روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:

این تصور که فردی به جای  بیشتر نمایندگان مجلس فکر کند یا تصمیم بگیرد و یا اینکه تعیین تکلیف کند که مثلا 4 یا 5  وزیر معرفی شده از طرف رئیس جمهور حتما رای بیاورند و یا رای نیاورند در درجه اول بی اعتنایی به افکار عمومی و نظر شهروندان و در درجه دوم تنزیل شان نمایندگان محترم مجلس است‎.‎اصولگرایی به وجود آمد تا کانال‌های تولید نابرابری و بی عدالتی را در کشور مسدود ‌کند. امروز اقتضای اصولگرایی در مهندسی کابینه یازدهم شریک کردن شهروندان و در نظر گرفتن افکار عمومی است. در شرایط کنونی مطالبه اصلی مردم اخلاق گرایی، قانون گرایی، اعتدال محوری، پایبندی به گفتمان انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، تقویت گفتمان پیشرفت، حل مشکلات اقتصادی، اجتناب از فتنه گری مجدد فتنه گران، پاک دستی مسئولان، مبارزه با فساد و ویژه خواری، مبارزه با فقر و اشرافی‌گری، ساده زیستی دولتمردان و نزدیکی با مردم، کار و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و... است‎.‎افکار عمومی در سالهای اخیر شاهد یک نگاه موشکافانه و همراه با فراست از مجلس در قبال دولت بوده است.طبیعی است این مجلس اصولگرا در تعامل با دولت جدید نیز ضمن تاکید بر همکاری و همراهی فارغ از دقت های منصفانه و ملاحظات خیرخواهانه نیست.بخشی از این ملاحظات خیر خواهانه ناظر به حوادثی است که در جریان فتنه سال 1388 رخ داد. مردم نمی خواهند با انتصاب برخی افراد معلوم الحال دوباره فضای کشور به سال 88 و یا حتی عقب تر 78 برگردد.مردم می خواهند فضای حاکم بر دانشگاه ها فضای گفتمانی پیشرفت و تولید علم باشد. مردم نمی خواهند مجددا زمینه های اعتراضات کارگری با تحریک برخی مسئولین ایجاد شود. مردم نمی خواهند مجددا به نارضایتی های فرهنگیان دامن زده شود.مردم نمی خواهند...

مآلا باید گفت رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی باید با درک چرایی رای مردم در 24خرداد و حضور 73 درصدی مردم پای صندوق های رای به مهندسی کابینه یازدهم بپردازند و وزنه افکار عمومی و حقوق شهروندان را خواسته یا ناخواسته از معادلات ذهنی و عملی خود حذف نکنند.‎

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 79
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    236 5
    مردم چه ميخواهند را در انتخابات 92 گفتند و مجلس هم بايد اين گفته هارا شتيده باشد در غير اين صورت مجلسيان بايد چاره اي براي خودشان بكنند
    • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      106 2
      چرا اينها خودشون رو زبون مردم ميدونن؟
    • مهربان توسی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      21 5
      کاملا موافقم تا کی افراط و تفریط بنظرم اعتدال نیاز فوری جامعه است
    • بنده خدا IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      42 1
      این مردمی که میگن چه شکلی هستند؟ اگه یکی شونو تو خیابون دیدیم بشناسیم
  • بنده خدا IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    314 7
    افکار عمومی همون افکاری هستند که به آقای روحانی رای دادند. آن هم به خاطر نزدیکی تفکرات آقای روحانی با خاتمی. پیام مردم به این روشنی و گیرایی این آقایان به این ضعیفی به راستی اینها همانهایی نیستند که در مقابل و در پشت سرشان پرده هایی است که نمی گذارد هدایت شوند
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      200 5
      من از آقای روحانی خواهش میکنم در اولین فرصت بودجه دوتا روزنامه کیهان و رسالت رو حذف کنه تا اینا بفهمن که نباید از طرف مردم حرف بزنن!؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      58 4
      کیهان، رسالت، جوان، بجز این سه تا یکی دیگه هم هست. روزنامه‌های بسیار بسیار بسیار پرطرفداری هستند!
    • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      2 39
      جالبه كه نميخواهيد كسي ازتون انتقاد كنه اونوقت احمدي نژاد بدبخت كه اين همه خبرگزاري و روزنامه ازش انتقاد ميكردند.
    • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      5 0
      از چی میخوای انتقاد کنی . شما بزار کار بکنن بعد اگه مثل هشت سال شما بود به تهمت و افترا و فتنه وانحراف ببند.(هر چند مطمن اگه زمین خوردنی هم برا احمدی نژاد بوده از طرف شما بوده نه اصلاح طلبا) همین حجتی که فتنه گر میخوننش زمان وزارتش ایران به خودکفایی گندم رسید . به خدا که قسم که شما در افکارتان سرگردانید. به فکر خودتون و منافع جبهه پایداری هستین نه مردم بیچاره مثل من که با ارشد فنی بیام کافی نت کار کنم . در گوشتون گرفتین که صدا مردم رو نشوید ودهانتون باز کردین و از جانب مردم صحبت میکنین
  • نعمت IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    156 1
    خیلی متاسفم برای بازندگان انتخابات ، کشور تاب لجبازیهای شما را ندارد ، البته ما صبوریم تا انتخابات مجلس .
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      4 1
      البته اختلاف 14 میلیون رای ، واقعا شکست سنگینی است، من با آنها ابراز همدردی می‌کنم
  • ali IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    227 4
    مردم نظر خودشان را در انتخابات اعلام کردن و مشخص کردن چه فضایی می خواهند حاکم شود . شما به فکر خودتان باشید .
    • قندنمک A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      121 3
      اینجانب وجود هرگونه تریبون یا روزنامه ایکه نظر مرا منعکس میکند را به شدت تکذیب کرده و اعلام میدارم که خود دارای یک زبان شیوا میباشم!
  • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    209 4
    جواب خودتو همون 2-3 جمله اول دادی. قطعا رای ما به نظر شما و کیهان نشینان نبوده ونیست. پس لطفا....
  • بی نام A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    182 2
    رسالت ،كيهان شما چرا نمي خواهيد بفهميد مردم به كانديد مورد نظر شما را ندادند و دو باره شما از زبان مردم حرف مي زنيد . تقواي شما كجاست و انصافتان كجا. وقتي مردم به روحاني راي دادند و حمايت كننده ها روحاني هم كاملا" مشخص ، شما از كجا به نظر ديگري از مردم ديت يافتيد . اين رسم مسلماني نيست
  • جهان IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    113 2
    كدوم مردم؟ چرا از زبان مردم صحبت ميكنيد ؟
  • حميد A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    105 2
    متاسفانه يك جريان هماهنگ ازهمين الان درصدد سنگ اندازي درمسير منتخب مردم هستند .به مقاله كيهان هم كه آقاي سليماني عضوپايداري نوشته نگاه كنيد . خدابه اين مردم مظلوم كمك كند.
  • مجید US ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    92 1
    مردم فقط در گوش انبارلویی حرف میزنند
  • آرمین EU ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    70 2
    مردم نمی خواهند یا شما نمیخواهید.دو سه تا روزنامه که بیشتر از نصف تیراژشون همیشه برگشتیه و خریدار نداره شدن وکیل وصی مردم .اگه به مرده رو بدی میگه زندم شده حکایت این آقایون.
  • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    166 3
    از کدوم مردم صحبت میکنید .بابا جونم به لب مون رسوندید بس دیگه
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    151 1
    چرا اجازه نمیدین مردم خودش اظهار نظر کنند
  • علیداد IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    132 1
    کدام مردم؟مردم که به روحانی رای دادن و روحانی هم گفته تمام قد از وزرای پیشنهادی دفاع میکنه.شما این وسط چکاره ای؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    112 1
    این مردمی که شما ازشون حرف می زنید، در انتخابات حرف و نظرشون رو خیلی واضح گفتند. لازم نیست شما دایۀ مهربونتر از مادر بشید .
  • زوی IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    78 1
    سبک /تکراری /بی خاصیت
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    80 3
    عاملان فتنه سال 88 از هر دو طرف بوده اند ولی مردم با رای خود در 24 خرداد نارضایتی خودشان را به نظریه اصول گراها اعلام داشتند که مملکت را با تئوری خودشان به پرتگاه برده اند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    113 1
    مردم در 24 خرداد نگرانیشان را اعلام کردند و برابر آن هم منتخب مردم تصمیم گرفته و می گیرد مطفا" شما نیز مشخصا" نگرانی خودتان را اعلام فرمایید تا مردم بفهمند دنبال چه چیز هستید
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    137 1
    افراد معلوم الحال کسانی هستند که بدون داشتند تخصص و تجربه مسئولیت پذیرفتند و وضع مملکت رو به اینجا رسوندند . . .
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    114 3
    رسالت جدول خوبی دارد( فقط)
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    102 1
    اگر قرار باشد كه يك سري از ورزا توسط كيهان - سري بعد توسط رسالت و.... رد صلاحيت شوند آقاي روحاني بايد باتوجه به سلايق گوناگون تمام 70 ميليون ايراني را در نظر بگيرند و باتوجه به نظرات آنها تعداد از فرشتگان خدا را امانت گرفته و به مجلس معرفي نمايند. خواهشمندم كه بگذاريد رئيس محترم جمهوري خودشان افرادي را انتخاب كنند تا وضعيت نابسامان كشوركه در حال نابودي است به سامان برسد....
    • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      71 0
      شما حتم داری که رسالت وکیهان و....به فرشتگان خدا ایراد نمیگیرن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    64 1
    واقعا شما هنوز هم به خواسته های مردم پی نبردین مردم بارای خودشان نشان دادند که چه میخواهند حالا شما متوجه نیستی یا نمیخواهید باور کنید مشکل خودتان است لطفا از طرف مردم صحبت نکنید
  • بی نام IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    73 1
    لطفا بجای مردم حرف نزنید. هدف ما از رای دادن همین مطلوب شدن فضای اعتراضات مسالمت آمیز و گرفتن حق و حقوق خود بوده است. اگر رئیس جمهور این فضا را ایجاد نکند در حق رای دهندگان خیانت کرده است.
  • meisam IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    139 1
    مردم شما رو نمیخواهند.....انتخابات را ندیدید؟!
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    81 1
    در سالهای اخیر شاهد یک نگاه موشکافانه و همراه با فراست از مجلس در قبال دولت بوده ایم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهمن A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    91 1
    چقدر راحت از مردم خرج می کنید !
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    78 1
    دوباره یک عده چیزی موافق میلشان نیست از مردم مایه گذاشتن،، زشت به خدا!
  • 777777777777 A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    86 2
    اگر منظورتون وزرای علوم کار و آموزش و پرورش هستش باید عرض کنم جناب نجفی که عمده فرهنگیان با ایشان موافق اند اقای میلی منفرد هم عمده دانشگاهیان اعم از استاد دانشجو و... جناب ربیعی هم که به هر حال مدیریت استراتژیک خونده و لابد با تیم دکتر هماهنگ بوده و البته در شورای عالی امنیت ملی بوده در اطلاعات معاون اقتصادی بوده . راستی رسالت میشه از لفظ "مردم" مصادره به مطلوب نکنی خواهش کردما
  • محمدی A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    75 1
    متاسفانه روزنامه رسالت تمام هم وغم خویش رابکارگرفته تا تعلیم وتربیت و وزارت آموزش وپرورش را ازوزیری که ردای وزارت برقامتش برازنده است محروم نماید. خدا آن ملتی راسروری داد که تقدیرش به دست خویش بنوشت
  • يك معلم IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    73 1
    مسئولان محترم روزنامه رسالت لطفا شما هم عقب‌گرد نكنيد و گفتمان سال 1376 تان را مجددا شروع نكنيد و به جاي فرهنگيان نظر ندهيد.!!! اگر دوست داريد خودجوش!!! اعتراض شود و جو را شلوغ كنيد و از چيزي راضي نيستيد ، گردن ما نياندازيد.
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    78 1
    این کلمه مردم هم شده بازیچه دست این و آن
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    100 1
    شب 25 خرداد فکر میکردم اصولگراها حداقل تا یک سال سکوت میکنن ولی اینا خیلی عجیب و غریبن...خدایا آخر و عاقبت ما رو بخیر کن با این جماعت...!
  • سعید A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    95 3
    ماشاالله رو که نیسسسست. آقای روحانی از همون اول باید مشخص میکردی دقیقا که حرف مردم از رای دادن به اینجانب چی بوده که شاهد روز به روز بحث و نقد های عجیب غریب اصولگرایان تندرو نباشیم
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    89 4
    آقای رسالت چند میگیری از طرف مردم حرف نزنی؟ چند درصد مردم به کاندیدای شما رای دادن؟
    • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      37 1
      خیلی حدودا 500 درصد
  • قاسم IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    63 2
    اتفاقا مردم دنبال همچین چیزی هستن که فضا باز باشه تا هر کسی یا هر صنف و گروهی وقتی عرصه براش تنگ شد و دید یه طرحی به ضررشه بتونن اعتراض به شکل راهپیمایی کنن که این حق هر گروهیه.شما از این فضای عدالت میترسید؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    76 2
    فک کنم از دید امثال کیهان و رسالت فقط یه تعدادی از هموطنان "مردم"هستند
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    74 3
    رسالت با نجفی مشکل داره. اکثریت معلمها آرزو دارند وضعیت معیشتشان مثل دوره اواخر دوران نجفی بشود. این فرهنگیانی که رسالت ازشون صحبت می کنه افرادین که تو این هشت سال با هزاران نوع رابطه وارد آموزش و پرورش شدن و الان اکثرابه عنوان مربی پرورشی یا معاون پرورشی یا مشاور تقریبا هیچ کار مفیدی در مدارس انجام نمیدن اکثرا کلاس هم نمیرن و حقوقشان هم از معلمان قدیمی بسیار بیشتره. البته اونها می ترسن اگه نجفی وزیر بشه این رانتها به خطر بیفته.
    • حمید IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      4 24
      آقا یا خانم جوان که این نظر را نوشته ای.کاش مثل من فرهنگی بودی و تجربه تلخ وزارت آقای نجفی را نوش جان می کردی.بعنوان مثال ایشان 4 سال تمام از استخدام بنده و امثال بنده که فارغ التحصیل دانشسرا بودیم و آموزش و پرورش متعهد به استخدام ما بود جلوگیری کرد تا بالاخره در زمان وزارت آقای مظفر این کار انجام شد.
    • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      6 0
      مگه هنوز دانشسرا داریم؟؟؟
  • محسن IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    47 1
    شما به چه حقی به جای مردمی که به روحانی رای دادند حرف میزنید؟
  • كرم IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    45 1
    با سلام سكوت چندساله فرهنگيان را حمل بر رضايت مي داند يعني نمي داند فضاي امنيتي حاكم بر كشور مانع بيان هرگونه اعتراض و انتقاد بود . قبل از 84ما به كوچكترين نارضايتي واكنش نشان مي داديم .
  • عادل A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    3 69
    اقای بی نام مطمئنی میخوای به دوران نجفی برگردی اخه دروغگو هر روز خدا اعتصاب می کردینو حقوق بخور و نمیر داشتین تو این چند ساله بهترین حقوقو بهتون میدن البته شب دراز است و غلندر بیدار من به شخصه از اموزش و پرورش الن خوشم نمیاد و لی بی انصاف دیگه حقوق به این بالایی کجا بهت میدن بگذار نجفی بیاد اونوقت ارزوی الانو می کنی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    44 1
    هویت شما و امثال شما بیش از هر کسی برای مردم مشخص است پس لطفا سکوت .
  • معلم EU ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    38 1
    اولا رسالت ازکی به معلمان اجازه اعتراض وراهپیمایی داده که مبارک است ما خبرنداشتیم درثانی من یک معلم اصلاحاتیم اموزش وپروش وزیری مثل نجفی رابه خودندیده وحتی حاجی هم به گردوی نمی رسدشمااگربه فکرکارگر ومعلمیدکه نیستید وسنک خودبه سینه به نام اینها می زنیدبگذاریدنجفی بیایداگراجازه دادیدراه پیمایی تشکرمی کنیم
  • سعید A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    37 1
    والا ما تا جاییکه دور و برمون داریم میبینیم صحبت این روزای معلم ها این شده که : خدا کنه نجفی رای بیاره.... دیگه واقعا تا کی این کیهان نشینا میخان با مردم و نظرشون کنار نیاان
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    5 75
    میزان حقوق بین سال 84 روی کار آمدن احمدی نژاد تا آخرین حقوق مرداد امسال به طور نسبی 500% افزایش پیدا کرد. حقوق یک معلم در دوران رفسنجانی به دلار امروز حدود 5 دلار در ماه بود.
    • ناصر A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      35 2
      تورم رو دیدی؟
    • با نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      36 3
      تورم چند درصد افزایش پیدا کرده؟
    • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      45 3
      پرفسور حقوق آنروز را باید به دلار آنروز حساب کنی
  • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    4 41
    جناب ترکان بنده به عنوان کارمند نزدیک به 17 سال سابقه در نفت خدمتان عرض می کنم تنها فایده دولت اصلاحات جذب سرمایه گذاری خارجی بود وگرنه حتی پیچ و مهره صنعت از خارج می امد تمام مراحل طراحی و اجرا دست خارجیها بود ایرانیها همه در حد اپراتور مراقب و نگهدار بودند بهره برداری هم به علت عدم اموزش به پرهزینه ترین شیوه انجام می شد اعتقاد به فکر و توان ایرانی اصلا وجود خارجی نداشت الان صنعت واقعا ایرانی شده وزیر فعلی بهترین وزیر تاریخ نفت است که بدون سرمایه گذاری خارجی و با همه تحریمها صنعت نفت را سرپا نگه داشت وگرنه وزرای اصلاحاتی مثل زنگنه فقط در شرایط تسلیم و برداشتن تحریم افراد کارامد هستند البته شماهم همینطور مدیر ی هستید که دوست دارید 0 تا صد پروژه ها دست خارجی باشد صنعت نفت از نظر نیروی متخصص خ
    • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      5 0
      چی نوشتی دوست عزیز؟ من خودم 9 سال است که هم در صنعت خودرو، و هم نفت و گاز فعال هستم، حداقل حافظه تاریخی کارمندان نفت رو نبر زیر سوال، سکوی نفتی که 1 سال پیش بدون نصب اصولی زیر آب غرق شد یعنی افتخار؟ مرد مومن تولید نفت به حداقل رسیده، من اصلا با آقای قاسمی کاری ندارم چوت ایشان هم در دولت فعلی مشاور آقای زنگنه خواهند بود، تو همایش اسفند ماه سال 1390 عسلویه حضور داشتی؟ آیا فقط مشکل ما تحریم‌هاست؟ شهرداری تهران تو همین تحریم‌ها بهترین فعالیت‌های عمرانی رو انجام داد، چند تا پروژه حمل و نقل بزرگ افتتاح کرد...مگه میشه بدون تعامل با خارجی‌ها و استفاده از تجربیاتشون کار کرد؟ اگر میشد که سکوی نفتی با اون همه هزینه گزاف غرق نمیشد..
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    34 2
    "‎اصولگرایی به وجود آمد تا کانال‌های تولید نابرابری و بی عدالتی را در کشور مسدود ‌کند" ؟؟!! والا پدر و مادر من دو تا فرهنگی بازنشسته هستند. قبلا ماها طبقه متوسط جامعه محسوب میشدیم. اما الان به لطف 8 سال حکومت دولت اصولگرای خدمتگذار مهرپرور تبدیل شدیم به طبقه فقیر جامعه!! درآمدمون صرفا کفاف خورد و خوراکمون را میده!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    12 0
    بله! مردم نمی خواهند و خدا کند روزنامه رسالت هم نخواهد!
  • محمد IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    25 1
    مردم یکبار حرف خودشان را زده اند و ایشان هر کس را که بخواهد میتواند به مجلس معرفی کند. اعتماد متقابل است . شما هم حرف از مردم نزنید چون مردمی نیستید اگر منظورتان گروههای سازماندهی شده هستند که ما آنها را هم مردم نمینامیم.
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    27 1
    چرا هر کسی که امکان اعلام نظرات شخصی خود و حتی افراد هم فکر خود ، از وسایل ارتباط جمعی را دارد، ان را نظر همه مردم میداند؟؟ چرا این اخلاق را ندارند که با شجاعت اعلام کنند که نظر من یا ما که این دیدگاه را داریم چنین و چنان است، و در هر انتخابابی مردم با در نظر گرفتن دیدگاهها اجرایی وسیاست افراد و گروهها در مورد دادن مسئولیت به انها تصمیم بگیرند. انان که در روزنامه وزین رسالت قلم میزنند از من حتما اطلاعات بیشتری از نتایج انتخابات دروههای متعدد مجلس شوراها و ریاست جمهوری دارند، و بخوبی میدانند که مردم هم عقیده با این غریزان چند درصد از کل ایرانیان هستند!!!!!؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    37 1
    به اقیانوس انتخاب ملت ایران بپیونید آقایان رسالت و کیهان
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    29 1
    نظر مردم در رای دادن به روحانی مشخص و عیان شد. پس بی دلیل سنگ مردم را برسینه نزنید و از وزرای پیشنهادی آقای روحانی که نماینده و امین مردم است حمایت کنید. والسلام
  • رشید A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    0 0
    به عنوان یک فرهنگی شهادت می دهم که آموزش و پرورش بهترین دوران خود را در دوره ی دکتر نجفی دیده است. لذا از نمایندگان می خواهم که با رای قاطع به دکتر نجفی او را در اداره بزرگترین وزارتخانه دولت یاری دهند.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    1 0
    لطفا رز جانب مردم صحبت نکنید!! جایگاه شما بین مردم از تیراژ روزنامتون کاملا مشخصه!!
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    15 0
    این دوتا کاغذپاره که باعنوان کیهان و رسالت منتشر میشه خودشون رو عقل کل می دونن و بقیه رو نادون و سفیه و محجور واسه همینه که از طرف دیگران حرف میزنن شاید اگه امام عصر سلام الله علیه هم ظهورکنن و افرادی رو بعنوان نماینده به مناطق مختلف بفرستند باز هم کیهان رسالت ان قلت بزنن و از خودشون لغز در کنن بابا مردم از دست شما تو آمپاز شدید بودن که رفتن به روحانی رای دادن ول کنید هی بلدم بلدم بلدم رو
    • بانو IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
      3 0
      کاغذ پاره رو خوب اومدی
  • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    12 0
    مردم کدوم محله؟؟؟؟؟؟
  • باربارا IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    20 0
    اینها که این همه مردم، مردم می کنند، آیا این نظرات رو هم می خونند؟!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    2 0
    مردم یعنی حسین شریعتمداری و امیر محبیان و انبارلویی؟ کسی که پول چاپ روزنامه اش را نمیتواند از محل فروشش تامین کند یعنی حرفهایش صدتا یه غاز است!!! امان از کسی که خودش را به نفعمی بزند!!
  • امین IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    16 0
    البته پر بی راه نمیگه خلق این اعتراضات برای کسانی که غائله قم را خلق کردند کار سختی نیست.
  • کیا A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    2 0
    این مردم کجایند با تجزبه وشناختی که من فرهنگی از آقای نجفی دارم و با اگثر همکاران مشورت می کنیم از وزارت ایشان خوشحالند
  • بهاری IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
    11 0
    کیهان ورسالت وجوان سکوت کنید به همه انگ نزنید .نمایندگان مجلس یادتون باشه در انتخابات بعدی نیاز به رای مردمی دارید که روحانی رو انتخاب کردند.
  • بی نام US ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    0 0
    شما به چه حقی از طرف فرهنگیانی که به روحانی رای دادند حرف میزنید؟؟؟در حالی که بیشترین بی مهری در زمان احمدی نژاد به فر هنگیان بود........
  • خلیش IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    1 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت خبرآنلاینی های عزیز. این یه کامنت خصوصیه و مشکلی نیست اگه عمومی و تایید نشه و صرفا جهت یه پرسش هست. برای چندمین بار هست که نظر من با همین نام ، تایید نشده. در حالی که به هیچ عنوان هیچ مشکلی چه از نظر توهین یا افراط یا دروغ یا تهمت یا بی ادبی توش نیست. می خواستم اگه امکانش هست دلیل این که برخی از نظراتم رو تایید نمی کنین بدونم. ممنون میشم که جوابم رو به ایمیلم بفرستین تا بنده متوجه بشم که اشکال کامنت های بنده چیه که برای بار چندم تایید نمیشه. ایمیلیم حقیقی هست و منتظر جواب قانع کننده از طرف شما هستم. خبر آنلاین تنها خبرگزار آنلاینی هست که بنده می خونم و توش کامنت می ذارم. لطفا منو به عنوان یه خواننده با عدم تایید کامنتم ناامید نکنید.