فارس نوشت:

حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، به دستاوردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر، بایدها و نبایدهای دولت آینده و لزوم کمک به منتخب ملت برای پیشبرد اهداف نظام و خلق حماسه ای دیگر در زمینه اقتصادی پرداخت.

اهم اظهارات وی در ادامه می آید:

*ما امروز در دهه چهارم انقلاب هستیم و این انتخابات نشان داد که به سلامت از پیچ تند و مهم تاریخی عبور خواهیم کرد. البته این آرامش پدید آمده پس از انتخابات، محصول عمل به قانون، اخلاق و پایبندی به منافع و مصالح ملی بود.

*مردم با هوشمندی در این انتخابات ظاهر شدند و همه مراحل را به‌خوبی پشت سر گذاشتند. جهان با نتایج اعلام شده، به صحت و سلامت جمهوریت نظام ما اعتراف کرد و مسئولان نظام هم نشان دادند که مثل همیشه حافظ آراء مردم به عنوان یک امر مقدس هستند.

*نقش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی که با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری رقم خورد، بر کسی پوشیده نیست. ایشان با رهنمودهای خود، مسئولین و مردم را برای برگزاری انتخابات یازدهم هدایت و ارشاد فرمودند به گونه‌ای که جمهوریت نظام قوام یابد.

*این بیان که حتی کسانی که نظام را قبول ندارند اما کشورشان را قبول دارند به پای صندوق‌های رأی بیایند، نشان می‌دهد همه ایرانیان زیر چتر حمایتی رهبری نظام قرار دارند و هر رأی، ارزش خاص خود را دارد و در جمهوریت ما خوانده شده و ارزش‌گذاری می‌شود.

*کسانی که سال 88 تهمت تقلب زدند باید عذرخواهی کنند

*شکی نیست کسانی که سال 88 به نظام تهمت تقلب در انتخابات زدند (که این خواست دشمن بود) امروز باید از مردم و خدا عذرخواهی کنند. یک میلیون نفر از همین مردم در سراسر کشور انتخابات را برگزار می‌کنند اینها با کسی عقد اخوت ندارند و آخرت خود را به دنیای کسی نمی‌فروشند هرچه در صندوق باشد صادقانه اعلام می‌کنند.

*رقبا و طرفداران برخی نامزدها در سال 88 تفاوت 11 میلیون نفری را نپذیرفتند و آن را انکار و وتو کردند اما اصولگرایان تفاوت چند صدهزار نفری را وتو نکردند و صادقانه نتایج انتخابات را نه تنها پذیرفتند، بلکه به فرد پیروز تبریک هم گفتند. اینجا دو فرهنگ و دو نظام فکری مطرح است که یکی رای ملت را به شرط چاقو قبول می‌کند و دیگری صادقانه، هرچه هست قبول می کند. یکی وقتی رای نمی‌آورد در رای ملت تردید می‌کند اما وقتی رای می‌آورد می‌گوید دموکراتیک‌ترین انتخابات برگزار شد. اما جریان دیگر، ملاک و معیار و میزان را رای ملت می داند. اینها از نگاه مردم و ناظران جهانی پنهان نیست.

*کسانی که سال 88 ظلم کردند باید توبه کنند

*حالا شایسته است ما از بداخلاقی‌های سال 88 عبور کنیم البته کسانی که به نظام و مردم بی اعتنائی بلکه ظلم کردند، باید توبه کرده و به اصالت و حقانیت نظام اذعان کنند و به دامن پر مهر ولایت برگردند که آغوش رأفت و رحمت ولایت و رهبری همیشه باز بوده و هست.

*آقای دکتر روحانی نه تنها یک مجتهد و عضوی از اعضای مجلس خبرگان، بلکه یک مبارز قبل از انقلاب است که سرد و گرم مبارزه با استبداد و استعمار خارجی را چشیده و به فضل خدا و همت مردم، به عنوان رییس جمهور منتخب برگزیده شد. او با شعار اعتدال و عقلانیت پا به عرصه رقابت‌ها گذاشت و ما هم همین دو کلمه را در رفتار اجرایی و سیاسی ایشان انتظار و توقع داریم و معتقدیم برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم در شروع کار، همین دو موضوع کافی است.

*الان نگاه مردم به اوست که ببینند چگونه می خواهد وعده هایی که داده را عملی کند. لذا ما باید به او کمک کنیم تا وعده هایش را بخوبی جامه عمل بپوشاند. امروز جهان نتایج انتخابات ما را پذیرفته و از انتخاب آقای روحانی استقبال کرده است پس او باید از این فرصت استفاده کند.

*همانطور که خود ایشان هم گفته‌اند، او یک دیپلمات است و باید دید در دیپلماسی با غرب چگونه می تواند هم چرخ کارخانه ها را بچرخاند و هم سانتریفیوژها را.

*آقای روحانی فرد باهوشی است و از مطالبات معیشتی مردم هم باخبر است و انشاءالله انرژی دولت را در این نقطه متمرکز خواهد کرد. البته یک جریان انحرافی و فتنه‌گر می‌خواهد ذهن کارگزاران دولت آینده را به سمتی هدایت کند که کارهای مهم از جمله بهبود وضع اقتصادی زمین بماند و کارآمدی دولت زیر سوال برود آقای روحانی باید مواظب دسایس این جریان باشد.

/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    کسانی که سال 88 (فتنه) کردند اصلا ایمان درست و حسابی دارند که ازشان میخواهی توبه کنند؟
  • جهان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    حيف شد شما تو شوراي شهر راي نياوردي!
  • میثم IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    164 7
    حالا کسانی که بخاطر رای اشتباه و نسنجیده شون از سال 88 تاحالا مردم رو به زحمت و سختی انداختند توبه کنند تا نوبت به بقیه برسه!
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    102 3
    88تموم شد دیگه بابت تکرارش به کسی جایزه نمیدن الان مهم توسعه عقلانیت واینده به سامانه که دیگه نشنویم 15 درصد کودک دارای سوتغذیه در کشور وجود داره
  • بی نام US ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    135 4
    طوري صحبت ميكنه انگار مردم به خودش راي دادند.اگر اينقدر نظرات پخته اي داري بيا وسط
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    152 3
    حتما ، کسی که برای بار اول از رمال بودن دولت گفت و تیره روزیای امروز رو پیش بینی کرد باید از مردم ون ظام عذر خواهی کنه
    • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      17 0
      دمت گرم
  • ali IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    114 2
    تركشهاي شكست
  • مجید IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    147 2
    جالبه . برنده های انتخابات اونقدر اظهار نظر نکردن که این بازنده ها اظهار نظر میکنن
    • بی نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      9 144
      برنده انتخابات کی بود؟ نمیخای بگی که خاتمی و هاشمی؟؟ به هیچ عنوان این دو تن برنده نبودن
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    138 2
    آقای اولادی مقبولیت و محبوبیت افراد را مردم تعیین می کنند . در ضمن شما بروید توبه کنید ای کاش خودتان را در معرض نظر سنجی مردم می گذاشتین تا خیلی چیزها برایتان اثبات شود
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    157 2
    و همچنین آنهایی که آرا رو عجله عجله شمردند و اول صبح گفتند تمام شد شمارش آرا... اونها هم باید عذرخواهی کنند. چون خیلی عجله کردند و عجله هم کار شیطان است....
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      94 1
      آفرین به این جواب هوشمندانه!
    • امین A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      67 0
      خوشم میاد دوستان خوب یاد گرفتند چطور هم حرف حق بزنند و هم کامنتشان تایید شود. معمولا تو هیچ رسانه ای این دو با هم جمع نمیشود. بازم جای شکر داره تو خبرآنلاین به نحوی این اتفاق می افته و با مثبت و منفی ها پررنگ میشه
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    134 2
    خوب خودتون به اقای روحانی میچسبونین .میشه بگین موتلفه تو انتخابات 92 از چه کسی حمایت کرد؟؟؟؟؟؟ مطمن باشین اقای روحانی باید از حزب باد فاصله بگیره تا موفق باشه بقول سایت دکتر رضایی اصولگرایان به این شکست نیاز اساسی داشتن (تابناک بخونید تا با دلیل بفهمید چرا اصولگرایی شکست خورد) . اقای عسگر اولادی اصولگرایی شکست خورد نباید سرمان را زیر برف کنیم به این امید که کسی ما را نمیبیند .
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    141 2
    خوشا به حال شما که نیاز به توبه ندارید و به نمایندگی از خدا سخن می گویید!
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    124 0
    کسایی که ظلم کردند و مسول شدن باید از خدا و مردم طلب توبه کنند
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    89 1
    ورشکستگان سیاسی برن توبه کنن
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    110 0
    حالا که 4 سال گذشته، بگذارید کسی توبه نکند. دیدار به قیامت آقای عسگر اولادی! اگر در این دنیا همه چیز روشن نشد، در روز محشر که حتماً فاش خواهد شد.
  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    123 2
    آقای عسگراولادی فتنه گر کسانی هستند که کشور را به لبه پرتگاه کشاندند و اگر درایت مردم در این انتخابات نبود که دست رد بر سینه تمامی کسانی که باعث و بانی وضعیت کنونی کشورند ،بزنند آنگاه میدیدید که فتنه گران واقعی قلب ککنندگان واقعیتها چه بلایی بر سر مملکتمان می آوردند.
  • حافظ A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    15 0
    جناب عسگراولادی قبل از انتخابات جور دیگر حرف می‌زدند . . .
  • صدرا IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    24 0
    اصولگرایان تفاوت چند صدهزار نفری را وتو نکردند!!!!!!!!!!!!!!!!! اختلاف 18 میلیون با 5 میلیون یه خورده بیشتر چند صد هزارنفری نیست؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کیان IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    12 1
    واقعاً متعجب و متأسفم این همه خودشان را به جهالت و یا به قولی "کوچه علی چپ می زنند"! به قل قدما "اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به دیگران". اگر با کمی انصاف به غقل و منطق رجوع کنیم می بینید که چه کسانی با حماقت و لجاجت، حضور بالا و حداکثری ملت رو به نفع استکبار مصادره کردند و همچون صدر اسلام با جنجال آفرینی در آستانه بهره برداری از پیروزی و مشارکت بالای مردم ، به دشمنان برای فشار و کارشکنی چراغ سبز نشان دادند و آنها هم تا توانستند به این ملت فشار، صدمه و خسارت وارد کردند. واقعاً مقصران اصلی چرا خودشان را پشت برخی اتهامات پنهان کرده اند. تاریخ و گذشت زمان بهترین گواه خواهدبود. انگار نه انگار!. برای قضاوت و ارزیابی دیگران بهترین چیز اعتدال و عقلانیت بدون تعصب را توصیه میکنم.
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    21 1
    آنهایی که در این چند سال در بازار سوء استفاده وظلم بر مردم روا داشتند باید توبه کنند وبدانند که اگر هم توبه نکردند در آن دنیا باید جواب 100میلیون ایرانی را در این 40سال بدهند
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    11 2
    آقای عسگراولادی این بار خدا رو شکر با تدابیر رهبری انقلاب انتخاباتی سالم، شفاف و آرام داشتیم، آیا شما از انواع و اقسام تخلفات انتخاباتی که در سال 88 روی داد و انتخابات رو مخدوش کرد بی خبر هستید؟!!
  • باربارا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    11 3
    آقای عسگری اولادی، اصلن شما می دونی انصاف چیه؟!!! در ضمن من هنوز معنی فتنه و فتنه گر و متوجه نمیشم!