آقای الله کرم نمی دانم این بیت حکیمانه را شنیده اید یا نه. به احتمال زیاد نشنیده اید، اگر هم شنیده اید بدون شک درآن تامل نفرموده اید. کار از محکم کاری عیب نمی کند، شنیده اید یا نشنیده اید آن را برایتان می نویسم شاید فرجی شد و کارگر افتاد:


سخنی نیست که خاموشی از آن بهترنیست
نیست علمی که فراموشی از آن بهتر نیست
من البته از شما توقع ندارم یک باره به چنین مرتبه و مقام حیرت انگیزی دست پیدا کنید اما دست کم کمی آهسته تر. دنیا که به پایان نرسیده. شما حداکثر هشت سال و حداقل چهارسال فرصت دارید دخل دولت تازه به قدرت رسیده را بیاورید. ظاهرا قصد دارید همین اول ماجرا چنان زهر چشم بگیرید که دولت کارش به چهارسال دوم نرسد، ایرادی هم ندارد، ظاهرا شما نیتتان خیر است، ما هم می گوییم انشاءالله خیر است- بگذریم از این که در این سال ها چه نیات خیری که به شر بدل نشدند- اما این جا بحث بر سر شکل کار است. یعنی من فعلا با شما بحث محتوایی ندارم بلکه مشکلم فرم ماجراست. شما از مدافعان سلامت انتخابات هشتاد و هشت هستید. طبیعی هم هست. اما وقتی می آیید و از عوامل اساسی پیروزی  آقای روحانی ، تاکید رهبرانقلاب برحق الناس بودن رای مردم  را ذکر می کنید می دانید نتیجه منطقی حرفتان چه می شود؟ این که دیگران هم چنین حرفی می زنند مهم نیست، حرف آن ها  قابل درک است اما شمایی که دعوی دیگری دارید چرا چنین حرفی می زنید؟ یعنی اگر مقام معظم رهبری بر حق الناس بودن رای مردم تاکید نمی فرمودند رئیس جمهور کس دیگری می شد؟ توجه بفرمایید که من در این جا نه چیزی را نفی می کنم و نه اثبات بلکه می گویم سخن گفتن نوعی هنر است که شما متاسفانه از آن بهره ای ندارید، ایرادی هم ندارد؛ احتمالا شما هنرهای دیگری دارید که دیگران از آن بی بهره اند اما متاسفانه سعی بسیار دارید که مدام حرف بزنید و باز هم متاسفانه هرچه بیشتر حرف می زنید بیشتر عرض  حزب اللهی ها را- که خودرا مدافع آن ها می دانید- می برید و زحمت دیگران می دارید. به تازگی هم فرموده اید آقای روحانی پیروزی میلیمیتری به دست آورده که همین پیروزی با آرای اندک سبب می شود معتدل تر حرکت کند. سلمنا. آن وقت اگر هجده میلیون را پیروزی میلیمتری فرض کنیم رای چهارمیلیونی را چه باید بدانیم؟ شکست مفتضحانه عنوان مناسبی است؟ خدای نکرده نمی خواهم به آقای جلیلی اسائه ادب کنم بلکه می خواهم به شما بگویم اگر بشود رای هجده میلیونی را تحقیر کرد پس با رای چهار میلیونی چه می توان کرد؟ وبا همان منطق می خواهم بگویم شما که از آقای روحانی توقع دارید با هجده میلیون خیلی دور بر ندارد و معتدل رفتار کند از کاندیدای مورد نظرتان که چهار میلیون رای آورده چه توقعی دارید؟ اگر دیگران بگویند ایشان با این میزان از آراء، دیگر حق ندارد از انقلاب و امام و ولایت  سخن بگوید چه خواهید گفت؟ چیزهایی هم فرموده اید در باره احتمال شورش مردم در سال های آینده که حقیقتا نوبر است. گفته اید ممکن است مردم  در مقابل تورم  و فاصله طبقاتی طاقت نیاورند و دست به شورش بزنند. می دانید مخاطب این حرف ها چه قضاوتی در باره شما خواهد داشت؟ لطف کنید و کامنت هایی را که در همین خبرآنلاین زیر حرف های شما نوشته اند بخوانید. یکی نوشته: پس نقشه شون معلوم شد میخوان تو دولت روحانی تظاهرات خود جوش راه بندازن. دیگری هم نوشته: یعنی این آقا متفکر حزب اللهی هاست؟ بقیه را خودتان زحمت بکشید و بخوانید تا بفهمید سخنان شما چه تاثیر شگفتی بر اذهان جوانان این مرز و بوم می گذارد.    
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 128
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نرگس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    احسنت خدا وکیلی این آقایان به اصطلاح اصول گرا بدجوری حیثیت خودشون رو با این حرفای ضد و نقیضشون و تغییر 180 درجه ای نسبت به قبل انتخابات به باد دادن. کاش امثال شما آقای عبدالجواد موسوی تریبون بزرگتری در اختیار داشتید تا همه ی مردم آگاه می شدن.
    • بی نام A1 ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      51 5
      آخه آقای الله کرم کجاش اصول گراست؟ بیشتر به جبهه پایداری (تندروها) میخوره
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      49 8
      آقای الله کرم اصول گرا نیست، ایشان یک افراطی تندرو هستند که جایی در دل اصول‌گراها ندارند اصول گرا یعنی قالیباف، لاریجانی، مطهری، باهنر، چمران. ما از رییس جمهور ایران حمایت می کنیم آقای قالیباف هم تو آخرین گردهمایی در طرقبه فرمودند دیگه باید رفاقت رو جایگزین کنیم باور کنید قریب به 6 میلیون نفری که به آقای قالیباف رای دادند هیچ دل خوشی از این گروه تندرو ندارند اینها تو انتخابات به کاندید ما هم خیلی توهین کردند، همون بهتر که با اینها ائتلاف نکردیم
    • بی نام IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      6 11
      خواهشا آقای مطهری رو از لیست اصولگرا ها خارج کنید
  • بی نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    عالی !
  • نیما IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    این مشخصه که این گروه و دوستانشون از همین اول تبر برداشتن که شروع کنن به تخریب! مگه این ملت بدبخت صبور که زیر تفکرات و تورم ساختگی شما 8 سال له شد شورش کرد! میخوای سیگنال بدی اس ام اس کن به دوستات که دستت رو نشه!
  • بی نام IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    مواظب باش اینا خیلی متفکرن
  • علی IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    317 8
    جواب قاطعی بود به افاضات آقای دکتر ! الله کرم ....
  • حامد A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    227 7
    مرسی عالی بود
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    309 9
    احسنت بر نویسنده این مقاله!!!!! شیر مادر حلالت!!
  • بنده ی خدا A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    بتوچه آخه بچه جون تو رو چه به الله کرم نصیحت کردن.عبدالجواد بگو چند سالته بخندیم؟؟؟؟!!!!
    • مسیح A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      423 9
      شما چند سالته که با این ادبیات بچه گانه عضو گروه فشار شدی !
    • مصطفی A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      308 5
      شما فعلا باید گریه کنید با این مغز متفکرتون !!!
    • بی نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      325 7
      خنده دار شمایید که هم به سن زیاد هاشمی می خندید هم به سن کم موسوی! به قول سعدی علیه الرحمه "بزرگی به عقل است نه به سال..."
    • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      293 4
      جا داره یه کلاس واسه شما هم بزاره که حداقل شاید سوژه هات واسه خنده عوض شه، یه ذره به اساتیدتم انتقال بدی که دوره شعبان بی مخ بازی تموم شده
    • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      134 2
      ميخندى ؟؟!!
    • محمد IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      172 1
      سن افراد مهم نيست.اين عقل و شعور آدماست كه مهمه و ارزش فردو تعيين مي كنه
    • بی نام A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      190 2
      عزیزم به قول خودتونیا ممرو لولو برد آقا حان آب و بریز اونجایی که میسوزه
    • بی نام A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      37 1
      پیامبر اسامه بیست ساله را فزمانده کسانی کرد که عمرشان سه برابر فرماندهشان بود
    • بی نام IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      42 2
      تو هم عکستو بعد از شکست مفتضحانه کاندیدای مورد علاقتو بنداز کلی بخندیم
    • مسعود IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      28 2
      به سن و سال نیست ... بلکه به فهم و شعور است که نویسنده محترم بسیار عالی نوشته اند متاسفانه جمعیت انصار که اسم خداوند متعال را برای گروه خود قرار داده است و تحت این عنوان هر کاری را که بخواهد انجام می دهد البته بیشتر کارهایشان با زور و فشار است
    • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      32 2
      تو که بزرگی و اهل فهم. تو که عاقلی و با معرفت بگو این چند سال که چماق دستت بود چه کار مثبتی مثل لکه دار کردن نظام کردی؟اصلا بگو ببینم بلدی با آرامش کاری انجام بدی
    • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      30 1
      بنده ی خدا هیچ مقاله یا تحقیق علمی در خصوص رابطه سن وسال و عقل و درایت و خیرخواهی ملت ایران در هیچ کجای جهان ثبت نشده، اونوقت آقای شیعه می دونی امامان معصوم چندسالشون بود، بلاتشبیه جرات داری بخند،شما همش شدین دهان واسه حرف زدن از یه گوش می شنوین بدون تحلیل سریع به دهان می رسونین، بابا از کانال مغز هم یه عبوری گذری به خدا اگه ورود ممنوع باشه!!!
    • الهام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      33 1
      من می گم شما زحمت بکش بگو چند سالته که ما برات گریه کنیم !!!؟؟
    • اشنا A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      14 1
      شهیدفهمیده .سن؟
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      13 1
      اگر به سن اشه پس کلاغ از همه عالمتره که
    • فرشاد A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
      32 2
      شمایی که خود را حزب اللهی میدانید باید بیشتر از دیگران خود را مقید به رعایت ادب بدانید !!! با تمسخر کردن دیگران فکر نکنم شما بنده ی خدا باشید به گمانم بنده ی شیطان شدید و خبر ندارید....
    • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
      4 1
      تو کجات به بنده خدا میخوره که همچین اسمی رو خودت گذاشتی؟؟!!
  • مهدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    289 8
    لباس شخصیام واسه همین کارهان دیگه واسه تخریب و تهدید
  • reza IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    267 6
    جدا که دست مریزاد-روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد
  • بی نام CA ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    222 6
    احسنت بر این قلم! سید گل کاشتی
  • بی نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    والا از اون هنر های آقای الله کرم که شما گفتین ایشون دارن و بقیه ندارن ما هم بهره بردیم!! همه ایشون رو میشناسن!! وای از قیامت که با چه رویی جلوی مظلوم مضروب قرار خواهید گرفت!!
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    227 6
    ماشاءالله به سيد. مرسي سيد. شكست مفتضحانه رو خوب اومدي!
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    128 3
    اعوذ بالله من الشرک و النفاق
    • بی نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      26 65
      خواندن غیر الله شرک است.
  • مير محمد NL ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    139 2
    با با بي خيال بهتره بري ونزولا وابسته نظامي بشي دوباره؟؟؟!!
  • حامي روحاني A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    221 6
    مكروا و مكر الله، والله خير الماكرين. انشاءالله هيچ كاري نميتونن در مقابل خواست ملت انجام بدن.
  • جانباز حزب اللهی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    باید جلوی نیروهای خودسر به رهبری ایشان جدا گرفته شود تا بیش از این با آبروی حزب الله بازی نشود. حزب الله برای اثبات حقانیت خود احتیاج به قلدری و زورگویی ندارد.
  • بهنود A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    100 2
    اینها نه اینکه متوجه نمیشن بلکه به عنوان یک سناریو با این روند فعلا شروع شده توجه کنید به حدفهای این روزهای امثال الله کرم وبروجردی و ...
  • reza IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    133 4
    هر چند حقیقت رو نوشتی ولی منطق اینا چوب و تیغ و فحاشیه مواظب باش !
  • بی نام A1 ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    184 8
    اقای الله کرم ملت ایران جواب امثال شما را با شرکت در انتخابات و رای به کاندیدای محبوب خود داد. درود خدا بر تو ای سید بزرگوار با این قلم زیبا و روشنگرانه ات،فقط مراقب باش خیلی مراقب
  • محمد A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    130 7
    اين اقا كي دست بر ميداره از سر اين ملك و مردمش اگر امكانش هست كه هست ايشان را رد صلاحيت بكنيد تا سوژه نشود
  • احسان A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    128 7
    واقعا این روزها یک مغالطه خیلی جالب اینکه میگن آقای روحانی با تفاوت چند صدهزاررای رای آورد و انتخابات یه مرحله ای شد . جالبتر اینکه همین عده میگویند آقای احمدی نژاد دردور قبل یعنی 88 با اختلاف 11 میلیون رای پیروز شد . یعنی ببینید نوع قضاوت را ! خوب اگر اقای احمدی نزاد هم طبق آنچه اعلام شد 4 میلیون رای کمتر داشت انتخابات دومرحله ای می شد .
    • مرتضی A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      8 207
      حرف شما درست اما جالبی کار اینجاست که ما اختلاف 230 هزار تایی رو پذیرفتیم ولی شما اختلاف به قول خودتون 4 میلیونی رو نه!!!خوبه آدم هر چند وقت یکبار تاریخ رو مرور کنه
    • بی نام A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      15 71
      چي ميگي !!! دوباره خودت متنت و بخون ببين چيزي متوجه ميشي؟؟؟ اقاي روحاني با چند صدهزار... اقاي احمدي نژاد با يازده ميليون... مغالطه!!! يعني چي؟؟؟
    • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      25 4
      آقای مرتضی بعد از 4 سال و اتفاقاتی که افتاد و حرفهایی که زدید، مگه روتون می شد که نپذیرید؟!
  • ایرانی US ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    98 5
    آقای الله کرم هنوز گذشت زمان رو درک نمیکنند که الان همه چیز با قبل تفاوت کرده و بعضی چیزا کارکرد خودشو از دست داده.خداقل یک نگاه به تعداد رای ها کاندیداها بخصوص نامزد مورد تاییدشون و آقای رئیس جمهور منتخب داشته باشند. در یک کلام مردم تفکر شما رو نمیخوان
  • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    79 4
    الله کرم شغلش . شما به دل نگیر خبر سانسور نکن!
  • هادی IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    111 4
    احسنت ، ولی کووووووو گوش شنوا
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    116 5
    آقای اله کرم یک تخصص بیشتر نداره : راه اندازی انواع تظاهرات خودجوش با کفن و بی کفن و با جسم سخت و شعارهای مرده باد و هتک حرمت زیاد .
    • محمد IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      25 7
      ریختن توی دانشگاه و زدن و بهم زدن مجلس و...........................
  • پیروز A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    132 7
    خدا پدر و مادرت را بیامرزد که بهترین جواب را به این آقا دادی ما مردم عادی که در دین و مذهب خودمون در حد فهم خودمون هست رعایت کرده و میکنیم و احترام همه حزب اللهی و روحانیون عزیز را داریم و در این چند سال هم با رای دادن و جنگ تحمیلی ثابت کردیم ولی برادر عزیز ما مردم با کسانی که در سخن گفتن افراط میکنند مخالف هستیم چون میدانیم به دنبال منافع شخصی خود هستند و هیچگاه برای دین ومذهب دادو فریاد نمی کنند چون برای تبلیغ دین و مذهب مهربانی و لطافت و نرمی سخن احتیاج دارد نه بگیر و ببند و هوچی گری که اگر این باشد یعنی دنبال منافع هستند ما اگه حزب اللهی نیستیم و لی پاک و بی ادعا و صادق هستیم به خاطر کمبدو جا کامنت بعدی را بخوانید
  • kurd boy IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    136 5
    مرسي افاي موسوي كه نظر مردمو منعكس كردين.بازم ميگم مردم اتماستون ميكنم.اين 8سالو فراموش نكنين.اينا هر كاري ميكنين بين طرفداراي اصلاح طلب و ميانه رو و اصول گراي اقاي روحاني اختلاف بندازن.بعدش نگذارن برنامه هاي اقتصادي دولت اجرايي شه و بازارو با اهرماشون بهم بريزن.بعدش بريزن بيرون و دولت رو ناكار امد جلوه بدن و...تاريخ و گذشته رو فراموش نكنيد.يادمون نره اقاي روحاني چه دولتي رو تحويل گرفتن.با چه وضعيت اقتصادي و اجتماعي و سياسي...همه ي جان و تنم وطنم وطنم وطنم وطنم.
  • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    79 2
    گذشت دوران ايشان و امثال ايشان اين نكته اي است كه حاكمان نيز به آن پي برده اند
  • بی نام A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    108 3
    «یعنی اگر مقام معظم رهبری بر حق الناس بودن رای مردم تاکید نمی فرمودند رئیس جمهور کس دیگری می شد؟ » «آن وقت اگر هجده میلیون را پیروزی میلیمتری فرض کنیم رای چهارمیلیونی را چه باید بدانیم؟ شکست مفتضحانه عنوان مناسبی است؟» این دو تا جمله باید طلا گرفت!
  • بی نام IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    18 87
    شرمنده ام که بای بگویم این عبارات درست است هر چند اقای موسوی را نمیشناسم اما به اقای الله کرم ارادت داشتم فقط اقای الله کرم را دلالت میدهم به اخرین نامه مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به اقای مصباح تا متوجه شود بازی روزگار چه بازیچه هایی در پیش دارد و مدعیان پیروی از ولایت با هدایت چه دستهایی در میادین حاضر میشوند تمنا میکنم به ریسمان ولایت امام خامنه ای بیاویزید که شما و ما را از هلاکت نجات خواهد داد
    • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      17 2
      هلاک بشن که بیچاره کردن مارو تو این 8 سال
  • لیلا IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    77 2
    ممنون آقای موسوی گرامی.
  • فرزاد فرومند A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    80 2
    تنها توصيه من به جناب الله كرم اينست كه آبروى اعتقاداتشان باشند حتى اگه بر آن اعتقاد استوار و مؤمن نيستند ، حزب الله در معنى لغوى آن به معنى حزب خداست كه همه كسانى كه به خداى يگانه و يكتا معتقدند جزو اين حزب محسوب ميشوند اما آقاى الله كرم و محدود يارانشان تعابير بسيار متفاوتى از اين واژه دارند كه درصورت كلى انگار كه ايشان و حواريونشان موحدند و باقى كسانى كه اكثريتى قابل توجه را شامل ميشود كافرند و ملحد ! بنده نيز به سياق جناب آسد عبدالجواد موسوى ايشان را بعنوان يك برادر هموطن و هم مذهب به سكوتى مفيد تأمل برانگيز توصيه ميكنم اميد است همچنان كه با حرارت و بى وقفه سخن سُرائى ميكنند گوش شنوائى نيز داشته باشند ، انشالله خداوند همه ما را به راه مستقيم كه راه پيامبران و بزرگان است هدايت فرمايد…
  • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    79 1
    اعوذ با الله من الكرم
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    82 1
    پایه اسلام بر علم و دانش بنا شده. وپایه افراط و تفریط رو سلفی ها کذاشتند
  • نعمت GB ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    106 2
    خدا وکیلی جواب بسیار خوبی بود. تشکر می کنم و در ضمن برای حزب اله متاسفم با چنین لیدری. یکی نیست یه این آقا بگویید در این چند سال کجا بود یا اینکه از گرانی و تورم و این همه مشکل خبر نداره!؟ ولی احتمالا می رفته محله رییس جمهور خرید می کرده!!!
  • بی نام IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    58 30
    من خودم به آقای جلیلی رای دادم و بچه حزب اللهی ههم هستم، ولی رسالت ما چیز دیگه هست، اکثر بچه‌های انصار صحبت‌های ایشون رو قبول ندارند، ایشون متاسفانه با ادبیات اشتباه خود بیشتر انتخابات 88 را زیر سوال می‌برند اگر ما حضرت آقا رو به عنوان رهبر قبول داریم باید این صحبت‌ها را کنار بگذاریم و حداقل اگر قصد خیر نداریم، اختلاف ایجاد نکنیم، خود مقام معظم رهبری فرمودند همه باید به رییس جمهور جدید کمک کنیم. خدا ما را از این اختلاف‌های بی مورد نجات دهد
  • بی نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    145 4
    تیتر فردای روزنامه کیهان: رابطه سید عبدالجواد موسوی از خبرگزاری خبرآنلاین با جورج سوروس افشا شد !
  • بی نام IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    105 5
    ایشونرا فرستاده بودن بالکان و قومی از دستشان راحت بود، اگر لطف کنند و این بار بفرستندشان امریکای لاتین یا شرق دور، هزینه کمتری برای کشور خواهند داشت؛یعنی حضور چنین ادمی در ایران هزینه زاست کلا
  • jamshid A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    5 109
    شهید جهان آرا بعد از سقوط خرمشهر به بچه ها گفت مراقب باشید ایمانتان سقوط نکنه شهر را میشه دوباره پس گرفت .الان دولت دست طرز تفکر تکراری سالهای قبل افتاده ومن امیدوارم این بزرگواران از گذشته درس گرفته باشند وبا تقویت محاسن ورفع معایب بتونند مشکلات این مردم نجیب را حل کنند درسته اقای احمدی نژاد این اواخر خوب عمل نکرد ولی کارهای بزرگی انجام داده بی تدبیری اقتصادی باعث شد هر کس وناکسی در داخل وخارج قیافه حق به جانب بگیره وباعث این عم استقبال مردم از اصولگرایان بشه قبول کنیم بد عمل شد واین بد عمل کردن باعث نشه دوباره باندهای انچنانیی درست بشه چرا که اشتباه وبد عمل کردن این دولت میتونه اون پیش بینی اقای الله کرمو جامه عمل بپوشونه البته امیدوارم خدمت مردم سرلوحه کار باشه ودو طرف تومیدان عمل ....
    • مجید SK ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      32 2
      جونِ مادرت تو این سیاسی بازیا پایِ شهدا رو وسط نکش
    • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      11 4
      آقا جمشيد اگر دولت جديد بد بود و ميخواست بقول شما تكرار سالهاي قبل بود كه رد صلاحيت ميشد و اصلا كانديد نميشد كه بخواهد راي بياورد پس باز بقول خودتون رهبر اينو خوب ميدونسته كه اومد ن ايشون واجبه والا جناح مقابل هم ائتلاف ميكردند و رايشان پخش نميشد و باز مثل دوران طلايي ؟؟؟؟؟؟!!!!! اين هشت سال قرعه به نام شما ميشد . اگر نازاحتي كمي آب بخور
  • بی نام EU ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    67 1
    آقا سید بازم مثل همیشه عالی بود آفرین به تو ... ولی خدا میدونه که نگرانتم مراقب باش
  • شاهد IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    120 4
    من خودم جانبازم بچه حزب اللهيم برادر سه شهيدم به خدا حالم ازاين افراطي هاي بي مغز به هم مي خوره آقاي الله كرم ماهم پائينتون رو ديديم هم بالاتون رو يادت رفته. چه تعريف وتمجيدهايي در ارك براي اون رئيس دولت وأعوان. وأنصارش شد بعدازچند مدت چي شد آقاي ارضي فرمودند دعاي فرج دستك وآويز آقايون شده اون يكي گفت فلاني ...رئيس جمهوره بايد ببرنش
  • jamshid A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    اقا سید اگه الله کرم متفکر بچه حزب اللهی هاست شما متفکر کدام گروهی ؟چرا با این حرفهای بیهوده قصد داری بین مردم ایران دودستگی ایجاد کنی اینو بدون همه مردم ایران در موقع خطر حزب اللهی هستند وازاون 18 میلیون رای بیشترشون بچه های 9 دی بودن لطفا بجای شعار بیایید ودر میدان عمل کار وسازندگی خودتون محک بزنید حالا مردم دیدن اون طیف نتونست خوب کار کنه به این طیف سپردن اگه خوب عمل کنند 4 سال بعدی هم میمونند اما اگر بد عمل بشه سخته پیشبینی اینده را کرد شاید حرف اقای الله کرم جامه عمل بپوشونه به هر حال مردم ما کاملا هوشیارن.
    • محمد CA ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      20 4
      جناب حرف اقای الله کرم این بوده که فاصله رای ها میلی متری بوده و این حرف ها، تفرقه و این حرفا چیه؟؟ خیلیا 9 دی ای بودن ولی بعد از دیدن نتیجه انتخابات نون رو به نرخ روز خوردن....
    • kurd boy IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      29 2
      برادر عزيزم.اقاي جمشيد..چه دليلي داره ايشون از الان بحث راهپيمايي رو انجام بدن؟نگراني ما از اينه سال 76 هم اين اقايون اين رفتارا رو عينا تكرار كردن كه منجر به حادثه ي كوي دانشگاه شد.مگه اون زمان مشكلات اقتصادي حل نشد؟اون زمان روزنامه سلام بود احتمالا بعديش 2سال ديگه خبر انلاين ميشه.حتما دانشگاه بعديم شريفه.مردم ما از افراط گرايي خسته شدن برادر.
    • بی نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      25 5
      الله اکبر وبسم الله ....در شگفتم که از رو هم نمیرین
    • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      19 7
      مشکل اینجاست که شما مملکتو دو دستی چسبیدید و ولشم نمی کنید. شما برید کنار تا ببینید ما چطوری ادارش می کنیم
    • رسا IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      31 3
      از اون 18 میلیون بیشترشون بچه های 9 دی بودند !!!!!!!بابا ای ول اعتماد به نفس..ای ول ..لابد 2 خردادی ها بودند به جلیلی رای دادند!!!
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      10 2
      دوران افراط گرایی به پایان رسیده، از 8 کاندید اولیه انتخابات تنها 1 نفر افراطی بود و بقیه اینطور نبودند، مردم هم پیامشون در انتخابات این بود که از دست افراط گرایی خسته شده‌اند به خدا از دست افراطی ها خسته شدیم، بزارید رییس جمهور کار کنه اذیتش نکنید، جواب خدا را چطور می خواهید بدهید
  • بی نام FI ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    88 4
    آقای الله کرم؛ درست است که شما در جنگ 8 ساله برای این مرز و بوم زحمات فراوان کشیده اید و به عبارتی مرد میدان نبرد بودید و ملت شریف ایران هم قدردان زحمات امثال شما بوده و هستند ولی بپذیریذ که مرد میدان سیاست نبوده و نیستید و ای کاش لااقل شما وارد عرصه سیاست نمی شدید. برادر من چرا نمی خواهید قبول کنید که اکثریت جامعه ایران با افکار و ادبیات شما بیگانه اند و از هر فرصتی هر چند اندک استفاده می کنند تا مخالفت خود را اعلام کنند . ای عزیز از شما که عنوان دکتری را یدک می کشید بعید است که اصرار داشته باشید مسائل را آنگونه که دلتان می خواهد ببینید . از شما تقاضا دارم قدری واقع بین باشید و به این نکته توجه نمایید که یدالله مع الجماعه پس با مردم باشید تا عزیز باشید .
    • بی نام IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
      17 2
      الله و اکبر و بسم الله...در شگفتم از رو نمیرین
    • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      30 3
      اگر در جنگ بود و زحمت كشيده بود كه الان بايد جزء شهدا بود ولي سالهاست كه دارد حق الزحمه 8 سال جنگ را ميگيرد ولي جوانان رشيد ما سالهاست كه در بستر خاك آرميده اند و همه زحماتشان با رفتار اين آقايان به اصطلاح حزب الهي دارد از بين مي رود خوشا بحالشان كه نيستند و اين روزها را ببينند....
  • بی نام A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    63 4
    متاسفانه یکی از مشکلات مملکت وجود "نگاه از بالا به پایین" نسبت به مردم و رای مردم در بعضی از افراد منتسب به جریان اصولگرایی می باشد. گرچه مردم یک "نه بزرگ" به این افراد در انتخابات گفتند، متاسفانه این افراد پذیرای شکست نبوده و حتی حاضر به بررسی دلایل شکستشان نیز نیستند. بجای برطرف کردن نقاط ضعف و نزدیک کردن خود به مردم، متاسفانه، این افراد سعی در ایجاد مسائل حاشیه ای دارند. بهترین پاسخ به این افراد، بی اعتنایی به ایشان و عدم ورود به مسائل حاشیه ای می باشد.
  • مهديار A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    من مشكل اينكه آقاي الله كرم گفتند كه يكي از عوامل پيروزي آقاي روحاني تاكيد آيت الله خامنه اي بر حق الناس بودن راي مردم است را نمي فهمم!! اين موضوع را كه اقايان خاتمي و روحاني هم ابراز داشته و از رهبري به اين دليل تشكر كردند! علاوه بر اين بخشنامه رهبري هم براي تاكيد بر عدم دخالت نيروهاي نظامي در حمايت از كانديداي خاص هم دليل ديگري بر اين مدعاست!! چرا اقاي الله كرم حرف نزنند؟! مشكل حرف زدن و شنيدن نظرات مخالف چيست؟! اينكه اقاي الله كرم روش خود را عوض كرده و حرف ميزنند مشكلي دارد؟! در مورد رقابت ميليمتري حق با شماست ولي اگر كانديداهاي اصول گرا ايتلاف مي كردند و فقط يكي حضور پيدا ميكرد اگر تاكيد رهبري نبود روحاني برنده ميشد؟!؟!؟ ((با تشكر از مميزي خبر آنلاين براي نشر نظر))!
    • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      20 3
      دو زار بده آش و به همین خیال باش که با ائتلاف برنده می شدید!
    • مهديار A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      15 3
      اگر يك اصولگرا در صحنه ميماند و رهبري تاكيد بر صيانت از آرا نميكردند احتمال پيروزي اصولگراها زياد بود!مانند ٨٨
  • شهرام RS ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    14 1
    بسیار مراقب این آقای سید عبدالجواد موسوی باشید چون یکی از هزاران هنر جناب الله کرم و حامیانشون، همانا خاموش کردن مخالفان است که الحق و الانصاف بسیار هم در این هنر، متبحر و زبردست هستند
  • سعید IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    149 4
    هیچ وقت فراموش نمیکنم روزی را که انصار حزب الله در مشهد حمید ماهی صفت را به جرم شاد کردن مردم زیر مشت و لگد خودشون گرفتند...! حیف اسلامی که شما داعیه دارش باشید!
  • رضا IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    28 2
    اگر بخوان با قلدری به خیابان بریزند و جلوی کار این دولت را بگیرند ، من اولین مسلمانی خواهم بود که جلوی این تکفیری ها می ایستد! اگر دست اینها باشد خیابان هارا هم مردانه ، زنانه میکنند! متاسفانه کار افرادی امثال اینها باعث تخریب وجهه تشیع در جهان شده است!!!
    • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      17 3
      اگر قرار باشه جلوی کار رییس جمهور مانع تراشی کنن، 18 میلیون که هیچ، 32 میلیون نفر در برابر این 4 میلیون رادیکال افراطی ایستادگی خواهند کرد، مردم پشتیبان رییس جمهور هستند، شما تندروها جزو مردم نیستید
  • مازیار AE ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    20 1
    درود بر خبر آنلاین که چنین مطلبی را منتشر کرد.
  • شرافت IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    17 1
    یک لرد انگلیسی...اگر نمیتوانی با مکتبی مبارزه کنی !.به انها وارد شو وازانها بدددد دفاع کن که بزرگترین حمله است
  • محمد حسینی A1 ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    21 1
    به به میبینم که دوستان عزیز گروه فشار با امدن رئیس جمهور جدید هنوز هیچی نشده دارند فعالیت خودشان را شروع می کنند. خدا وکیلی خروجی شما برای کشور چه بوده جناب الله کرم؟
  • بی نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    16 2
    اگر بخواهند تظاهرات با کفن یا بی کفن کنند بدونه مجوز ما هم میایم کف خیابان ما دیگر در دوران خاتمی نیستیم راه خیابان را یاد گرفتیم حالا بچرخ تا بچرخیم
  • بی نام IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    4 30
    الله کرم این بار درست می گوید. حق و باطل نباید مخلوط شود. آقای روحانی شخصا رییس جمهور برحق مردم ایران است با 18 میلیون رای اما اگر سران فتنه 88 بخواهند به ایشان نزدیک بشوند این می شود یکی شدن حق و باطل.
  • ‫امیر نیکی‬‎ A1 ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    21 2
    آقایان امثال الله کرم ببینید چه بلایی سر این مردم اوردید که اینقدر منفور شدید.یه خورده فکر کنید
  • احمد A1 ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    25 2
    عمکرد این آقایان باعث شده پایگاههای بسیج از جوانان خالی بشود.
  • مصطفي A1 ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    21 2
    آقاي الله كرم خان، ما با شما و تفكرات شما و اسلام شما از دوران دانشگاه در شيراز آشناييم. كاش ميشد فقط يكي از نوشته هاي شما را اينجا ميگذاشتم تا همه بدانند با چه تفكراتي روبرو هستند. وقاحت تا چه حد. اگر كسي قصد براندازي نرم نظام در ذهن مردم داشته باشه اون شماييد..
  • بی نام A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    23 1
    احسنت عالی بود
  • علی A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    5 45
    نوع برخورد شما اصلاح طلبان دروغین طوری که انگار شما خالق 24 خرداد بودید غافل از اینکه شما و بزرگان تان حتی جرات نداشتید بیانیه ای در حمایت ازرئیس جمهور محترم منتخب صادر کنید چون از پایگاه اجتماعی ضعیف خود بخوبی مطلع بودید و هستیدشما و بزرگان تان دچار نوعی تعارض در گفتار ،رفتار و کردار هستید زیرا فهمید در 88ادعای تقلب شما بی اساس بودمغزضانه برآن اصرار کردیدمیدانستید سازکار انتخابات در ایران سازکار سالمی است تا قبل از انتخابات خواستار انتخابات در تراز بین المللی و انتخابات آزاد بودید روز 25 خرداد همینکه بر اساس سازکار صحیح نظام جمهوری اسلامی جناب آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب ملت برآمده از آرای ملت مطرح شد انتخابات ایران دمکراتیک انتخابات را بزگانتان مطرح کردند ا
  • بی نام A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    21 1
    انشالله خداوندبه ایشان عقل و اداب خرد سیاسی عطا فرماید.
  • بی نام IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    12 2
    دکتر زنجیرو بردار و بیار.
  • توران IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    12 2
    مردم از بسكه هيچ چيز نمي گويند بعضي ها فكر مي كنند هيشكي هيچ چيزي حاليش نيست . اين اقا كه سوابقش در ترك موتور و ارعاب مردم مشخص است حالا به خود اجازه مي دهد تئوريسين شود و به جامعه خط بدهد من اگه جاي ايشون بودم حالا ميرفتم يك جا قايم ميشدم و صدام هم در نمي اومد تا كم كم مردم منو و كارايي كه كردم فراموش كنند
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    22 2
    درود بر شرفت بخاطر مقاله ات
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    23 1
    من براي الله متاسفم كه در اسم بعضي ها باستفاده شده.
  • بنده خدا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    20 2
    اين اقايان دينشان را به دنيايشان فروخته اند اون دنيا فقط براي من و امثال هست
  • سيامك A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    22 2
    اونوقت اين تورم و اختلاف طبقاتى رو كى به وجود آورد؟هان؟غير از اوس محمود كسي ميتونست اين كارو بكنه؟
  • اصلاحات اعتدال IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    18 2
    احســــــــــــــــــــــــــــــــــــنت بسیار عالی نوشتین دست مریزاد
  • ناشناس IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    10 2
    این اقای دکتر پروفسور احتمالا" داره کد میده برای شورشی که میخواد در آینده راه بندازه .این شورش هم چیزی نیست جز مقابله با رای مردم .ایشان ظاهرا"مزد شورش های گذشته را که گرفته دیگه چندان به مذاقش سازگار نیست و وعده مزایای بیشتری را به دکتر داده اند.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    24 2
    فكر كنم دوره اي كه از آب گل آلود ماهي مي گرفتند گذشته است. حالا آب زلال است و ملت بيدار.
  • م م A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    19 2
    این الله کرم که خود را حزب الله میداند و بر علیه روحانی موضع گرفته حتما میخواهد بگوید که در ایران بیش از 18 میلیون ضد حزب الله داریم !!!! اینطور نیست؟
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    12 6
    سلام آقای مهدیار شما هنوز نمیدونی اعتلاف چطوریه واسه این همه آدم نظر میدی تصمیم میگیری هرکسی مختار و همه گفتند نه دیگه حرفی نمیمونه شماها که نمیتونید جای دیگران تصمیم بگیرید
    • مهديار A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
      2 10
      عليك سلام آقاي بي نام اگه منظورت ائتلافه ميدونم چيه! يك چيزي تو مايه هاي ١+٢. يا ٢+١ هست! من براي ديگران نظر دادم ولي تصميم نگرفتم!:-) نظر من اين بود كه اگر يك كانديداي اصولگرا بود و يك كانديداي اصلاح طلب ،نتيجه اين انتخابات ممكن بود بدين شكل نباشد اگر رهبري نظام نيروهاي نظامي را از حمايت از كانديداي خاص بر حذر نمي داشتند و راي مردم را حق الناس تعريف نمي كردند! وقتي بر اين مسيله تاكيد كردند يعني اينكه لازم بوده كه تاكيد شود!!
    • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
      12 3
      آقای مهدیار اول اینکه رهبری بر مسئله حق الناس بودند تاکید کردند نه از مسیله ! دوم این که حق الناس بودن رای مردم اولین شرط جمهوری بودن یک نظام است . سوم این که طبق قانون اساسی نیروهای نظام حق دخالت در سیاست را ندارند و اگر دخالتی بوده مخالف نص صریح قانون اساسی بوده است که افراد مسئول پیش خدا و ملت باید پاسخگو باشند . چهارم این که اگر اصولگرایان به یک کاندیدا بسنده می کردند هر کاندیدایی که بود بخش از آرای سایر کاندیدا ها به سبد رای آقای روحانی اضافه می شد بنابراین تنوع کاندیداهای اصول گرایی باعث شد میزان رای رواحنی کاهش یابد نه افزایش . در خوشبینانه ترین حالت یک کاندیدای اصول گرا می توانست همین تعداد رای پنج کاندیدا را بدست آورد اگرچه این حالت ممکن نبود .
  • بی نام EU ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    25 2
    برادر حزب اللهی ، شما که قدرت را به هر نحوی و با هر وسیله ای خواهانید ، شما که در تفکرتان اصلا جایی برای رای مردم وجود ندارد و مدام دم از امام زمان می زنید . شمایی که هم دوره هایتان که حالا اصلا معلوم نیست کجا هستند و می خواستند با دارایشان به امام زمان در زمان ظهور مبارکشان کمک کنند ، شما دیگر خواهشا اظهار نظر نفرمایید که دولت متبوعتان سراسر سوء مدیریت و اسلام گریزی و قانون گریزی بوده است. شما باید به فکر توجیه تخلفاتتان باشید که تنها کاری که کردید خشنودی رژیم صهیونیستی و تخریب نیروهای انقلابی اصیل بود تا بلکه به این طریق قدرت را به دست بیاورید . حالا دیگر تمام تمرکزتان را دادگاه هایی بگذارید که از این پس برایتان تشکیل خواهد شد.
  • بنده خدا ولاغیر IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    28 2
    آقا سید اتفاقا اینا را تشویق کنید حرف بزنن چون این جوری دستشون برای ملت رو میشه
  • علیرضا ف IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    22 2
    آقای الله کرم شما باید بدانید که نباید رهبری را مصادره کنید. و حرفهایشان را هرگونه که بخواهید تفسیر کنید. مثلا رهبری می فرمایند (از بنده هم انتقاد کنید) و (ینده متخصص در تمامی امور نیستم) شما می گویید این از سر تواضع است و هیچ کس حق چنین کاری را ندارد. پس مجلس خبرگان در دید شما و امثال شما صوریست؟!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    9 2
    ا سید آقا یکی باید بیاد بگه این آقا به چه حقی روی چه عنوانی این طور میدان دار تفکر افراطی خودش است چرا باید یک آدم احساس کند یک جریان است آیا اگر حمایت هایی که از ایشان می شود و تحت لوای حزب الهی حاشیه امنی که برایش فراهم شده است نبود کسی برای این آدم میدان خالی می کرد که این طور میدان داری کند و تریبون برای ارایه نظرات افراطی خودش داشته باشد؟ از طرف چه کسی حمایت می شود و چرا خودش را مدافع بلامنازع ارزش های انقلاب می داند چرا آبروی ما را که سال ها برای این انقلاب خون دل خوردیم و در جنگ شرکت کردیم می برد؟
  • اسمعیل IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    18 1
    در یک مدرسه ابتدای بچه هشت ساله از حال میر ه می برن بیمارستان دکتر معایعه بخاطر گرسنگی بیهوش شده مدیران مدرسه تحقیق میکنند . که این خانواده چند روز است که گرسنه هستند پول گرفتن نان هم ندارند واینهای که میلیمتری حرف میزنند کجا هستند
  • قنبری IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    14 1
    من به روحانی رای دادم بخاطر اینکه به گفته های ملت عمل کند رئیس جمهور ملت است وکار های که به ملت قول داده باید بدون چون چرا عمل کند
  • علی A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    12 1
    الله کرم راسی راستی خودشو باور کرده ها!!!!!!!!!!
  • مهدی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    18 0
    آقا جنگ 8ساله را همه ملت به انحا مختلف در آن درگیر بودند خود بنده بیشتر از 20 ماه در جبهه بودم(داوطلب) ولی دگر نباید این را چماقی بر سر دیگران کنم امثال اله کرم مملکت را به این روز انداختند وجوانها را از دین واخلاق فراری می دهند.فقط اخلاق(خوبی-بایدها-درستی-فضیلت-مسولیت)وآزارتان به دیگران وطبیعت نرسد.
  • مهدی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    7 0
    ببخشید چرا نظر ما را منتشر نکردید؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    15 1
    کاش کسی پیدا می شد چماق ایشان را هم با دوربین فیلمبرداری عوض کند تا ایشان هم با ساختن فیلم هایی مثل اخراجی های هفت و هشت و رسوایی دو و سه و فقر وفحشا و ... سرگرم می شد و خلق خدا را دمی آسوده می گذاشت!.
  • اسکندر A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    13 0
    برات نگرانم سید ! یه وقت "بهشتی" ات نکنند...
  • بی نام EU ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    5 0
    یکی از بزرگان دین می فرماید هرکس بیشتر حرف میزند کم تر فکر میکند شاید ایشان هم مشمول این فرمایش بشوند
  • محسن IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    4 1
    موتور هزار، دانشجو، کوی دانشگاه، تیر، 78، اخراجی ها، رایحه ی خوش خدمت، پرچم ایران و... از آقای اله کرم میخوام با این کلمات یه جمله بسازن. ممنون
  • محسن IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 1
    ممنون که نظرمو حذف نکردین، ولی ای کاش سانسورش نمی کردین!!! (موتور هزار، دانشجو...)
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    2 1
    الهی...این اقای ال...کرم...و یارانش را به راه راست هدایت کن....امین ...
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    0 2
    بالاخره یک روز باید به مردم اجازه بدهند تجمع کنند و بعد طرفداران این افراطی ها ببینند که تعدادشان خیلی خیلی اندک است...