواردی دانست که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رویانیان تاکید کرد؛ تداوم برگزاری این نشست‌ها می‌تواند خروجی مثبتی برای تعامل هر چه بیشتر و حل و فصل مشکلات دو باشگاه پر طرفدار کشور داشته باشد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    19 2
    جمع شدن بلیط اتوبوس تهیه کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجیدپرسپولیسی A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    13 1
    این جلسات بی فایده است بنظر من آقای روحانی در زمینه فوتبال اولین کاری که باید انجام دهد ابتدا فروش سهام به هواداران دو تیم است بعد این دو باشگاه را کم کم وارد فعالیتهای اقتصادی کند . با دادان پولهای هنگفت و تعویض مرتب مدیران وضع بدتر میشود که بهتر نمیشود . پرسپولیس و استقلال باید بگونه ای اداره شوند که با تعویض دولتها ساختار این دو باشگاه بزرگ ریزش کلی نداشته باشد ورود شرکتهای اعم از داخلی و خارجی بدون نگرانی از آینده خود و در یک چارچوب قانونی در این باشگاه ها سرمایه گذاری کنند . بخدا اینقدر ها هم سخت نیست منتها کمی شجاعت همراه با عقلانیت و تدبیر میخواد .