علی دایی: خودم استاد متلک انداختن هستم/ از حرف‌های گل‌محمدی ناراحتم/ می‌خواهیم نفت را ببریم

علی دایی می‌گوید باشگاه تا حالا چیزی در مورد قطعی شدن حضور خلعتبری در پرسپولیس به او نگفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با نفت تهران گفت: «این حق طبیعی نفت است که در زمین خودش بازی کند. همه تیم‌ها باید شرایط یکسان داشته باشند. ما اگر می‌خواهیم بالای جدول باشیم باید همه جای ایران برنده شویم. نفت کادر فنی خوبی دارد ولی امیدوارم این سه امتیاز را که ارزش شش امتیاز دارد، بگیریم. ما در کارهای دفاعی خوب کار کرده‌ایم. می‌توانیم در کارهای هجومی هم خوب باشیم.» او در مورد تعطیلات لیگ هم گفت: «این برنامه‌ریزی لیگ است. ما از این زمان استفاده خواهیم کرد. این شرایط برای همه تیم‌هاست. غیر از پذیرفتن آن کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم.»
او در مورد مقابله با یحیی گل‌محمدی که در روزهای اخیر حاشیه‌هایی هم داشته گفت: «یحیی دوست من است که سال قبل هدایت پرسپولیس را برعهده داشت. از بعضی حرف‌هایش ناراحت هستم. او بعضی وقت‌ها با کنایه در مورد پرسپولیس صحبت می‌کند. من خودم استاد متلک انداختن هستم ولی باید یاد بگیریم در مورد بقیه تیم‌ها حرف نزنیم. ما به دور از حاشیه در این دیدار حاضر می‌شویم و به دنبال برد هستیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد دریافت جایزه صلح گفت: «از چند وقت قبل با موسسه سفیران صلح در ارتباط هستم. آن‌ها در ایران در چند بخش از جمله مبارزه با ایدز، اعتیاد و فقر فعالیت می‌کنند که من به عنوان عضوی از این جامعه در این بخش ها با آنها همکار هستم. حضور این موسسات می تواند به آرامش و پاکسازی جامعه کمک بیشتری کند. وظیفه خودم می دانم به عنوان یک شهروند هر کاری از دستم بر می آید انجام داده تا معضلات جامعه را کاهش دهم.»
او در مورد وضعیت محمدرضا خلعتبری هم گفت: «تا حالا چیزی در مورد قطعی شدن حضور خلعتبری در پرسپولیس به من نگفته‌اند. تا وقتی مدیرعامل باشگاه نگوید من باور نمی‌کنم خلعتبری به پرسپولیس آمده. خلعتبری بازیکن بزرگی است که هر مربی به وجودش نیاز دارد اما تا موقعی که نیاید نمی‌توانم در مورد او حرف بزنم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =