ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب به نمایندگی از رییس‌جمهور منتخب مردم ایران، از مردم ایلام قدردانی کرد.

اشرفی اصفهانی به نمایندگی از رییس‌جمهور منتخب در نماز جمعه ایلام در بین نمازگزاران حاضر شد و با ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهار کرد: ایلام، استان مقاومی است که هواپیماهای رژیم صدام در دوران دفاع مقدس هیچگاه آن را آسوده نگذاشتند و همواره در معرض خطر بود بطوریکه سومین و چهارمین شهید محراب به درخواست استاندار وقت برای دلداری و تشیع شهدای عزیز ایلام به این استان سفر کردند و امروز فراموش کردن رنج‌های ایلام در جنگ تحمیلی، دور از انصاف است.

وی خلق حماسه سیاسی با حضور مردم را سرمایه‌ای گرانسنگ دانست و گفت: در کشوری مانند مصر که تنها یک سال از انقلاب آن می‌گذرد، امروز مردم در حال انقلاب دیگری هستند اما در ایران اسلامی به یاری امام عصر و رهبری مقام‌ معظم رهبری بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب اسلامی ملت همواره در راه تحقق منویات رهبری گام برمی‌دارند.

اشرفی اصفهانی از رییس‌جمهور منتخب به عنوان فردی برجسته و مجتهد نام برد که مسئولیت‌های کلیدی در نظام داشته است و با وجود هجمه‌های فراوان علیه روحانیت در سال‌های اخیر، مردم بار دیگر به او اعتماد کردند و مردم ایلام نیز بیشترین رای را به او دادند.

فرزند چهارمین شهید محراب با بیان اینکه "رییس‌جمهور منتخب از سرمایه‌های استان و کشور در راه تحقق حماسه اقتصادی استفاده خواهد کرد"، خاطرنشان کرد: ایشان در عین حال، خود را از سرمایه‌های برجسته نظام مانند هاشمی و خاتمی بی‌نیاز نخواهد دید.

وی همچنین از سفر حسن روحانی پس از استقرار دولت به استان‌های کشور خبر داد و گفت: ایلام در اولویت این سفرها خواهد بود.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    0 2
    تا اینجا که شبیه به دولت قبلی است
  • رضاپناه IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    جناب اشرفی اصفهانی باسلام شما را به خدا بگذاریدرئیس جمهور جدیددست از دوره گردی بردارد. اگرمی خواهید با سفر با استانهابه مشکلات پی ببرند بنده عرض می کنم بزرگترین مشکل نبود اشتغال وبه دنبال آن پایین بودن درآمد سرانه ی ملی وبه دنبال آن نبود رفاه، ازدواج، ووفور آسیب های اجتماعی است وحل آن هم ایجاد بستر سرمایه گذاری برای سرمایه گذار داخلی وخارجی با ایجاد امنیت سیاسی واقتصادی وکم کردن حجم وتصدی گری دولت است که نیاز به مشورت وبرنامه ریزی دارد نه دوره گردی!!!!!!!!!!