تسنیم نوشت:

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس هفته آینده در عربستان گردهم می‌آیند تا درباره راه‌های تحریم اعضای حزب‌الله لبنان در این کشورها تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش  دیلی‌استار؛ عبدالطیف زیانی رئیس شورای همکاری خلیج فارس گفت: سازمان همکاری خلیج فارس هفته آینده در ریاض جلسه‌ای تشکیل خواهد داد تا درباره شیوه‌های تحریم اعضای حزب‌الله لبنان در کشورهای عضو این سازمان تصمیم‌گیری شود.

وی افزود، این نشست روز سه شنبه با حضور وزرای کشور اعضاء  برگزار خواهد شد و در رابطه با شیوه‌های مناسب تحریم اعضا و طرفداران حزب‌الله در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بحث خواهد کرد.

کشورهای پادشاهی حوزه خلیج فارس در واکنش به شکست شورشیان سوری در شهر مرزی قصیر از رزمندگان حزب‌الله، تصمیم گرفتند اعضا و طرفداران این جنبش لبنانی را در کشورهای خود تحریم کنند.

در همین راستا، مقامات قطری 18 شهروند لبنانی را به اتهام طرفداری از حزب‌الله در تاریخ 20 ژوئن از این کشور نفت‌خیز عربی اخراج کردند.

تخمین زده می‌شود صدها هزار نفر از شهروندان لبنانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس ساکن  و مشغول کار هستند.

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان سعودی، بحرین، امارات، کویت، عمان و قطر می‌شود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    12 8
    ما فکر میکردیم اعراب منطقه عاقل شده اند و پس از این در گفتار و رفتار خود تجدید نظر خواهند کرد .حال که اینگونه نشد باید شعور این را داشته باشند تا بفهمند حزب الله تا کنون کاری بکار انان نداشته اما اگر قرار باشد حزب الله مورد تعرز قرار گیرد انگاه گمان نکنم این کشورها ارام و قرار داشته باشند پس اگر دستشان رزا در لانه زنبور نکنند بهتر است چون این حکام در کاخ شیشه ای نشسته اند باتلنگری کاخشان خراب خواهد شد
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
    13 0
    کاش این بحران سوریه هرچه زودتر به پایان برسه چون شده زمینه اختلاف شیعه وسنی
  • بی نام IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    5 0
    زنده باد حزب الله