رئیسی‌کیا: باشگاه‌هایی که به تیم ملی بازیکن می‌دهند، شلوغ نکنند/ تیم‌ها با 2-3 بازیکن، قوی نمی‌شوند

سایت رسمی باشگاه راه‌آهن نوشت:

صادق رئیسی کیا, مدیرعامل باشگاه سورینت, در خصوص مسائل مختلف باشگاه سورینت(راه آهن) از جمله تغییر نام این باشگاه, میزبانی از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی و همچنین اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال و تساوی سورینت مقابل مس در هفته نخست لیگ برتر گفتگویی را با خبرگزاری فارس انجام داد که مشروح آن را در زیر از نظر می گذرانید:
نتایج هفته اول هیچ دلیلی درباره آینده تیم نمی‌شود حتی اگر تیم به برتری هم دست یابد باز هم دلیل نمی‌شود که تیم به آینده امیدوار باشد، همه کارشناسان و مربیان همین موضوع را اعلام می‌کنند البته ما انتظار برد مقابل مس را داشتیم. آنچه که در گذشته تاریخ مس وجود داشت این بود که این تیم مقابل ما بازی‌های قوی انجام می‌داد اما به هر حال ما با تمرین‌هایی که کرده بودیم برای برد به میدان رفته بودیم، امیدوارم در هفته دوم مقابل سایپا بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.
وی در خصوص اینکه شورای تأمین با میزبانی راه‌آهن در دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی موافقت کرده و آیا مسئولان این باشگاه قصد دارند از تمام امتیازهای میزبانی از جمله اختصاص دادن 10 درصد سکوها به هواداران استفاده کنند خاطرنشان کرد: ما به دنبال این بودیم که جوانمردی و بحث عادلانه در ورزش رعایت شود در مورد بحث 10 درصد باید بگویم در ایران این موضوع خیلی اصولی نشده است. هر چند ما به عنوان یک اصل می‌خواهیم از تمام امتیازات میزبانی برخوردار شویم اما با توجه به اینکه از تعداد هوادار کمتری هم برخورداریم هنوز به این موضوع تأکیدی نداریم.
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص تغییر نام این باشگاه به سورینت و اینکه بهروان اعلام کرده بود بین مسئولان خود راه‌آهن مشکلاتی وجود دارد که نمی‌آیند پای برگه قرارداد را امضا کنند، تأکید کرد: از بهروان در مورد چیز دیگری سوال کرده بودند و او در مورد چیز دیگری صحبت کرد. او غیرکارشناسی صحبت کرده است. خود بهروان خواست که به عنوان کمک به بخش خصوصی ما تقاضای خود را ارسال کنیم که ما هم این کار را کردیم اما او کار دیگری انجام داد.
وی با اشاره به اینکه عجله‌ای برای تغییر نام ندارد تصریح کرد: ما تقاضای خود را رسما به کمیسیون ماده 5 اعلام کرده‌ایم و مراحل قانونی را طی می‌کنیم. این موضوع در حال رسیدگی است و یکی دو هفته آینده نتیجه خواهد داد. زمانی پسوند شهر ری را به راه‌آهن اضافه کردند در حالی که هیچ ضابطه‌ای هم نداشت و نه یک مسئول و نه یک هوادار در باشگاه حاضر شد اگر پسوند شهرری اصولی بوده حالا هم باید نام سورینت به عنوان پسوند اصولی تلقی شود. راه‌آهن یک نام عام نیست بلکه یک شرکتی بوده که زمانی مالک این باشگاه بوده و حالا هم اگر بخواهد به نام سورینت تغییر کند هویت او عوض نمی‌شود همانطور که نام باشگاه تاج به استقلال تغییر پیدا کرد. به هر حال کسانی که در باشگاه سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌خواهند از این موضوع بهره ببرند.
رئیسی‌کیا درباره صحبت‌های کارلوس کروش مبنی بر اینکه جام حذفی پس از لیگ برتر برگزار شود و ملی‌پوشان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند، گفت: معتقدم آن چیزی که باعث می‌شود تیمی قوی شود 2 - 3 بازیکن نیستند، اگر چند بازیکن از باشگاهی به تیم ملی می‌روند نباید سر و صدا و شلوغ کرد. حقیقت این است که ما بازیکن‌سازی نداریم و به همین دلیل است که در فصل نقل و انتقالات برای مطرح شدن پول‌های کلانی را خرج می‌کنیم و بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار می‌گیرند اما زمانی که می‌خواهند این بازیکنان به تیم ملی بروند گله و شکایت آغاز می‌شود اما در مورد اینکه خواستار تعطیلی لیگ شده من با این موضوع مخالفم.
وی افزود: تعطیلی لیگ اصولا کار درستی نیست حتی اگر 2 - 3 بازیکن یک تیم حضور نداشته باشند و باعث شود حتی نتیجه را واگذار کنیم دلیلی نمی‌شود که لیگ تعطیل شود. برگزاری منظم لیگ هم به نفع باشگاه‌ها و هم به نفع تیم ملی خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =