فارس نوشت:

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف رویانیان برای ماندن یا نماندن در باشگاه پرسپولیس را به هیئت مدیره باشگاه واگذار کرده‌ام.

 محمد عباسی ابتدا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: ما همیشه برایمان موفقیت استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین موضوع بوده است.

از همین رو سعی کردیم تصمیمات درست و قاطعی بگیریم.چند ماه پیش بود که رفتن رویانیان از پرسپولیس مطرح شد. به دلیل عدم موافقت سازمان مربوطه به وی این تصمیم گرفته شد.

عباسی ادامه داد: ما خواهش کردیم تا رویانیان تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند و ایشان هم همت کردند و پس از مشورت‌هایی که با خودشان داشتیم این اتفاق افتاد. سپس مقرر شد ما اعضای هیئت مدیره را مجدداً مشخص و آن را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الآن هم اعضای هیئت مدیره که اعلام شده است مدیرعامل را انتخاب می‌کنند ولی این موضوع کاملاً ساده است و هرگز پیچیده نیست. قطعاً با یک مشارکت همه چیز درست می‌شود. بالاخره پرسپولیس با تلاش عزیزان مربی بزرگی مثل علی دایی را آورد و به تیم سروسامان خوبی داد. الآن کاملاً شرایط پرسپولیس عادی است و باز هم می‌گویم پرسپولیس و استقلال را با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ سؤالی که برخی از بازیکنان گفته‌اند با رفتن رویانیان در این تیم نمی‌مانند و هواداران و پیشکسوتان نیز اعتراض‌هایی داشته‌اند گفت: من این مسائل را نشنیده‌ام. من همه چیز را به خود هیئت مدیره سپرده‌ام تا تکلیف مدیرعامل را روشن کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد صحبت‌های برخی از اعضای اجرایی کمیته المپیک مبنی بر اینکه نمی‌خواهند مجمع برگزار شود، گفت: من درباره مجمع کمیته المپیک زیاد حرف زده‌ام، متأسفانه علی‌رغم حرف‌ها عزیزان اقدامات ناپسندی انجام می‌دهند و همین که همه چیز را معطل نگه داشته‌اند و کار را به 7 الی 10 ماه طول کشاندند خوب نبود. ما هم به جز تذکر نمی‌توانیم کار دیگری بکنیم و امیدوارم دوستان بار رعایت موارد قانونی در این خصوص بیشتر دقت کنند تا انشالله یکسری کارها و اقدامات ناپسند اتفاق نیافتد.

252 41

 

کد خبر 300706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    خدا را شکر رفتنی هستی و دیگه میری که بری
  • mazaheri A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    اي خدا ببين كي وزير ورزش كشورمون هست ... ميگه من نشنيدم اعتراض ها را !!
  • mehran -9 A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    از قبل از طرز تو دماغي حرف زدنش ازش خوشم نمييومد . حالافهميدم كه چشم و گوشش هم ايراد داشته كه اعتراض هوادارا رو تو اين چند روزه رو نديده و نشنيده...!!
    • بی نام IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      110 9
      اگه دقت کنی تو دماغی حرف نمی زنه، انگار جلوی زبونش رو بریدن
  • نوید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    118 8
    همه چیز عادیه ؟ وزیر کشور که شما باشی اوضاع همینی میشه که میبینیم
    • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      61 7
      دلبندم:وزیر ورزش!!
    • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
      6 1
      دلبندم ، بینام جان! منظورش شخص "وزیر کشور" نبود، وزیر مملکت (یعنی از وزرای کشورمون) بود. با کیا شدیم 75 میلیون خدا!
    • نوید IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      19 0
      مهندس وزیر ورزش وزیر کشور نمیشه !میشه وزیر دهات ؟
  • 6 6 6 6 6 6 A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    کار خودشو کرد حالا پاس میده ب هیت مدیره عباسی یادت باشه رویانیان باید باشه
  • عبدا... A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    مخالفان رویانیان رو حکم میدی بیان هیت مدیره بعد هم میگی هیت مدیره تصمیم میگیره خودتی آقای وزیر!!!؟
  • هوادار A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    آقای وزیر یادت باشه دو ماه دیگه باید برگردی و تو دانشگاهای گرگان تدریس کنی پس به فکر آینده باش و مردم و از خودت نرنجون
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
      3 7
      گرگان شهر پر افتخاری هست خیلی هم دل کسی بخواد بیاد اینجا پرسپولیسیهای گستاخ ساکت باشن
  • بی نام A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    127 9
    میشه از آقای عباسی در مورد اهداف بلند مدت سوال کنید و بپرسید اون موقع که آقای رویانیان رو آوردن هدفشون این بود که دو سال بعد یه مدیر جدید بیارن؟ کلا ایشون به ثبات مدیریت اعتقاد دارن یا به نظرشون کشوری مثل آلمان یا کشورهای دیگه که ثبات مدیریتی دارن ، مسیرشون اشتباهه و راه ما درسته که هر روز مدیر عامل عوض میکنیم؟
  • پرسپولیسی A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    81 17
    با این تغیرات هیئت مدیره و غیره مطمئن باشید پایان لیگ امسال پرسپولیس رو توی بازیهای پلی آف با یه تیم دسته یکی میبینید.
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    132 6
    گذشته از بلایی که این آقا سر ورزش کشور آورده که حذف مخالفین از جمله روسای فدراسیونها ... ونمونه آخر پرسپولیس وسردار رویانیان است. ایشان به دنبال برگزاری مجمع کمیته المپیک است تا خود را به عنوان رییس کمیته المپیک به ورزش کشور تحمیل کنند و علیرغم عوض شدن دولت تا 4 سال دیگر بر مسند یکی از مهمترین کرسی های ورزش کشور تکیه زند.
  • ساحل قرمز IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    60 5
    اقای وزیر مواظب خودت باش
  • مجید A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    7 0
    عباسی یادت باشه سردار باید باشه عباسی وای به حالت اگه سردار بره تو اولین بازی تو استادیوم متوجه اعتراضات میشی
  • ٤ تايي ٥٠ ٦ تايي ٥٢ IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    5 0
    سردار بركنار بشه ايران قيامت ميشه
  • بی نام IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    7 0
    ميخواين خودتون هم بياين جاي علي دايي بقيه دارو دستتون هم بيار جاي بازيكنان مملكت كل و بلبل همينه وزير ورزش باشي اما اخبار مربوط به كارت را ندوني...... عجب
  • ali EU ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    16 2
    تجمع اعتراض امیز بزرگ و میلیونی هواداران پرسپولیس در حمایت از مدیری کاردان و موفق وخواستار حفظ شأن و مقام هوادار که بزرگترین سرمایه هر باشگاه میباشد همراه با پیشکسوتان و بزرگان باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس. زمان:پنج شنبه ساعت 11 مکان:تهران میدان ونک خیابان ملاصدرا خ شیخ بهایی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس .................................................. .................. لطفا"درسایتها و انجمن های دیگر اطلاع رسانی شود
  • مهدی IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    20 2
    متاسفم در حالی که عمر دولت تمومه اونها تغییرات ایجاد می کنند. البته انسان وقتی نگاه می کنه می بینه خیلی هم از این دولت بعید نیست. وقتی دو هفته تا پایان عمر دولت باقی مونده بود و وزرای اطلاعات و فرهنگ ما رو برکنار کردند و یا وزیر خارجه ما تو سنگال هست و برکنارش می کنند پس طبیعیه در حالی که کمتر از دوماه به پایان عمر دولت مونده و رویانیان تو سفر هست برکنار بشه. واقعا برای مدیری مثل آقای عباسی متاسفم. وزیر ما که استدلالش حرفهای بالاست دیگه کار وزارت ورزش ما معلومه..
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    2 4
    واقعا دایی مربی بزرگی است اقای عباسی از کسی که بغل پا به توپ نزده باشد این توقع میروذ که اینگونه اظهار نظر کند به شخصیت کاریزماتیک اقای دایی و افتخارات ایشان در زمان بازیگری وتوان وقدرت نفوذ ایشان در دیگران تردیدی وجود ندارد اما از بعد فنی مربیگری ایشان هنوز چیزی به فوتبال نداده اند .رویانیان بجای ایجاد خط هواپیمایی تلویزیون خصوصی و......یک جام برای هوداران باشگاه خود میاورد تا دل انها را شاد میکرد حمایتهای امروز از ایشان هم مشخص است فردا همین عزیزان وپیشکسوتان چنانچه اقای رویانیان بروند وفرد دیگری بیاید وبه عزیزان احترام وتکریم بیشتری نماید خواهید دید که اظهار نظرها چگونه تغیر میکند .خبر عزیز بعید میدانم این اظهار نظر را به نمایش بگذاری اما بهرحال عرضه شد تا خودتان تصمیم بگیرید .
  • amir IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    15 3
    با سلام خواهش ميكنم چاپ كنيد من سوالم اينه چطور آقاي رويانيان با توجه به اينكه همه زدن ماموريتش توسط نيروهاي مسلح تمديد شده به يك بار اين حرف نخ نما شده رو مطرح ميكنند دوم اين كه چطور شد اقاي خطيب بايد باشه مدت زيادي از سرپرستي كشتي گذشته محمد بنا رو برداشت اصلا دوست نداره انتخابات كشتي برگزار بشه اين اصلا مغاير قانون نيست چطور باشگاه استقلال كه فقط دنبال پول از وزارت ورزش هست بمونه اما اين طرف مورد تاييد هواداران نبايد بمونه و اخر اينكه اقاي خوردبين خوب خودت رو شناسوندي به مردم اين پول بيت المال چه شيرينه واست امان از عذاب خداوند
  • سلما A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    8 20
    نميدونم چي شد يهو جناب رويانيان با اون نتايج درخشانشون !!! انقدر پرطرفدار شدند. ظاهرا شيريني و دوستان خيلي توي اينترنت فعالند. متوجه ايد كه !!؟؟
  • فرزاد A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    8 1
    اقاي به ظاهر محترم اگه ميخواي بازم تو ايران بموني خودت برو ما سردار را بر ميگردونيم باقدرت
  • meysam IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    9 2
    این کامبوزیا رو برای چی آوردن تو هیئت مدیره ، نیومده برا خودش جناهبازی را انداخته و تیم برده تو حاشیه این ادم نباید تو مجموعه پرسپولیس باشه.عباسی دقت کن بخاطر یه رای برا ریاست کمیته المپیک با اعصاب 30 میلیون بازی نکن برات گرون تمام میشه.
  • فرزاد20 A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    7 2
    خيلي نامردين عباسي و مالكي يه نفر پيدا شده ميخواد پرسپوليس را اباد كنه هيچ كس نميتونه خرابش كنه شما كه عددي نيستين خودتون يك ماه ديگر شوت ميكنن باي باي وزارت
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    8 1
    بابا يكي هم به حرف ما هواداران گوش بده.آقاي عباسي چرا خودت را به خوابيدن زدي.اينا ديگه كي هستند كه مي خوان براي پرسپوليس تصميم بگيرن.اگر كوچكترين ضربه اي بااين تغييرات به پرسپوليس بزنند ماهواداران به هيچ وجه اينبار ساكت نمي نشينيم.به هيچ وجه.
  • باربارا IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    7 1
    آقای عباسی شما هم یکی مثل علی آبادی. فقط و فقط به فکر پست، منصب و مقامی، وگرنه دست به همچین رفتار ناشایستی نمی زدی. به جای اینکه سعی کنی با حفظ مدیریت پرسپولیس به حفظ آرامش این تیم بزرگ و هوادارهای پرشمارش کمک کنی، سعی میکنی به اون ضربه بزنی؟ واقعن که! چه چیزی زیباتر و خوشایندتر از خدمت به مردم؟ اما ظاهرن شماها برعکس همه دنیا هستین، در درست مخالف خواسته های مردمین؟ وقتی میگن فلانی مسئوله فلان وزارتخونه هست یعنی اینکه هرکاری دلت خواست بکن؟ و مردم هیچ؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    7 0
    هوادار پرسپولیس یرای یک بارزی خودش را از زاهدان و شیراز و کردستان و ارومیه به تهران میرساند و 3.4 روز وقت میگذارد چطور نمیتواند برای حمایت از باشگاهش که پس از 33 سال با مدیری لایق جان میگیرد حمایت کند . ما حاضریم بهر قیمتی که تمام شود از جان خود مایه بگذاریم تا این دغل دوستان فکر نکنند که مردم گوسفندند هر چه انها بگویند همان است نه ما اینبار هواداری خود را ثابت خواهیم کرد حتی بقیمت جان خود
  • عادل فردوسی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    2 13
    همین دولت آقای رویانیان را آورد و حمایت کرد حالا این پرسپولیسی های نمک نشناس میگه دولت عمرش تمومه آقای دکتر عباسی کار صحیح را انجام بده چه برکناری چه ابقا
  • علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    8 1
    دکتر روحانی میاد گوشت رو میگیره میندازت بیرون
  • معین IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    0 0
    بری دیگه برنگردی