منوچهر منطقی مهمان کافه خبر/ سوال شما چیست؟

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و مدیرعامل اسبق ایران خودرو امروز مهمان کافه خبر خواهد بود.

منوچهر منطقی قراراست در جهت بررسی وضعیت صنعت کشور مهمان کافه خبر باشد. 

وی  در سال 1388 از سمت مدیریت ایران خودرو برکنارشد. از آن زمان تا کنون وی همواره یکی از منتقدین اصلی سیاست های فعلی صنعت خودروسازی کشور بوده است.

شما کاربران خبرآنلاین می توانید پرسش خود از مدیرعامل اسبق ایران خودرو  را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنید. 

 

39221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    11 7
    از بس سوال واسه پرسيدن در خصوص زمان رياست ايران خودروي ايشون زياد هست كه بايد فقط ازش پرسيد "چرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
    • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      4 1
      ايشون گفتند درباره هواپيماي پهن پيكر داريم طراحي مي كنند سئوال ما اين است اگر طرحي بوده به كجا رسيده و اگر مي خواستند بودجه مصرف كنند بگويند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    25 5
    اگر منتقد است چرا در زمان خودش اصلاح نکرد ؟؟ چرا ایران خودرو را تعطیل نمیکنند ؟ یا به کارخانه بزرگتری نمیفوشند؟ تا حالا پیشنهادی برای خرید ایران خودرو شده است؟
  • محمد شهاب .ر IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 4
    سلام 1- چرا پروژه نیو پیکان یا همون ان پی یا رانا امروزی را احرا نکردید ، 206 صندوقدار را جایگزین ان کردید؟ 2- جرا بدون توجه به مسایل اقتصادی سایت ها ی تولید ر افزایش دادید ؟ 3- جرا مرکز تحقیقات ایران خودرو عملا از سال 84 تعطیل شد؟ 4- چرا پژو 405 تولیدی زمان شما 82-83 دچار آتش سوزی می شد؟ 5-چرا سهام ایران خودرو افت قیمتی و عدم سود دهی در زمان شما و بالطبع ادامه رکود بعداز شما شد؟ 6- چرا ایران خودرو دیزل پروژه های اتوبوس های ملی ، کامیون را تعطیل کرد و به جایش هوو چینی آوردید؟ 7- آیا شما خودتان را در قبال آتش سوری 405 ها و فاجعه آفرینی هوو مقصر می دانید؟ 8- چرا با توقف تولید پیکان محصول جایگزین نداشتید؟ با تشکر
  • علی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 5
    شما چندین بار اعلام کردید که ایران خودرو خودکفا است پس علت پرش دو ونیم برابری قیمت خودرو پس از اجرای تحریم چیست . لازم میدانم که از زحمات شما برای ارتقاء و تنوع بخشی خودرو تشکر نمایم.
    • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      18 3
      كدام تنوع و ارتقا بخشي؟ عوض كردن چراغ و جلو پنجره تنوع بخشيه؟!
  • ارزان سوار IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 1
    چرا خودروهای لوکس در این تعداد وارد می‌شوند اما واردات خودروهای ارزان قیمت کافی نیست؟ آیا می‌شود درخواست کنیم کارخانجات داخلی خودروی لوکس تولید کنند، و در نتیجه جلوی واردات خودروی لوکس را بگیرند، اما در بازار خودروهای ارزان قیمت‌تر اجازه واردات در کنار تولید داخل وجود داشته‌باشد.
  • حكمه IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    10 1
    چرا آقاي منطقي از هزينه هاي جاري براي راه اندازي سايت هاي ايران خودرو استفاده كرده ايد و شما معتقد به مديريت ژاپني بوديدو آيا منظو از مديريت ژراپني ورشكستگي ايران خودرو ، بدهي 11 هزار ميليارد دي ، آتش سوزي 405 و خودكفايي الكي و عدم جايگزين مناسب براي پيكان بوده است . به نظر شما مهمترين چالش آقاي روحاني در صنعت خودرو چيست
  • عباس IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 2
    من از پرسنل سابق گروه صنعتی ایران خودرو می باشم که بدلیل شرایط بد کارخانه پارسال از مجموعه خارج شدم سوال بنده از اقای دکتر اینه که با وجود شرایط وحشتناک ایران خودرو و قطعه سازان چطور پاداش های میلیونی مدیران ایران خودرو وشرکتهای تابعه به قوت خودش باقیه؟چطور شرکت ساپکو که در واقع مروج دلالیسم در صنعت خودرو میباشدبا حقوقهای کلان پرسنلش حق کارگرهای ایران خودرو و قطعه سازان را به یغما میبرد؟
  • آرش A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    7 1
    به نظر ایشان کدام یک از واژه های زیر درباره صنعت خودروسازی کشور شایسته می باشد؟ 1- عالی 2- خوب 3- معمولی 4- افتضاح من فکر می کنم که اگر از مردم سوال شود به گزینه 4 می رسیم و اگر از مسئولین بپرسید گزینه 2. نتیجه اخلاقی این است که یا مسئولین ما خواب هستند یا خودشان را زده اند به خواب، این رو می تونید خودتون امتحان کنید ( تبصره : منتقدان آتشینی نیز داریم که پس از بازگشت به پستشان به حالت اول برمی گردند ) بحث خودرو واقعا برای مردم کسل کننده و تکرار مکررات شده، نمی خواهیم که برامون ریشه ها و علل رو مطرح کنند. علل این شرایط بماند برای خودشان، ایشان فقط لطف کنند بگویند که نزدیکترین مسیر برای پیشگام شدن و رسیدن به سطح جهانی ( همچون خودروساز های ژاپنی و بعضا کره ای ) چیست؟ چند سال ؟ به ما امید بدهند
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    8 6
    هنوز یادمه این آقا با خبرنگاران چکار کرد خوبه ایشون فقط ریس ایران خودرو بود که دستور ضرب وجرح خبرنگارا را داد! ازشون بپرسید اگه ریس یه ارگان امنیتی بودن چکار میکردند!!!!!!!!!
  • علی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 3
    میشه لطفا توضیح دهید که چه ارتباطی بین صنعت خودرو و صنعت هوایی وجود داره که یک دفعه از صنعت خودرو به هوایی رفتید؟ یعنی آدم هر جا به تورش بخوره باید بره؟
  • محمد امین امامی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    4 0
    با عرض سلام و ادب و احترام با توجه به فروش خودرو euro 4 توسط خودروسازها و عدم توزیع مناسب بنزین یورو 4 در جایگاههای پمپ بنزین و افزایش حود سه میلیون تومان به قیمت هر خودرو آیا در شرایط تحریم و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم دولت نسبت به پی گییری جهت تولید خودرو با استاندارد یورو2 به نماید !
  • رضا رامتین A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    6 1
    با عرض سلام خدمته دوسته عزیز یا بهتر بگم هموطن ایرانی شما که کاری نمیتوی انجام بدی که ما از شما درخواستی داشته باشم فقط امیدوارم واسه شما مزایای مثل خودرو مدیران گذاشته باشن که حداقل بهش بشه گفت ماشین ما که هیچوقت ماشین دار قرار نیست بشیم وقتی فکر میکنم یه خانواده باید پوله یه 206صفرو باید بده تازه یه پراید بتونه سوار بشه واقعا افسوس میخورم جالبیش اینه که شاید هیچوقت اون خانواده نمیخواست به اندازه یه 206 هزینه کنه واسه ماشین ولی ازین به بعد باید بده پولشو تا تازه بفهنه پراید سواری یعنی چی درد کشیدنی نیست دیدنیه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 1
    در زمانی که شما در ایران خودرو مسئولیت داشتید چرا ایساکو را به بورس نیاوردید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    6 0
    ایران خودرو هیچ وقت در گزارشات مالی خود درست گزارش نداده است که مثلا در دوره های 3 ،6 ،9 و 12 ماهه از هر خودرو دقیقا چه تعداد تولید و فروش داشته ، چرا؟ ( بجای اینگه درست بگوید 206 تیپ 2 ، 206 تیپ 5 ، 206 تیپ 6 و 207 و 405 جی ال ایکس و ....به جای اینها می گوید گروه پژو فلان تعداد تولید و فروش داشته ) چرا درست گزارش نمی دهند؟
  • عزیزی مراقه A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    7 1
    رانا طرح ایشان بود بپرسید از نحوه اجرای آن راضی هستند؟
  • سمانه A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    5 0
    آقای منطقی به نظرشما قیمت خودرو تا چه اندازه منطقی افزایش یافته ایا افزایش نرخ ارز تا این حد روی قیمت خودرو تاثیرگذاربوده است؟
  • حسن A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 0
    وضعیت فعلی ایران خودرو را چگونه ارزیابی می کنید؟
  • محمد A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    4 1
    اگر شما وزیرصنعت بشید به نظرتان اولویت های این بخش چی هست؟
  • مهتاب IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    6 4
    آیا در صورت پیشنهاد از جنابعالی به عنوان قائم مقام استراتژی نجم الدین باشد قبول می کنید.
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    10 0
    یکی از بچه های مکانیک دانشگاه تهران تعریف میکرد واسه کاراموزی رفته یکی از این دو شرکت بزرگ خودرو سازی.قسم میخورد مهندسهاش گیم بازی میکردند...اگه مهندسهای باسواد وبدون پارتی استخدام شد ه اند چرا وضع اونجوریه...
  • iهادی A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    6 2
    با سلام واقعا توی مملکتی با این همه استعداد و توان که به قلعه های علمی هم رسیده چراباید این وضعیت صنعت خودرو ما باشه؟مملکتی که میتونه موشکی بسازه که 2000 کیلومتر اونورتر به هدف بخوره چرا باید ماشین ملیش سمند باشه و پراید؟واقعا چرا؟واقعا ساخت یک ماشین در حد بالاترین استاندارد های جهانی در توان افراد این مملکت نیست؟ واقعا این بی احترامی به مردم نیست این کم کاری؟باید بریم ماشین از کشور های دیگه وارد کنیم بعد گمرکی 100 درصد بدیم ..نفعش واسه چه کسایی هست که اجازه نمیدن تحولی تو این صنعت اتفاق بیفته؟
  • اشکان م A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 0
    من از شاگردان ايشان در دوره کارشناسي ارشد بودم و ايشان همواره از استادان بسيار با دانش و محبوب و محجوب در کلاس‌هاي درس بودند. فقط يک سوال از ايشان داشتم، جناب دکتر: شمايي که بسيار در کلاس‌هاتان به مبحث نواوري اشاره ي‌کرديد و حتي درسي را با اين عنوان تدريس مي‌کنيد، مي‌شود تنها يک نمونه از نوآوري‌هاي ايران خودرو را بيان کنيد؟
  • امیر IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 1
    توضیح دهند آیا واقعااین همه هزینه های میلیاردی چه دلاری وچه ریالی فایده ای هم برای صنعت بیمار خودرو سازی داشت و آیااین صنعت بعد ازحمایتهای بیدریغ دولتهای بعد ازانقلاب چیزی جزیک صنعت سربار و نازپرورده میباشد ؟
  • علیرضا کاملی A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    7 3
    اینهمه اصرار بر ادامه حیات صنعت خودروسازی درکشورعلی رغم اینکه سالانه جان هزاران نفرازشهروندان کشوررا به خطر می اندازد ودرتابستان نمیشه از یک ماشین تولیدداخل بدون دغدغه کولرگرفت ومردم رااز سوارشدن بر ماشینهای خوب با کیفیت ومصرف وقیمت منطقی محروم کرده چیست؟آیا اگر علت بیکارشدن هزاران کارگرشاغل دراین کارخانه ها وکارخانه ها وکارگاههای مرتبط با آن است هزینه ای که کشور بابت این تولید می پردازد به فایده اش می ارزد؟وآیا نمیشود با راه اندازی صنعتی جایگزین حداقل پنجاه درصدازاین نیروی کار را درآنجا مشغول به کار کرد؟واصولا آیا این مشکل مردم است که بایداینهمه هزینه بابتش بپردازند؟لطفا بعنوان یک کارشناس خبره در این بخش وبعنوان کسی که سالها دراین بخش مدیریت کلان کرده اندبیطرفانه برای ثبت درتاریخ پاسخ دهند.
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    13 0
    آیا قبول دارند که احداث سایت های تولیدی در کشورهای دیگر و نیز در بعضی استان های کشورمان بدون انجام ساده ترین کارشناسی ها و اصول اولیه ی بازاریابی که درحال حاضر عامل بخش عمده ای از ورشکستگی و بحران صنعت خودرو شده است از بزرگترین اشتباهات دوران کاریشان بود ؟!
  • م ع . ح A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    3 2
    یک سوال کوتاه و دردناک : آیا شما خودتان را در مرگ هموطنانی که فقط بعلت نقص های فنی و ضعف خودروهایتان از این دنیا رفتند، مسئول میدانید؟
  • بی نام A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    4 1
    تا توی عموبون از مردم عذرخواهی کردید؟ مثلا در مورد اتش گرفتن خودروهاتون.
  • paco IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    3 0
    سلام لطفا از ایشون بپرسید : چند درصد از در آمدها در ایران خودرو صرف تحقیقات بوده؟ تحقیقات و توسعه فقط با اعزام تیم های متعدد به ماموریت های خارجی بلند مدت این تاثیر وصف ناپذیر رو داشته؟ اگه حمایت های دولت و مردم نبود بیشتر از 2 سال می توانستید به تولید ادامه بدهید؟ فرق شما و همکارانتون با ژاپنی ها چیست؟
  • محمد نکونام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    4 0
    باسلام:جناب اقای دکتر منطقی مدیر قابل وتوانای درعرصه خودرو سازی باشرایطی ازجمله باند وباند بازی های داخلی ایران خودو وفشار های مالی و توقعات نابجای دولت نهم دانست. یادمان نرود که ایشان بیان گذار مرکز تام یاهمان مرکز طراحی ایران خودرو بودند وباید ایشان رابه قول بزرگی هدیه ای به صنعت خودرو دانست. شرایط مدیریت ایشان باشرایط نابسامان فعلی ایران خودرو مقایسه کنید . کسانی که درعرصه خودرو دستی درکار دارند الان قدر ایشان را میدانند. انشا الله در دولت اینده از توانایی های ایشان استفاده شود.
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جناب آقاي منطقي سلام. بنده يكي از كاركنان شركت سايپا هستم. ايران خودرو تا اواخر سال 83 يك شركت مقتدر بود. خب پيكان بي كيفيت را توليد ميكرد مردم هم ميخريدند. مثل الان سايپا كه يك خودرو بي كيفيت مثل پرايد را توليد ميكنند و مردم براي رفع حوائج خودشان آن را ميخرند. سئوال اين است كه چرا ايران خودرو كه يك زماني خود را بزرگترين شركت توليد كننده خودرو در جهان اسلام ميدانست با كنار گذاشتن يك خودرو واقعاً قديمي و بي كيفيت يكباره به گل نشست؟ چرا نيك انديشي هاي لازم در اين خصوص صورت نگرفت؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    1 3
    خاطر تان هست دريكي از سخنراني هاي شما در ساپكو كه در نشريه داخلي ايران خودرو (كارآمد ) چاپ شد فرياد زديد بر سر مديران كه چرا پروژه اي كه با يك ميليون مي شود انجام داد ده ميليون هزينه مي كنيد ؟ آقاي منطقي شما ميليارد ها سرمايه شركت ايران خودرو و كشور را در كشور هاي دور افتاده آفريقا و آمريكاي جنوبي و سوريه - آذربايجان - بلاروس - و ......سرمايه گذاري كرديد كه اكثر اين سايت ها به باد فنا رفتند .؟ چرا ؟ فرداي قيامت بايد پاسخگو باشيد كه چرا مطيع فرامين سياسيون كم خرد بوديد ؟
  • حسن محمودزاده IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    6 0
    یاد داشت های جناب آقای دکتر منطقی در سال 1383 به بنده که در نشریه های کارخانه ایران خودرو نیز منتشر شد گویای حکایتی از عشق و شور ،مدیرعاملی عالم و دانشمند است. نسبت به کارکنانش که آنان را عاشقانه دوست داشت .و اراده نموده بود که آنان در کنارکار، کارخانه به رشد عالی ،علمی و صنعتی که یکی از آرزوهای ایشان بود.کارکنان راه پیدا کنند.و من اینک که سالها از آن میگذرد و نه من در ایران خودرو هستم و نه جناب آقای دکتر منطقی خیلی دلم می سوزد. برای اهداف ایشان که وزیر وقت آقای محرابیان وزارت به او هم وفا نکرد .نگذاشت آقای منطقی در کنار کارکنان باشند و آن استراتژی ناب که حقیر قسمتی آز آن را آگاه بودم نسبت به آینده صنایع خودروسازی کشورمان انجام بدهند.و امروز شاهد وحشتناک گرانی و بی کیفیتی خودرو ها نمی شدیم؟
  • حسن محمودزاده IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    4 0
    قطب علمی،جنای آقای دکتر منطقی انقدر بالا بود که دیگران نتوانند در راس وزارت (اقایمهندس محرابیان)و اقای مهندس قلعه بانی، که خود ایران خودریی بودند .(نتوانند تحمل کنند.)و روزی که ریاست جمهوری در خارج کشور بودند .جناب آقای دکتر منطقی ( امیر کبیر صنعت خودرو سازی و دوستداران کارکنان ایران خودرو ) را از خدمتگزاری در ایران خودرو اذل می کنند.جناب آقای دکتر منطقی در ایران خودرو بیشتر به یکی از کارکنان شریف ایران خودرو معرف بودند تا ریاست مدیر عاملی(پس از چند سال هنوز کارکنان آرزو دارند جناب آقای دکتر منطقی به خانه خودش یعنی ایران خودرو برگردد.تا باز باهم دست به دست هم برای خودرویی (با کیفیت و ارزان)در شان مردم کشورمان بسازیم.انشاءالله
  • حسن محمودزاده IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    4 3
    باسلام و ادب ،با کسب اجازه ازاستاد ، سرورگرامی ام جناب آقای دکتر منطقی ،من به عنوان یک باز نشسته و شاید بتوان گفت به قول امروزی ها یک پیشکسوت ایران ناسیونال قدیم و ایران خودروی عزیز و گرامی امروز در جواب دوست عزیزمان شاید فرزند عزیزم عرض کنم. که (فرمودید میشه جناب آقای دکتر منطقی توضیح دهند.چه ارتباطی بین صنعت خودرو وصنعت هوایی وجود دارد.(یک دفعه از صنعت خودروبه صنعت هوایی رفته اید)علی جان پسرم نور چشمم من سالها پیش که از طرف ایران خودرو (کشور آلمان رفته بودم.در شهر اشتودگات stadtrecht نمایشگاه از طرف کارخانه خودرو سازی بنز)برگزارشده بود..درانجا موتور واقعی هواپیماهایی را دیدم که شرکت بنز آلمان برای ارتش آلمان در جنگ جهانی ساخته بودند.با تشکر درپناه خدا .که کارخانه بنز برای آرتش آلمان در ج
  • حسن محمودزاده IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 11
    جناب آقای دکتر منطقی استراتژی نوآوری و کارآفرینی داشتند.و کارکنان ایران خودرو را ،افتخار آفرینان تولید کشور می دانستند.ودر هششتمین نمایشگاه پیشنهادات ایران خودرو در مرقومه ای خطاب به اینجانب فرمود ند.یقینا اگر تعداد نفراتی که شبیح شما اگر زیاد شوند باعث تحول بزرگی در صنعت کشور می شوند.لذا پیشنهاد میشود..1-د یگر انی که با شماکارمیکنندرا آموزش دهیدکه از کجاشروع کنندوچگونه کاررا تمام کنند.2- برای کسانیکه خارج میروند دستوالعملی تهیه کنیدکه چگونه مشگلات موجودخود رادر محل بازدید دنبال کنندوراه حل آن را پیدا کنند3-برای آموزش و تمرکز خلاقیتها یک کارگاه نمونه سازی با مسئولیت شما درس شود.4-در محل ضایعات یک کمیته تشکیل شودکه شما هم عضوآن باشیدکه مشخص کنید.کدام ضایعات قابل بهبود وبازیافت میباشد.منطقی
  • حسن محمودزاده IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    4 2
    جناب آقای دکتر منطقی ،برایم یک افتخار بود .دیدار با شما(در آن زمان ها) چه برسد به اینکه دستور،و مرقومه ای به این سرباز ایران خودرو داده باشید.که همه را یک به یک در حال انجام دادن بودم که متاسفانه(بازنشسته ام کردن)جناب آقای دکتر منطقی،در آخرین روزهای پایانی ام در ایران خودرو روابط عمومی و مجله کارآمد با من مصاحبه کرد.در انجا عرض کردم که اگر جناب آقای دکتر منطقی(حتی) می فرمودند.کوه را بکن ،اجازه می گرفتم سازوکار ابزار کار تهیه می کردم. شروع به کندن کوه روبرو می کردم.آنقدر که تا باد ،و باران شمال کشور به تهران برسد .و در این راه با اهداف هزاران کارآفرینی با هزاران نفر انجام می دادم.زیرا معنی خود باوری را در ایران خودرو قبلآ باور کرده بودم.(ادامه دارد)
  • حسن محمودزاده A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    4 1
    جناب آقای دکتر منطقی ،بهاری بودند در ایران خودرو برای مبتکرین و مخترین،صنعت خودرو،که در کنار ساخت خودرو گاهی کارکنان مبتکر و دارای فکر در دفتر جناب آقای دکتر منطقی حضور یافته و آمادگی خودشان را برای ساخت قطعات و تجهیزات سخت ،مورد نیاز نه تنها خودرو و صنعت خودرویی بلکه هر جای ایران عزیز که نیاز به تخصص کارکنان ایران خودرو داشته باشد چون سرباز ایران همه گونه خدمت در راستای سیاست های جناب آقای دکتر منطقی در بخش مورد نیاز (سرباز صنعت )می شوند وبه صنعت کشور کمک می کنند.(ادامه دارد)
  • حسن محمودزاده A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    3 0
    جناب آقای دکتر منطقی،امیر کبیر صنعت خودروی ایران ،در(برهه ای از زمان ) که مدیر عامل ایران خودرو بودید.منم افتخارداشتم.به عنوان یکی از کارکنان قدیمی ایران ناسیونال ،ایران خودروی فعلی در کارخانه ای باشم که شما حضور داشتید.دیدار من با شما اندک بود.اما انگار همیشه در کنارم حضور داشتید و مرا در کارهایم،ارشاد، راهنمایی می فرمودید.پس از اندک زمانی از آشنایی ام با شما بازنشسته ام کردند.در روز های اخرخدمتم، به دعوت روابط عمومی ایران خودرو،نشریه کارآمد مصاحبه ای با من انجام دادند.نا تمام(بقیه را در بخش بعد مشاهده بفرمائید)
  • حسن محمودزاده A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    4 0
    تا فرمایش شما جناب آقای دکتر منطقی به انجام برسد ودر نهایت برای دسترسی به راه و تفکر ناب و استراتزی برای دسترسی به یک هدف مقدس در راه آرمانهای ،مردم کشورمان،شهدا....و نیل به موفقیت یک تفکر و یک ایده و یک پروژه بزرگ ملی...از سنگهای کوه ابتدا در آزمایشگاه و لابراتورخانه برای بررسی و چگونگی نوع و آلیاژ وبهره وری و استفاده های آن در صنعت و ماحصل برای استفاده معدن و ساختمانی و در نهایت به عنوان(پدر ماشین کاری و پدر پیشنهادات ایران خودرو) به حضرتعالی پیشنهاد می دادم.با توجه به سیاست های خاص کشورمان ،و هر طور که صلاح بدانید با مسئولین محترم کشورمان هماهنگی و در میان گذرده شود .برای نیل به افق آینده کشورمان و استفاد نسل آینده از این مهم.انشاءالله نا تمام (ادامه آن در بخش بعدی مشاهده بفرمائید)
  • حسن محمودزاده A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    3 0
    نشریه ومجله کارآمد روابط عمومی ایران خودرو،بامن مصاحبه کردند.وبواسطه تلاششم در مدت سی سال که هفت سال آن درن مدیریت شما باافتخارات علمی و صنعتی همراه بود.. من به عنوان (پدر ماشین کاری و پدر پیشنهادات ایران خودرو) یاد نمودن،دستشان درد نکند.درآن (برهه از زمان) عرض کردم که اگر جناب آقای دکتر منطقی میفرمودند حتی (کوه را بکن)خیلی جدی سازو کار تهیه مینمودم،شروع به کندن کوه میکردم و آ نقدرادامه میدادم.تا باد و ابرهای شمال کشور به تهران برسد باعث بارش باران بشود.جناب آقای دکتر منطقی همانطوری که قبلآ با کارها و روش کاری این خدمتگذار قدیمی ایران خودرو آشنایی داشتید.چنانچه دستور و مرقومه ای دیگر مثل کندن کوه صادر میفرمودید . کارم را با کندن کوه آ نقدر ادامه میدادم تا فرمایش شما به انجام برسد.ادامه دارد