ایسنا نوشت:

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر نقش و جایگاه وزیر علوم آینده در پیشرفت علمی کشور تاکید کرد و گفت: وزیر معرفی شده دارای سوابق اجرایی و علمی گسترده‌ای است.

جواد هروی در ارزیابی از برنامه‌های میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: وزیر معرفی شده به مجلس ضمن داشتن سوابق علمی و اجرایی گسترده جزو افراد توانمند و شخصیتی برجسته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف کشور فتح قله‌های علمی و تحقیقاتی است، اظهار کرد: نقش وزیر علوم قطعا می‌تواند در پیشرفت علمی کشور موثر باشد البته نسبت به مباحث توسعه علمی و تبدیل فناوری‌ها و تحقیقات به تجاری‌سازی حساسیت‌هایی ایجاد شده که البته موجبات دقت‌نظر نمایندگان را فراهم کرده است اما با توجه به سوابقی که از وزیر پیشنهادی وجود دارد امیدواریم بتواند رای قاطبه نمایندگان را به دست آورد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: البته بررسی برنامه‌های چهار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفت و ضمن بحث‌های تخصصی، برنامه‌ها و رویکردهای وزرا ارزیابی شد.

هروی تصریح کرد: در مجموع باید در نظر داشته باشیم آنچه در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد با آنچه که در کمیسیون برداشت می‌شود، تفاوت ماهوی دارد گرچه تاکنون دیدگاه‌ها مثبت بوده است و امیدواریم وزرایی انتخاب شوند که پیشرفت و توسعه نظام را فراهم کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    11 0
    به نظر من هم دكتر ميلي منفري فردي شايسته و قوي است.
  • محسنی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    1 0
    امیدوارم نماینده های مجلس در مقابل فشارهای رسانی جریان تندرو اصولگرا بیاستند و با پرهیز از سیاست زدگی به این ژنرال آقای روحانی رای اعتماد بالایی دهند.
  • محمدحسین IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    3 0
    اینم بگو و هیچ اشتباهی ندارد و در کل یک فرشته هست..... یعنی اینا از کجا اومدن که هیچ اشتباهی تا حالا نکردن؟ وقتی احمدی آمار میگفت ، همه میگفتن داره رویاهاش رو میگه اما حالا وقتی نوبت خودتونه میگید اینا هیچ مشکلی ندارن و در کل فرشتن.....شما که راست میگی جانم
    • پلک شیشه ای A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      1 1
      همین طوره دست خدا درد نکنه چنین وزرای آری از گذشته سیاهی هم آفرید یعنی اینا ایجور آدمایی هستن خداوند همیشه پشت جبهه حق است نصر من الله و فتح قریب
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    1 0
    دانشگاهیان باید متاسف باشند که عده ای از مدیران وزارتی و عده ای از رئیسان دانشگاهها تلاش زیادی میکنند برای یارگیری بین نمایندگان در مجلس و رای نیاوردن میلی منفرد. آنها تلاش میکنند چندصباحی دیگر نیز وزارت سرپرست داشته باشد و آنها همچنان بی بلیط بر کرسی هایی که سزاوارش نیستند تکیه بزنند.