فارس نوشت:

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به برنامه دیدار نمایندگان مجلس با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، اظهار داشت: این دیدار قرار بود عصر امروز ساعت 17 انجام شود ولی بعد از صحبتی که آقای ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس با مسئولان دفتر رئیس‌جمهور منتخب انجام داد، این دیدار به بعد از تعطیلات تابستانی مجلس موکول شد.

وی با بیان اینکه بنابراین دیدار نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب بعد از تعطیلات تابستانی خانه ملت که 8 تا 21 تیرماه است، انجام می‌شود، درباره علت این موضوع گفت: از آنجایی که فردا نیمه شعبان و امشب شب عید است، لذا ممکن است نمایندگان بخواهند برنامه‌ای داشته باشند. به همین دلیل این دیدار بعد از تعطیلات تابستانی مجلس انجام می‌شود و در همان زمان برنامه هماهنگی بین مجلس و دفتر رئیس‌جمهور منتخب برای زمان و مکان این دیدار تنظیم می‌شود.

جعفر قادری نماینده شیراز نیز گفت: دفتر رئیس‌جمهور منتخب خودش از نمایندگان دعوت کرده بود تا در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، دیداری بین نمایندگان مجلس و رئیس‌جمهور منتخب انجام شود.

همچنین کاظک جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد احمدرضا دستغیب مسئولیت راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب را برعهده بگیرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس جهت همکاری با رئیس جمهور منتخب آمادگی کامل داریم. از رئیس جمهور منتخب مردم انتظار می‌رود که همکاری کاملی را با دو فراکسیون اصلی مجلس داشته باشد تا به تبع این تعامل با کل مجلس برقرار باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بی تردید رئیس جمهور منتخب با تجربه 5 دوره نمایندگی مجلس و 2 دوره نائب رئیسی مجلس تعامل و همکاری خوبی با مجلس خواهد داشت.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعدی A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    1 0
    داستان چیه آقایان .؟ اولآ شماها از کاندیداهای دیگر حمایت کامل کردید . دومآ قصد تضعیف کامل کاندیداتوری آقای روحانی راداشتید. سومآ ازبیانات مقام معظم رهبری درطول زمان انتخابات پند هم نگرفتید . اینک هم بهتراست کنار بایستید و بگذارید رئیس جمهوری منتخب با آرامش همکارانش را انتخاب نماید. جوسازی هم نکنید. رئیس جمهوری منتخب فقط با رئیس قوه مقننه و مقام معظم رهبری رایزنی منمایند. انشاءاله . شماهاهم بکار قانونگذاری بپردازید.