سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیرخان در بین دو نیمه درباره اشتباهم گفت فدای سرت که جمله او برایم خیلی با ارزش بود.خسرو حیدری هافبک استقلال در خصوص بازی مقابل سپاهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

*بازی مقابل سپاهان برای استقلال امتیازی در بر نداشت. در خصوص بازی صحبت کنید؟

 

بازی خوبی بود. من اولین اشتباه بازی را انجام دادم که متاسفانه همان توپ تبدیل به گل شد. با همه اینها مهمتر از همه برایم جمله‌ امیرخان در بین دو نیمه در رختکن بود که به من گفت فدای سرت. این جمله او برایم یک دنیا ارزش داشت و سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را در آینده برای استقلال انجام دهم. بازی اول برای استقلال پاس گل دادم اما این بار اشتباهی مرتکب شدم که به گل تبدیل شد. به نظرم قسمت این بود که نتیجه این بازی برای سپاهان باشد چون هرچه موقعیت می‌ساختیم گل نمی‌شد و شاید اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم نتیجه همین می‌ماند چون قسمت ما برد نبود. البته همین که با این بدن‌هایی که هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند اینقدر موقعیت ایجاد کردیم، نشان دادیم که این تیم در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

*سپاهان را در این بازی چطور دیدید؟

 

آنها تیم بدی نیستند و مثل همیشه سعی داشتند تا در ضدحملات خوب کار کنند اگرچه که ما 3 برابر آنها ایجاد موقعیت کردیم.

 

*اینکه این همه موقعیت برای استقلال به وجود آمد اما نتوانست به خوبی از آنها بهره ببرد، نگران‌کننده نیست؟

 

هفته‌های اول همیشه همین است. تا تیم به هماهنگی کامل برسد و بازیکنان جدید در ترکیب جا بیفتند، زمان می‌برد البته که بازیکنان جدید ما خیلی خوب بازی کردند. با اینحال باید برای هفته‌های آینده تلاش کنیم تا موقعیت‌هایی که می‌سازیم به گل تبدیل شوند.

 

*قضاوت فغانی در این بازی را چطور دیدید؟

 

همه دیدند پنالتی که او گرفت، پنالتی نبود. اعلام پنالتی و گل دومی که آنها به ثمر رساندند باعث شد فشار زیادی روی تیم ما وارد شود. معمولا در این صحنه‌ها داور باید خیلی نسبت به خطای پنالتی مطمئن باشد اما واقعا نمی‌دانم در آن صحنه چطور اعلام پنالتی کردند.

 

*هواداران استقلال علاوه بر اینکه حمایت خوبی از استقلال در این بازی داشتند.

 

حضور خوب آنها واقعا مایه خوشحالی ما بود و شاید کمترین نتیجه‌ای که باید در این بازی می‌گرفتیم، تساوی بود.

 

*این هفته هم باید به مصاف فجر سپاسی بروید؟

 

باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا از کورس عقب نمانیم و البته باخت در این بازی را جبران کنیم. ان‌شاء‌الله که هوادارانمان هم حمایت خوبی در شیراز از تیم داشته باشند.

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =