فارس نوشت:

نصور حقیقت‌پور در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران از قرائت گزارش کمیته ویژه بررسی حادثه ۲۲ بهمن ۹۱ قم در جلسه علنی فردای مجلس خبر داد.

وی تصریح کرد: گروهی خودسر در قم وجود دارد که هرگاه اجتهاد می‌کند، بر اساس نظر خود عمل می‌کند و ما تلاش داریم در قرائت گزارش کمیته، طبق قانون عمل کنیم.

رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم با بیان اینکه گزارش خیلی محرمانه درباره این حادثه در اختیار نمایندگان قرار گرفته است، اظهار داشت: ما یک‌سری مباحث طبقه‌بندی داریم که آن را در قرائت گزارش رعایت خواهیم کرد.

حقیقت‌پور زمان قرائت گزارش کمیته متبوعش را بین ساعت 10 تا 11 صبح فردا دوشنبه هفتم مرداد ماه، اعلام کرد.

خبرنگاری از رئیس کمیته ویژه بررسی حادثه قم پرسید که آیا انجمن حجتیه از قرائت گزارش راضی می‌شود یا نه؟ که وی در پاسخ گفت: قطعا انجمن حجتیه راضی به قرائت گزارش نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، سال گذشته هنگام سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم ۲۲ بهمن در شهر قم، تعدادی از حاضران در مراسم با پرتاب برخی اشیاء به سوی او، مانع سخنرانی اش شدند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیته‌ای را برای بررسی موضوع تشکیل داد که این کمیته گزارش «خیلی محرمانه» خود را در روزهای اخیر نهایی کرد و در اختیار نمایندگان قرار داد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =