ایرنا نوشت:

وزیر نفت در سفر صبح روز پنجشنبه به عسلویه استان بوشهر از پروژه های دردست اجرا درسایت ۲ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بالگرد بازدید هوایی کرد.

مهندس بیژن نامدار زنگنه در برنامه سفر امروز خود به عسلویه با حضور در فاز ۱۲ پارس جنوبی از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت های این ابر پروژه صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور قرار گرفت. 

وزیر نفت پس از بادید هوایی از سایت دو پارس جنوبی با حضور در فاز ۱۲ پارس جنوبی در نشست مدیران، مجریان و پیمانکاران پارس جنوبی حضور یافت. 

مدیرعامل شرکت پتروپارس در جریان بازدید وزیرنفت از پارس جنوبی به بیان گزارش جامعی از روند میزان پیشرفت های صورت گرفته در فاز ۱۲ پارس جنوبی پرداخت. 

فاز ۱۲ پارس جنوبی به عنوان بزرگترین فاز پارس جنوبی شناخته می شود. 
وزیر نفت در ادامه سفر کاری خود به عسلویه پس از این بازدید با حضور در فاز ۹ و ۱۰ پارس جنوبی در جریان روند پیشرفت های کاری این فاز قرار گرفت. 

معظمی معاون بین الملل وزارت نفت، قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نصوری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس،زهیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس و مجید محمودی فرماندار عسلویه وزیر نفت را در این بازدید همراهی می کنند. 

فاز یک تا ۱۰میدان مشترک گازی پارس جنوبی هم اکنون در حال بهره برداری است و فاز ۱۱ تا فاز ۲۴ آن نیز به صورت همزمان دردست توسعه است. 

واحدهای پالایشگاه فاز ۱۵ و۱۶ و همچنین فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی در دو ماه آینده و فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. 

وزیر نفت صبح روز پنجشنبه در یک سفر یک روزه برای بازدید از پروژه های در دست اجرای فازهای توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی وارد عسلویه در جنوب استان بوشهر شد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    42 1
    ژنرال بسم اله
  • هومن IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    14 1
    عسلویه استان بوشـــــــــــــــــــهر
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    2 0
    قابل توجه کسانی که میگفتند ایشون مسن هستند.