۰ نفر
۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

تسنیم نوشت:

سخنگوی ریاست جمهوری مصر ضمن محکوم کردن کشته شدن چهار شهروند مصری در روستای ابومسلم در الجیزه از دستور محمد مرسی برای دستگیری قاتلان خبر داد.
به گزارش پایگاه الیوم السابع، عمر عامر سخنگوی نهاد ریاست جمهوری مصر گفت: نهاد ریاست جمهوری مصر به شدت کشتار چهار شیعه در مصر را محکوم می کند.

وی افزود: این حادثه عجیبی است و با اخلاق و ارزش های جامعه مصر بیگانه است. سخنگوی رئیس جمهوری مصر بیان کرد: محمد مرسی دستور بازداشت فوری این افراد و سپردن آنها به چنگال عدالت را صادر کرده است و هرگز اجازه تعدی با اخلالگران امنیت کشور داده نخواهد شد. از سوی دیگر پایگاه الیوم السابع اسامی چهار شهروند کشته شده در مصر را بدین شرح منتشر کرد: فارس.ا، ولید.ع، مصطفی.ع، علی.ح.ع و محمد.ع. ح.

این پایگاه گزارش داد: به همراه این افراد مقادیری سلاح سرد به دست آمده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IN ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    75 6
    لعنت بر وهابیون
    • ایزدی A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
      40 38
      لعنت بر افراطیون
  • عباس A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    38 3
    آنها هم مثل اجدادشون وحشی هستند فرعونیان زمان
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    14 9
    لعنت خدا بر وهابیون کافر دشمن خدا و پیغمبر و اهل بیت معصوم پیغمبر
  • بی نام IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    14 1
    نوادگان خوارج و جاهلان اوایل اسلام هنوز هم از آیین پدری پیروی می کنند؛ واقعا دیگه صبر و شکیبایی لازم نیست و خطر این ارازل که نقاب اسلام به صورت زدند از صهونیسم که خنجر رو از رو بسته بیشتره. وقتی که کشورهای عرب هنوز هم در تعصب رگ عربی پیغمبر باشند معلوم هست که سلفی ها و وهابی ها جایی برای رونمایی از این رفتارهای وحشیانه دارند ولی جایی دل ادم درد می گیره که ما هم در برابر این هتک حرمت ساکت باشیم و منفعت رو به قد بلند کردن تمام عیار در ترجیح بدیم. اگر برای این جماعتِ آفتِ اسلام و انسانیت آفت کش تهیه نکنیم باز هم شاهد قتل عام بیشتر انسان ها و بخصوص شیعیان خواهیم بود. اسلام ربطی به مرزهای سیاسی نداره ولی حاکمیت ما که حاکمیت اکثریت شیعه و در اصل مهد شیعه است باید واکنش فلج کننده نشون بده