مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: اهم اولویت های مناطق نفتخیز جنوب در برنامه وزیر پیشنهادی نفت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص برنامه وزیر پیشنهادی نفت اظهار داشت: اهتمام به افزایش تولید صیانتی نفت و ظرفیت افزایی تولید نفت متناسب با منابع موجود، توجه به ساختارها و زیر ساخت های تولید داخل از طریق تشکیل کنسرسیوم با سازندگان داخلی،توسعه پروژه های پژوهشی و تشکیل کمیته سرمایه گذاری و جذب منابع مالی از اولویت های این شرکت است که در برنامه پیشنهادی مهندس زنگنه مورد تاکید قرار داده شده است که امیدبخش و قابل تحسین است.

حمید بورد با بیان این که با وجود شرایط تحریم تحقق این برنامه نیاز به تلاشی مضاعف دارد، اظهار داشت: با توجه به سوابق اجرایی مهندس زنگنه و لزوم هدایت صنعت نفت کشور از سوی فردی متخصص و آشنا به این صنعت، آینده روشنی برای این صنعت عظیم در انتظار خواهد بود.

بورد گسترش تحقیقات بنیادی و توسعه ای و تربیت نیروی انسانی کارآمد را از بخش های مهم برنامه مهندس زنگنه برشمرده و یادآور شد : موفقیت صنعت نفت بویژه در بخش بالادستی منوط به برخورداری از نیروهای نخبه و کارشناسان طراز اول فنی است ؛ اهتمام به این مهم یقینا اساسی ترین اقدام برای رفع کامل وابستگی است.

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب توجه و اهتمام به مردم و ساکنان پیرامون تاسیسات نفت، حفظ محیط زیست و اهتمام به توسعه پایدار را از اقدامات مهم و بارز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال های اخیر برشمرد که در برنامه وزیر پیشنهادی نفت به چشم می خورد.

بورد در پایان با تاکید بر این که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دولت، آماده همکاری با وزیر آینده نفت است، به نمایندگی از مجموعه پرتلاش این شرکت از تلاش های مخلصانه مهندس رستم قاسمی در وزارت نفت بویژه در توسعه میادین مشترک و حمایت مؤثر از مناطق نفتخیز جنوب در شرایط تحریم قدردانی کرد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    18 0
    یه فکری هم برای دانشگاهتون بکنید............
  • البرزکوه US ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    10 3
    ایشان مدیر عامل یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است؛ و شرکت ملی نفت خود یکی از شرکت های زیر دست وزارت نفت است که وزیر در راس آن می نشیند. بهر حال اگر سابقه وزیر پیشنهادی لحاظ شود، ایشان قدرتگرا است و تمرکز قدرت تصمیم گیری و مدیریت در وزارت را خواهد خواست بنابراین قدرت شبکه های محلی محدودتر می شوند. مهندس زنگنه به تربیت نیروی متخصص توجه خاص دارد و استخدام متخصصین تحصیلکرده به شکل ملی و بدون ارتباطات خاص در دوره ایشان بهتر از دیگر دوره ها بود و رشته های نفت بخصوص رشته های بالادستی در کشور توسعه یافت. قراردادهای بیع متقابل که در ابتدای ورود شرکت های نفتی خارجی وضع جالبی نداشت کم کم با بهره گیری از متخصصین میهن پرستی مانند مهندس علی اکبر وحیدی آل آقا سامان یافت.
  • فردوس توسی A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    22 8
    انشاا... مهندس زنگنه رای بیاره
    • vadn A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
      0 0
      انشاا... با رای بسیار بالا
  • رامین مهدوی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    11 5
    عجیب است کسانیکه تا دیروز مخالف سرسخت اقای زنگنه بوده اند امروز اینگونه از ایشان دفاع می نمایند.ایا برای مقام و پست هر کاری را باید کرد.
  • میلاد حمیدی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    3 31
    مجلس باید صلاحیت ها را براساس انسانی پاک و بدور از اشرافگرایی انتخاب کند . دولت دکتر احمدی نژاد این ویژگی را داشت که توانست کارهای بسیاری انجام دهد.
    • مرتضی A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      13 3
      مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      23 0
      مردم به چه زبونی بگن این کارهای به اصطلاح بزرگ رو دیگه نمیخان و خسته شدن! همین انسانهای پاک فساد 3000 میلیاردی رو انجام دادن ,همین انسانهای پاک صنعت نفت رو شخم زدن و باعث شدن قطر با پارس جنوبی که شیب به نفع ایران داره ثروتمندترین کشور دنیا بشه ,آدم وقتی این کوته فکری ها رو میینه میمونه !!!!حساب کنید اوج برنامه ریزی و پاکی رو که میخواستن علی آبادی رو بذارن وزیر نفت!!!!واقعا دولت نهم و دهم تو این زمینه خیانت کرد و تا سال ها ایران باید تاوان اشتباهات این دو دولت رو بده
  • بی نام EU ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    21 2
    ايشات تا ديروز كه يار غار احمدى نژاد بود ؟
    • دکترای مهندسی IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      1 0
      شما که ایشان را نمیشناسید. بنده شخصا یکی از پروژه هایمان به علت اهمال ایشان کنسل شد. با این حال بنده که مهندس بورد را از نزدیک میشناسم به جرات میدانم ایشان یار غار احمدینژاد نیست. بنده خدا مدیریت خوبی دارد و سال 87 مدیر نمونه بود. تا جایی که من سراغ دارم زیردستان او در شرکت نفت و گاز مارون در مجموع از عملکرد ایشان راضی بودند. ایشان از زمان خاتمی در بدنه نفت حضور داشته دلیل ندارد تصور کنیم کلیه مدیران رده میانی احمدینژاد مثل احمدینژاد فکر میکنند که برادر!
  • بی نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    3 0
    اونایی که آقای زنگنه رو میشناسن، با ایشون کار کردن، کلاس داشتن و یا در جریان اقداماتشون بودن، می دونن که الان چرا همه مدیرای نفتی که در حال کار هستند دارن از ایشون تمجید می کنند. خوشحالم مدیری میاد به این وزارت خونه که با این هتونه ها زیر بغلش پر نمیشه و حساب کتاب این 8 سال رو در حواهد آورد.
  • دکتر سینا A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    2 0
    با عنایت از فرمایشات اقای مهندس حمید بورد که مدیری لایق و زحمت کش و دلسوز میباشند و ما سالها شاهد خدمات بی مانند ایشان در صنعت نفت میباشیم باید گفت حمایت ایشان از مهندس زنگنه بی مورد نمی باشد و اقای بورد که خود مدیری لایق هستند اشراف کامل بر مشخصات و شرایط کامل یک مدیر خدمتگذارو با تجربه دارند
  • عباس US ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    0 0
    جناب بورد خسته نباشی