۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۸

ایسنا نوشت:

 روزنامه‌های انگلیسی از تصمیم واشنگتن و لندن برای آغاز مداخله نظامی در سوریه طی یک یا دو هفته آینده خبر دادند.

 روزنامه ایندیپندنت نوشت: کشورهای غربی از جمله انگلیس در نظر دارند اقدام نظامی یک جانبه‌ای را علیه دولت بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه ظرف دو هفته آینده به عمل آورند.

دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در جریان تماس تلفنی 40 دقیقه‌ای خود با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا به بحث و گفت‌وگو درباره حملات موشکی به مواضع دولت دمشق پرداخت.

کامرون این موضوع را در گفت‌وگوی تلفنی خود با فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه نیز مطرح ساخت.

در همین حال، دولت انگلیس اعلام کرده که قدرت‌های غربی ظاهرا در پی اقداماتی در راستای جلب نظر موافق سازمان ملل متحد برای آغاز مداخله نظامی در سوریه هستند.

ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد: در قرن 21 ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که تسلیحات شیمیایی با خشونت تمام در کشوری مورد استفاده قرار گیرد و هیچ عواقبی نداشته باشد.

در همین حال، یک مقام دولتی انگلیس اعلام کرد: ما می‌خواهیم نشان دهیم که حمله این چنینی بدون واکنش جدی باقی نخواهد ماند.

انتظار می‌رود کامرون که در تعطیلات به سر می‌برد تعطیلات خود را کوتاه‌تر کند و برای برگزاری نشست شورای امنیت ملی دولت انگلیس به لندن بازگردد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هرگونه مداخله نظامی احتمالی در سوریه احتمالا در قالب شلیک موشک از سوی نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه خواهد بود.

البته روزنامه گاردین در گزارش خود اعلام کرد که کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) می‌توانند بدون حکم سازمان ملل متحد در سوریه اقدام نظامی به عمل آورند؛ نظیر اتفاقی که در مداخله نظامی آمریکا در کوزوو روی داد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 220
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    دیدید گفتم امریکا سوریه رو میزنه. قابل توجه کسانی که میگفتند امریکا در این وضعیت توانایی گشودن جبهه ی دیگر در خاورمیانه رو نداره. بابا ابرقدرته میدونید یعنی چی؟؟؟ یعنی هر کشوری رو دلش بخواد واردش میشه و پدرصاب بچه ی سرانشسو درمیاره. باید کنار امریکا بود نه در مقابلش.
    • سروش IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      برو ترسو مرگ بر آمریکا
    • حسین A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      طبق فرمایش شما همه باید با گنده لات محلشون دوست بشن . این درسته ؟
    • عضدی US ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      همه اینها درست اما یعنی به این دلیل باید کنار آمریکا بود؟ پس شرف و جوانمردی و وطندوستی و ... چه می شود؟همین هفته سیا رسما به سرنگونی مصدق اعتراف کرد.این موضوع آتش خشم شما را بر نینگیخت؟ دولت ملی دکتر مصدق را آمریکا سرنگون کرد. برید روی جلد همین امروز فارین پالیسی را بخونید ببینید آمریکا در زمان حمله شیمیایی عراق به ایران و کردها چه کمک هایی به صدام کرده است.
    • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      ماشالا به شجاعت و غیرتت جوون!
    • مسعود US ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      بی نام خان قصدم تو نیستی ولی این جور حرف زدن اوج نشانه خفت و ترس و زبونی است. اقلا اگر مثل مدافعان و شهدای دفاع مقدس نیستیم لازم هم نیست بلندگو دستمون بگیریم و سرکوچه داد بزنیم.
    • اردوان A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      بايد بر سر كساني كه ميگن بايد در كنار آمريكا بود خاك پاشيد و زنده به گورشون كرد. شما چقدر از آمريكا مي ترسيد . هنوز كه كاري نكرده كه . هنوز كه حمله اي به سوريه انجام نداده . فقط تبليغات رواني هست و جلسه پشت جلسه دارند برگزار مي كنند و هنوز به نتيجه اي نرسيدند . همين شما هستيد كه در برابر دشمن جبهه را خالي مي كنيد و موجب شكست نيروهاي جهادگر مي شويد . از قبل از اسلام تا زمان حال ما هميشه با ابر قدرت ها از روم گرفته تا دولت عثماني و روسيه جنگ داشتيم و آن ها را به عقب رانديم . ما مقاومت مي كنيم و مي جنگيم تا آمريكاي ملعون و نفرت انگيز را به زير خاك ها دفن كنيم و در اين ميان افراد ترسو مثل شما را هم كنار مي زنيم .
    • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      کدخداست دیگه؟!
    • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      یه تجدید نظری برای این طرز تفکرداشته باش چون باکوچکترین تشرآمریکاهمه زندگیتودراختیارشون قرارمیدی.اونوقت دیگه زن وبچه وزندگیت دراختیاراونهاست.
    • roz IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      بزرگترین ابر قدرت خداست ولاغیر آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه غیر از ایجاد یه منجلاب سیاسی دیگه که ایندفعه خودشم به خواست خدا غرق میشه میره پی کارش. میگی نه بشین وتا اخر ماجرا رو رصد کن. باطل همیشه نابوده.اینو تاریخ ثابت کرده
    • محمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      قابل توجه کسانی که مخالف دولت سوریه هستند و همیشه نمره منفی میدن لطفا به سایت آپارات بروید بعد سوریه را جستجو کنید کلیپها جنایتهای وهابیها و سلفی ها را ببینید و لذت ببرید
    • بی نام EU ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      آقای بی نام چشم بسته غیب گفتی .اینو که بچه پنجساله هم میدونه از اول آمریکا قصد حمله داشته.
    • بی نام DE ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      میدونین آمریکا با کمتر از 10 نفر سرباز اسامه بن لادن رو کشت و اسرائیل با کمتر از 5 نفر نیروگاه های هسته ای عراق رو نابود کرد؟! وقتی با کشورای غربی صحبت میکنین و تهدید به فلان و بهمان میکنین عاقبتش رو هم بدونین
    • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      مشکل بعضی کامنتهای بالا اصلا زن و بچه یا جنایات سلفی ها نیست بعضی ها بعضی چیزا براشون حل شده
    • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      برادر عضدی ، اگه آمریکا اینقدر که شما میگی بده چرا شما با پرچم این کشور بد در صحنه حاضر شدی و نظر میدی ؟ اگر هم در کشور آمریکا اقامت دارید که دیگه واویلا
    • 123 EU ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      باید در مقابل ابر قدرت هرکی می خاد باشه با عزت بود نه زیر بار ذلت رفت
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      ترسو
    • بابك A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      بلاخره توي اين دنيا يه بزرگي بايد باشه چون اگر نباشه سنگ رو سنگ بند نميشه مگه كشورهايي مثل ژاپن و كره كناره امريكا هستن خارو زبون شدن اين حرفا بيخوده رفيق
    • قندنمک A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      لطفا غیرت را با حماقت اشتباه نگیرید.
    • anar IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      22 48
      اگر توانایی رو به تجهیزات و ساز و برگ جنگی بدونیم بله آمریکا بزرگ ترین تولید کنند و منبع سلاح و جنگ افزار در جهان هست و اصولاً همه بار اقتصادی کشورش رو هم همین جنگ افزار دارند ، اما اما اینجاست اگر توانایی فکری و اجماع جهانی و اغناع افکار لازمه نه لزوماً آمریکا بدون بهانه و دست آویز و همراهی چند کشور و متحد هرگز نمیتواند به هیچکجای دنیا نیرو اعزام کند بلکه مزدور و عامل دست نشانده چرا و اینها پیش قراول هستند اگر مردم آن کشور با سران یک دست بودند هرگز و به فرموده آقا روح الله آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما امای دوم اگر مردم و دولت ونظام رودر روی هم بودند اصولاً نیازی به حمله نیست خودشان همدیگر را به نفع آمریکا ضعیف میکنند دست آخر با یک پخ فرو می ریزند مانند مصر
    • قندنمک A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      دوستانی که اینهمه دم از شجاعت زدن بد نبود یکی از افتخار آفرینیهاشون هم مثال میاوردن، لیوان چایی به دست زیر کولر نشستی میگی این اخه اون اخه! به آمریکا نمیخواد چیزی بگی آیا تا حالا تونستی به رییست بگی بالا چشمت ابروه؟
    • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      84 7
      تا حالا از خودت پرسيدي منافع تحريمها تو جيب كيا ميره!! تا حالا از خودت پرسيدي وقتي نميتونيم دارو وارد كنيم اما به اندازه سالها مازراتي وارد شده از كجا اومده ! اونا كه طرفدار دشمني با جهانند شايد بحث جيب خودشونه!!
    • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      امریکا شر طالبان و صدام رو از سر ما کم کرد، ما ندیده گرفتیم این نعمت رو.
    • با نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      20 71
      در ضمن آقایی که میگی توی دستگیری بن لادن 10 نفر بودن یا نمیدونم اسرائیلی ها 5 نفر بودن توی عراق، اولا این که اونا اون عملیات رو با تو مشورت کرده بودند؟ ثانیا منبع مطخرفت کجاست؟ حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی؟ چرا ما عادت داریم دهنمو رو باز کنیم و هرچی که از توش در میادو بگیم پس خدا قوه ی تعقل رو واسه چی داده؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      26 84
      « یعنی هر کشوری رو دلش بخواد واردش میشه و پدرصاب بچه ی سرانشسو درمیاره. » آره به هر کشوری که دلش بخواد غیر از ایران! چون اگه میتونست تا الان صد بار این کارو کرده بود! شما هم یه تجدیدنظر تو این افکارت کن! چون خیلی تو سری خور تشریف داری!
    • رضا سلیمی A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      49 3
      بیخیال همه چیز.دردم اینه که آدما دارن کشته میشن.
    • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      ایران نظر کرده نیست اگه ما هم در محاسبات و کارامون تجدید نظر نکنیم ما رو هم میزنند. صحبت ترس غیرت یا تو سری خوری نیست. صحبت جان مال و ناموس 75 میلیون ایرانیه. ما وقتی میبینیم جامعه ی بین الملل با امریکاست و خود امریکا هم هیچ واحمه ای برای جنگ نداره چون بهترین و بروزترین تجهیزات جنگی در اختیارشه پس چرا با قدبازی و ندونم کاری باعث حمله ی به ایران بشیم؟؟؟؟؟ تدبیر داشته باشید هرکس که موافق امریکاست رو بهش انگ نزنید واقعیت رو قبول کنیم که در بد مخمصه ای گرفتار شدیم باید تعامل کنید نه مقابله.
    • حسام EU ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      16 99
      برا تو شاید اما برا ما آ مریکا سگ ترسویی که از دور واق واق میکنه دندون نشون میده وقتی بهش حمله کنی او او کشون فرار میکنه
    • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      111 7
      نه خیر! آدم با گنده لات محلشون دوست نمیشه(کما اینکه هست!) اما اول یه باشگاهی چیزی میره بعد لات بازی در میاره! بیشتر سعی در قدرتمند شدن کنیم در همه عرصه ها که اولین نشونه شم رفاه و راحتی مردم خودمونه ، بعد میتونیم شاخ بازی در بیاریم!
    • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      44 5
      آقاي عضدي اگه نمي دوني و يا اطلاعاتت ناقصه بدون كه بيشترين كمك رو زمان جنگ همين روسهاي خائن به كشور دوست و برادرمون عراق كردند!
    • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      46 7
      مرگ بر روسیه که همه ی خون های ریخته شده باعث بانیش اونه. روسیه خودشو کنار کشیده ما و سوریه و عراق رو با امریکا دشمن کرد کاش روسیه نابود بشه ای خدااااااااااااااااااااااااا.
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      32 3
      برای چی چاپ نکردی نظرمو شما که میگی جلو امریکا وایستیم هروقت تونستی جلو چین و روسیه وایستی به اونم میرسیم
    • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      11 71
      خبر انلاین عزیز ، این + و - ها دشمن شاد کنه کاری به اسد ندارم ، در این بین داره به ایران توهین میشه
    • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      21 8
      بعضیا مثل اینکه واقعا فکر کردی امریکا و انگلیس و اسراییل نگران نسل عربهای سوری هستن؟! و میلیارد ها دلار همینجوری خرج میکنن؟ همین چند وقت پیش ارتش مصر دو هزار نفر غیرنظامی رو کشت . یه فاجعه در حد همون چیزی که در سوریه اتفاق افتاد. ولی امریکا حتی حاضر نشد کمکش به ارتش مصر رو قطع کنه! یعنی بعضی از ما ایرانیها حقیقت رو بیارن بکنن تو چشممون باز هم نمیبینیم.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      41 9
      دوستی که میگی این منفی ها دشمن شاد کنه اینا واقعیته! شما که عادت داری مثبت و منفی ها رو مهندسی کن
    • امین A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      24 9
      جای نگرانی نیست آمریکا ومتحدانش این حماقت رو به 3دلیل مرتکب نمیشند 1-ترس از اقدامات تلافی جویانه درسراسر جهان وتهدید شدیدمنافع منطق ای وجهانی آنها 2-اختلافات ومخالفتهای شدید درعرصه بین المللی برسر راهکار خروج از بحران3-تجربه تلخ گذشته در عراق افغانستان ولیبی4-ترس از به قدرت رسیدن تروریستهاو القاعده پس از بشار اسد5-نبود منبع مطمئن وقابل اعتماد در سوریه برای جبران خسارات سنگین مالی برخلاف عراق ولیبی6-تبلیغاتی وبلوف بودن این تهدید چراکه هیچ گاه دریک نبرد واقعی زمان ازقبل اعلام نمیشود7-واز همه مهمتر پایان عمر رژیم منحوس وآدمکش اسرائیل درمنطقه باتوجه به آمادگی تمامی طرفهای درگیر.البته درپایان حملات محدودهوایی وموشکی برای زهر چشم گرفتن از نظام سوریه محتمل است.
    • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      5 17
      حالا دین داری به کنار . یه کم وطن پرستی هم بد نیستا .فقط یه کم. دریغ از یه اپسیلون وطن دوستی
    • محین ایرانی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      7 16
      بی نام عزیز یعنی امریکا هرچی گفت ما باید بگیم چشم ؟؟؟ میگه از حق خودتون کوتاه باید ما باید بگیم چشم ؟ یعنی شما یه ذره غیرت ملی نداری؟ اگه امریکا اینقدر که میگی بزرگه این همه از طرف ایران خوار شد یه بارم به ایران حمله میکرد ؟ چطور به هرجا دلش میخواد لشکر میکشه اونوقت اصلی ترین دشمنش یعنی ایرانو قشون کشی نمیکنه ؟؟؟ ما 8 سال در برابر کل دنیا وایستادیم... کسانی همچون شهید فهمیده و ابراهیم همت و ... توی تاریخ مون می درخشه خیلی هم تاریخ نیستااا همین چندین سال پیشه . حماسه ای که شهید همت بوجود آورد تکرار نشدنیه حالا امریکا اسطورش کیه؟ "آرنولد شوارتزنگر" !!!!!!!!!!!!!!!!!! عزیزم منطقی فک کن بعد بیا توی سیاست!
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      17 2
      کواک کواک امریکا
    • محمد A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      4 13
      جالبه کسایی که به عضدی منفی دادن خودشون رو معرفی کردن! ما تو ایران از این ادم ها نداشتیم.
    • منصور نوين IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      5 21
      متاسفيم ما واقعا براي انساني تا اين اندازه بزدل چون شما...
    • بی نام EU ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      15 3
      نباید با گنده لات محل دوست شد ولی نباید هم براش کری خوند
    • 1 A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      8 1
      آقای برادر لازم نیست در مقابل کسی یا کنار کسی باشیم ما باید فقط خودمون باشیم
    • ایمان IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      1 0
      حال افشا شد که امریکا چه جنایاتی علیه جوانان و دلیر مردان ما در جنگ کرد. امریکا با فرافکنی قصد نابودی با آنچه که با او همسو نیست را دارد. فرقی هم نمیکند که یا چه باشد. اگر کمی وطن پرست باشید متوجه اوضاع میشود و جوانان وطنتان برای حماسه و جانفشانی هایشان عشق می ورزید فارغ از هر دین و مذهبی. مطمئن هستم یکسر حمله شیمیایی به ملت سوریه عربستان و امریکا هستند. و در سال های نه چندان دور اسنادی دیگر فاش خواهد شد و روسیاهی برای ساده لوحان خواهد ماند.
    • بنده خدا IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
      1 0
      خب راست میگه ابرقدرته . اصلاً شما که می گید غیرت و جوانمردی ، بفرمایید بگویید دعوای ما با آمریکا سر چیست ؟ چرا باید روبروی آمریکا قرار بگیریم . میگند آمریکا منابع ما را غارت می کردند خب بابا حالا که نیروهای خودی 3 هزار میلیاردی از کشور غارت می کنند و آب از آب تکون نمی خوره چرا دشمن تراشی می کنید عمرمان تمام شد و طعم زندگی را نچشیدیم .خبر جان این رو منتشر کن نامردی نکن
  • میلاد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    خدا کنه که بدون درگیری نظامی همه چی آروم بشه و مردم بدبختش از این بازی های سیاسی راحت شند و خودشون آیندشون رو مشخص کنند
  • بی نام EU ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    آقای کامرون شما که اینقدر دلسوز هستی چرا سلاح شیمیایی تولید میکنی و میفروشی؟ چرا جزایر آرژانتین را اونور دنیا اشغال کردی به صاحبان اصلیش پس نمیدی؟ چرا روی جاهای دیگه کره زمین ادعای مالکیت داری؟ چرا از قتل عام شدن روستاهای سوری توسط تروریست های تکفیری ساخت خودتون ککت نمیگزه؟ چرا بدون گزارش تحقیق سازمان ملل خودسرانه تصمیم میگیری؟ میترسی تحقیق بشه بیفته گردن خودت که حالا یه دفعه رگ گردن کلفتت باد کرد؟
    • علی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      43 80
      این عزیزانی که به نظرات این چنینی ضد انگلیسی و آمریکایی ، منفی میدن !!! دقیقا چرا ؟! واقعا باید قبول کنیم اینایی که دستشون به خون هزاران نفر تو منطقه آلودس ، الان حس بشر دوستی دارن ؟! اون موقع که اسرائیل بمب خوشه ای میریزه رو سر زن و بچه های بی گناه ، اینا کجان ؟ نذارین آکبند بمونه ، حیفه !!!
    • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      17 82
      آقای خبر آنلاین لطفا تمام آپی های بعضی از کاربران را یادداشت کن چون عده زیادی حقوق بگیر از اسراییل مشغول انحراف افکار مردم و نا امید کردن اونا هستند.
  • mehran IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    در قرن 21 ما هم اجازه نميدهيم كه شما روباه صفتان و جنايتكاران مردم مظلوم سوريه را سركوب كنيد و مسلمانان را به جون هم بيندازيد اگه باور نمي كنيد به امتحانش كه مي ارزه شما نوكران آمريكائيد و وظيفه تون ققط و فقط واكس زدنه راستي الان واكس قيمتش چند؟
    • احمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      میخوای چیکار کنی مثلاً؟ هرچقدر تو عراق و افغانستان تونستی جلوی ورود آمریکا رو بگیری تو سوریه هم میتونی!!
    • بی نام DE ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      فقط شعار میدن این افراد تندرو اولا نگو "ما" میریم میجنگیم!! ثانیا خوب خودت پاشو برو بجنگ تو سوریه با کامنت دادن تو خبرآنلاین اونم به فارسی چیز خاصی پیش نمیاد سوریه به من ایرانی ربطی نداره 30 ساله داریم کمکشون میکنیم چه منفعتی جز ضرر و تحریم برای ما داشته؟
    • ایلیا GB ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      78 22
      احمد خوشم اومد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    لامذهب امریکا میگفتی میخوای به سوریه حمله کنی؟ دیگه برای چی سلاح شیمیای دادی مخالفان بزنن و بشار بیچاره را خراب کنی
    • وحید IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      1 7
      آره خدایی اینو راست گفت،باشه قبول ذورت میرسه ولی یخورده جونمورد باش! باشه آمریکا؟؟ الحق که آمریکا یه دروغ گوی البته قدرتمنده
  • ایرانی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد: در قرن 21 ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که تسلیحات شیمیایی با خشونت تمام در کشوری مورد استفاده قرار گیرد...... وقتی این اتفاق از طرف صدام برای ایرانیها اتفاق افتاد اینها کجا بودند که حالا حس انسان دوستانه آنها گل کرده
    • بی نام DE ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      114 7
      خود شوری سابق(روسیه فعلی) میدونی چقدر سلاح به صدام لعنت الله علیه فروخت؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      16 29
      چه ربطی به روسیه داره؟ مگه الآن روسیه میگه بخاطر استفاده بشار از سلاح شیمیایی میخوایم به سوریه حمله کنیم؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    الان زوده حمله کنند بزارن طرفین اینقدر همدیگه را بکشند تا راحت سوریه را اشغال کنند
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      46 5
      وای چقدر گل گفتی زدی توخال معلومه خیلی هالیته .
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    50 14
    صبح امروز هم گروه القاعده ده ها تن از ساكنان روستاي المدعومة در نزديكي ادلب را سر بريدند.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      46 27
      خوب حالا چیکار کنیم خودمون کم مشکلات نداریم بیاییم غم غصه ی دیگرونو بخوریم. میخواستن فرار کنند تا کشته نشند.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      13 9
      در جواب اقای بینام دومی الان یه اتفاق برای خانواده خودت بیفته بعد من میام میگم به من چه که برات اتفاق افتاده به نظرت خوبه یا همسایت بیاد افرادی که انسانیت حالیشون نمیشه وهمه چیزو بر اساس منفعت خودشون میسنجن هیچ فرقی با امریکا واسرائیل ندارن
    • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      6 7
      دوست بینام دومی اگه سوریه سقوط کنه حزب الله و عراق و ایران توی صف هستند پس بهتره یه کم عقل داشته باشی و آینده نگر باشی
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    22 88
    خدا به خير كنه از دست آمريكا. احتمالا ايران را هم بمباران كنه.
    • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      9 15
      مگه مسخرس !! هر وقت دلش خواس حمله کنه!!؟؟؟ فکر کردی که تا حالا چرا حمله نکرده!!؟؟ به همون دلیلی که پیدا کردی به همون دلیل این اتفاق نمی افته!!! مخصوصا الان با این مشی سیاسی که دولت ایران میخواد بگیره ......مگه فکر میکنی آمریکا طالبانه،، نه عزیز!!! خودتو ناراحت نکن!
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    38 1
    خدای من...
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    48 17
    بسلامتي
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    بنظرميرسه كه تكليف سوريه درحال يكسره شدنه!!! حالابايدمنتظرماندوديد بعدي كيست و كدام كشورخواهدبود؟!؟؟؟؟!!!؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      46 3
      آسياب به نوبت
  • بی نام EU ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    72 9
    اسد مصدق نیست که براحتی توسط انگلیس و امریکا حذف بشه اون از جنس همون تروریست هاست
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    24 46
    جالبه هرکاری می خواهند به اسم مبارزه با تروریسم وکمک به بشریت انجام می دهند ویکسری ابله هم باور می کنند.
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    30 28
    در صورت حمله دشمن . ارزوی توفیق برای کل نیروهای دلاور از خداوند دانا و توانا دارم .همرزمان بجنگید که وعده خدا حق است
  • ناشناس EU ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    28 8
    میخاین حمله کنین دلیلشم خودتون تراشیدین دیگه!
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    37 3
    خدایا این چه شری است که توی کشورهای اسلامی افتاده است آخه چرا ما یک کم فکر نمی کنیم تا کی ؟
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    16 13
    واقعا دستشون درد نکنه . واسه کشتن انسانها چقدر زحمت ميکشند
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    26 4
    با جنگ نمیشه صلح و آرامش پدید آورد
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    26 4
    حول و حوش 11 سپتامبر یا 20 شهریور میشه!
  • بهار A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    27 17
    ساده لوحانه است که فکر کنیم دولت بشار اسد هر چقدر هم بی رحم و خشن باشه، متوجه شرایط خودش نباشه و از سلاح شیمیایی استفاده کنه و بهانه دست غربی های لعنتی بده
  • علی A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    31 1
    خدا به مردم سوریه رحم کنه بازم جنگ اه
  • میلاد IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    همونطور که تو افغانستان و عراق و در جنگهای 22 روزه و 33 روزه در مقابل حزب الله هیچ غلطی نتونستن انجام بدن در سوریه هم به حول قوه الهی مقاومت دمار از روزگارشون در میاره همانطور که خداوند وعده داده و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      66 9
      تا اونجايي كه من يادمه عراق و افغانستان اشغال شدند . البته بايد ديد منظورتون از "غلط" چي هست
    • محمدرضا IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      12 31
      صد در صد...
    • roz IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      24 65
      اونایی که به این آیه مکرالله والله خیرالماکرین حرف خداست منفی دادن به خدا ترسو وبزدل هستن. وفقط فکر منافع خودشون رو میکنن وفک میکنن اگه پاچه خواری آمریکارو بکنن به نفعشونه اما نمیدونن اگه آمریکا پاشو تو این کشور دراز کنه اولین کسانی که نابود میشن اونایی هستن که به حرف خدا شک کردن
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      43 12
      مدارا کردن آمریکا با سایر کشورها مثل مدارا کردن یه آدم 130کیلو عضله با یه آدم 50کیلوئه اینو بفهمید با هر کسی سر شاخ نمیشه مگر طرف خیلی پرو بازی دار بیاره. اونوقت فقط با یک مشت دخلشو میاره.
    • ستگ پای قزوین A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      24 0
      رووووووووو-حیه بعضی از دوستان قابل ستایشه واقعاً
  • نگران IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    خدا به مردم سوريه رحم كنه، به ايران هم رحم كنه كه همه اين اتفاقات يك سناريوي برنامه ريزي شده براي از بين بردن ايرانه. اگر سوريه از دست بره نفر بعدي ايرانه. ساير كشورهاي منطقه از ليبي گرفته تا مصر و سوريه متلاشي شدن و هدف بعدي ايرانه. اميدواريم كشور ما در اين وضعيت خطرناك درست عمل كنه و امنيت مملكت و مردم رو به خطر نندازه.
    • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      43 25
      خیلی از هموطنان عشق آمریکا این موضوع رو درک نمیکنن...فکر می کنن اگه آمریکا بیاد توجیه و مرهمی بر بی سیستم شدن ما میشن...توجیه و مرهمی بر کم کاری ما در جامعه امون میشن...به خدا قسم که این مملکت اگر از دست مردمی که در شناسنامشون به غیر از ملیت ایرانی نوشته شده خارج بشه هزار تیکه میشه و هیچکس دل نمیسوزونه.ته تهش این من و ماییم که با همیم...هشت سال جنگ تحمیلی برای عبرت کم نیست ، عزیزان هموطن و گلی که آمریکا رو راه حل درمان ضعف همت خودمون میدونیم...؟اول توکل می کنیم به خدایی که تو اون هشت سال مارو در برابر دنیا پیروز کرد و بعد ، فقط اتحاد هموطن...الهی به امید تو...
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    با تشکر!خودشون به تروریست ها بمب شیمایی میرسونن؛وقتی استفاده میشه برای جلوگیری از رخ دادن مجدد این اتفاق؛به سوریه نیرو اعزام میکنن!به این میگن سناریو سازی!فقط دوستان غربی ما یک مقدار ساکنین خاورمیانه قاق فرض کردند!
  • رضا A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    اگر مردم كشوري باهم متحد باشند ، هيچ كشور خارجي جرئت حمله به خود نمي دهد. اگر ميخواهيد ايران عزيزمان به سرنوشت سوريه دچار نشود بياييد همه با هم متحد باشيم . زنده باد وطنم.
    • نگران IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      38 7
      بعد از مدت ها يكي يه حرف حسابي زد. كاش همه اينو بفهمن. يه ذره فكر كنن به روزي كه وقتي زن و بچشون پا از خونه بيرون ميذاره برگشتشون با خداست. به روزي كه ديگه نميتونن راحت برن تو خيابون قدم بزنن خريد كنن. به روزي كه واسه2 تا نون مردم همديگه رو پاره پاره ميكنن. دست از خودخواهي و منافع شخصي تو اين وضعيت برداريم. الان وقتش نيست
    • غلام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      17 43
      این نظر شما تکراری است ... شما این نظر را در مطالب قبلی هم نوشته بودید .. ظاهرا همین دو جمله رو بلدید و هی دارید کپی پِیست میکنین
  • بی نام EU ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    فاجعه خواهد بود.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    خدا خيرتون بده
    • حقیقت گو US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      10 23
      جنگ طلب........
  • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    جنگ جهانی سوم آغاز می شود
    • بی نام A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      10 1
      سوم مهر؟
  • aa IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    سوریه باتلاقی عمیق برای غرب
    • رضا A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      93 12
      در مورد افغانستان و عراق هم همین حرفها زده میشد. مطمئن باشید اگه قصد اشغال سوریه رو داشته باشن مثل آب خوردن این کار رو میکنن.
  • علیرضا A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    شروعش با شماست اما تموم شدنش نه
  • سعید IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    17 23
    رفتار شون آدم رو منزجر می کنه همش دروغ اصلا کاری به این ندارم که اسد زده یا مخالفان این جمله (در قرن 21 ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که تسلیحات شیمیایی با خشونت تمام در کشوری مورد استفاده قرار گیرد و هیچ عواقبی نداشته باشد.) رو چرا برای جاهای دیگه نمیگه مثلا آلان میانمار قرن 21 نیست یا آدم سوزی دردش کمتر از حمله شیمیاییه ؟ فقط میخوان برای کمک اسرائیل و عربستان و ... کاری کنند از اون طرف ایران رو تنها کنن اونایی که مخالف هستند لطفا با دلیل جواب بدهند نه اینکه همینجوری منفی بدن
    • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      19 5
      میانمار هم اگه شورشو در میاورد گوشمالیش میدادن دوما مگر ایران تا حالا از مظلومی که مخالفش باشه حمایت کرده که اونا بکنن البته اونها انقدر انسان هستن که از دخالت در مرداد 32 از ایرانیها معذرت خواهی کردن آیا روسها و چینی ها از خساراتی که به ایران زدن معذرت خواهی کردن.
    • ایرانی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      میانمار شورش را در نیاورد؟؟؟؟عجب؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    34 0
    چالش سنگینی برای دولت جدید خواهد بود
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    6 13
    حول و حوش 20 شهریور یا 11 سپتامبر کار را شروع میکنند! البته با یک تراژدی بزرگتر از داستان شیمیایی 4 شنبه هفته قبل!
  • هادي IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    18 31
    شروع جنگ جهاني سوم به نظرم اسراييل بازنده اخر
  • مازیار IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    7 60
    کره شمالی پست سر سوریه است مطمئن باشین اگه امریکا به سوریه حمله کنه کره شمالی هم به کره جنوبی حمله میکنه
    • حامد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      27 1
      داداش آخه چه ربطی داشت!؟
    • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      15 1
      این روباتهای ادم نما مال این حرفها نیستن .
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    37 12
    چقدر خوب ميشد كه آمريكا باتوجه به پيشرفت علمي وصنعتي خود مثل يك بزرگتر خوب جهت رشد وشكوفائي تمام كشورها حركت ميكرد ونه مثل يك قلدر محل كه زور بازوي زياد دارد از بقيه كشورها زورگيري كند وهركشوري ساز مخالف بزند به آن كشور حمله كند
    • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      8 1
      دقیقا داره همین کار را میکنه و داره سطح آگاهیه مردم جهان را افزایش میده.
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    46 13
    اگر عده ای معلوم الحال در سوریه دخالت نمی کردند کار این دیکتاتور هم تمام می شد وعده زیادی از مردم سوریه زنده
  • arch IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    8 36
    فقط حرفه هیچ وقت امریکا نمیاد به سوریه حمله کنه هیچ ارزشی براش نداره سوریه هیچی نداره نه نفت نه گاز اگر میخواست حمله کنه براش مقدمه چینی میکرد یادتون نیست برای حمله به عراق و افغانستان چند سال مقدمه چینی کرد تا مردمش راضی کنه که حمله کنه
    • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      39 4
      اونوقت افغانستان چي داشت كه آمريكا بهش حمله كرد دوست عزيز
  • محسن EU ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    38 1
    یادم وقتی سرباز بودم سال 70 در جزیره خارک خدمت میکردم که عمو سام به عراق حمله کرد انشب نزدیک 300نقطه از عراق را زدند ماکه در خارک بودم صدای انفجار را مشنیدم با با این عمو سام لامذهب اگر در یک زمان 700 موشک بزنه وای به حال ان بدبختا دعا کنیم جنگ نشه چون چنگ عذاب است
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    به خدا اگه بخاد اقدامی کنه اگه آقا حکم بده دمار از روزگار غرب در میاریم.من نه سپاهیم نه بسیجیم و نه مزدبگیر دولت ولی رفتار قلدر مابانه را خوب میفهمم و تا پای جان می ایستم خودشون بمب شیمیایی میسازن خودشون میزنن خودشون با رسانه هاشون متهم میکنن می برن و میدوزن و هر غلطی میکنن اونوقت ادعای حقوق بشر هم دارند وای به حال این ترسوها و نادانها که حق رو به اونها میدن.به امید روزی که امریکا را به زانو دراوریم ان شا الله
    • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      82 6
      به همون خدایی که قسم خوردی - قسمت می دم بگو مثلا چیکار می خوای بکنی چطوری می خوای دمار از روزگار غرب در بیاری
    • ايراني IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      46 4
      برو بابا
    • بانام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      59 4
      آقای با نام یعنی تو الان دردت اینه که آقا حکم بده . این همه خدا حکم داده به اونا عمل کن
    • حسین AU ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      29 3
      آقای بی نام شما خون خودتو کثیف نکن ، فعلا یه لیوان آب خنک بخور آرووم میشی. بعد سر فرصت به حساب آمریکا برس.
  • دوست A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    73 11
    برای همه اونایی که فکر میکنن تو روی همه میشه ایستاد متاسفم بابا دیگه تموم شده اون دوره که با اسب میرفتن تو دل دشمن قربون امام علی برم که چند هزار سال پیش گفت برنده ترین شمشیر محبته اما کو گوش شنوا؟
  • علی A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    30 31
    من تعجب می کنم چرا خبرآنلاین خبر حمایت امریکا از صدام در حمله شیمیایی به ایران رو که فارین پالسی رفته رو کار نمیکنه شاید دوستانی که میگن خدا خيرشون بده یه کم خجالت بکشن
    • بی نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      17 2
      حمایت روسیه چی؟
    • میلاد A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      2 5
      آخه چه ربطی به روسیه داره الان؟ مطلبی که علی اشاره کرد کاملا درسته و اینو فارین پالیسی تازه منتشر کرده... بحث ایته که امریکا ، روسیه ، انگلیس و کلا تمام ابرقدرتها کم اهمیت ترین چیز براشون حقوق بشر و جون آدمهای بیگناه و این حرفاست اونا فقط منافعشونو میبینن بقیه ش فقط بازیه واسه فریب دادن مردم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    56 6
    فقط نمی دونم با این همه موضع سختی که ابران برای سوریه گرفته، وضعیتمون بعد از حمله به کجا می رسه؟!
  • فرید IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    86 29
    وقتشه آمریکا قدرتش رو به روسیه و چین نشون بده ... دوران دیکتاتوری به سر رسیده است و صبح پیروزی دموکراسی نزدیک است
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      22 40
      دمکراسی امریکایی؟
  • rastgoo IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    39 1
    ما کی بفکر منافع ملی خودمون بودیم که حالا باشیم مطمین باشید هدف ما هستیم نه سوریه چون سوریه که رمقی براش نمونده و با یه تلنگر نابود میشه.... بابا قدری منطقی باشیم فکر میکنید انها نمیدونن ایران اسد رو نگه داشته !!! امیدوارم مسولین ما تو دام نیفتن که اگه بیفتن جنگ با امریکا دیگه و دیگه جنگ با عراق نیست خوب فکر کنید اقایان مسول.................
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    64 13
    این بی شرفها کجا بودند وقتی صدام یک شهر را (حلبچه) با سلاح شیمیایی قتل عام کرد.
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    15 40
    انگلیس در این حملات پیشگام است. تعجبم از این است که وحشیهای تکفیری چرا با مواد شیمیایی و موشک ضد تانک به مترو و قطار و هواپیماهای انگلیس حمله نمیکنند؟ تا حساب و کتاب دست دشمنان بیاید؟
  • حسن IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    35 4
    اگه واقعا صحت داشته باشه عواقب غیرقابل پیش بینی داره.
  • زاهدان IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    4 30
    فقط قصد به حاشیه راندان مسائل مصر و انحراف افکار عمومی جهانیان از جنایات افراطیون واستکبار در مصر باعث بزرگنمایی حمله به سوریه است
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    33 2
    2 سال و نیم گذاشتن سوریه با خاک یکسان بشه، بعد خودشون برخی زیرساختهای باقی مانده رو بزنند و نابود کنند تو همین ماه و آخرش هم برای بازسازی این کشور روسیه، چین، آمریکا، انگلیس و فرانسه می آیند وسط و دلارهای عربستان، قطر و امارات و ترکیه (البته نه ترکیه خودش بخشی از بازسازی رو بر عهده می گیره یک دلارم هزینه نمی کنه) رو میکشن بالا. به همین سادگی.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    18 2
    2 سال و نیم گذاشتن سوریه با خاک یکسان بشه، بعد خودشون برخی زیرساختهای باقی مانده رو بزنند و نابود کنند تو همین ماه و آخرش هم برای بازسازی این کشور روسیه، چین، آمریکا، انگلیس و فرانسه می آیند وسط و دلارهای عربستان، قطر و امارات و ترکیه (البته نه ترکیه خودش بخشی از بازسازی رو بر عهده می گیره یک دلارم هزینه نمی کنه) رو میکشن بالا. به همین سادگی.
  • هومن IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    47 8
    هیچی نمیشه مث لیبی تموم میشه میره
  • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    28 13
    عراق و افغانستانی دیگر در راه است!
  • ali EU ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    66 0
    این وسط فقط یک مشت انسان بی دفاع سوری کشته مشن و البته ما ایرانی ها هم مجبوریم هزینه مقاومت رو پرداخت کنیم! و غربی ها هم پول حملشون رو از برادران عرب می گیرند! این میان تنها کسی که ضرر نمی کنه غربه ! اسلحه می فروشن از اب گلالود هم ماهی می گیرند!
  • reza A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    53 22
    اینجا ایرانه سرزمین دلیران ما اگه تومملکتمون با چیزی یاکسی مشکل داریم به خودمون ربط داره اگه هر نیروی خارجی بخواد تو مسایل داخلی ما دخالت کنه همه ایران یکپارچه جلوش وای میستن چه مخالف چه موافق اینو خود امریکا هم میدونه لطفا خودمونو با کشورهای عربی مقایسه نکنیم
  • مجید از مراغه IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    50 26
    قابل توجه کسانی که فکر میکنند بعد از سوریه نوبت ایران است باید بگویم ما ایرانیها چه فارس و ترک و بلوچ و کرد و عرب وترکمن و لر و چه شیعه و سنی و زرتشتی و مسیحی و یهودی همه عاشقانه وطن عزیزمان را دوست داریم و انشاا.. هیچ کس جرات حمله به ما را نخواهد داشت .در سوریه هم مردم باید از دخالت اعراب دیگر کشورها جلو گیری میکردند . اکنون در سوریه افراطی های دیگر کشورهای عربی از جمله لیبی و مصر و سعودی و عراقی و حتی اروبایی در حال جنگ با دولت هستند . بیایید دعا کنیم خداوند بزرگ به ملت سوریه رحم کرده و نجات دهد
    • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      40 10
      این جنگ هیچ ربطی به ایران ندارد .
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    مرگ بر آمریکا......
  • بی نام EU ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    12 57
    اگر امریکا به سوریه حمله کنه نه تنها نتیجه نهایی اش مثل حمله عراق به نفع ایران میشه بلکه هم بیشتر. چون اولا مردم سوریه طرفدار ایران هستند دوما" ایران را بیشتر دوست خواهند داشت چون مخالف حمله امریکا بوده ایم. لذا خطر واقعی زمانی ست که امریکا به ایران حمله کند چون فکر میکنند مردم ایران از آنها پذیرایی میکنند در حالی که چنین نیست
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      22 3
      مردم سوریه الان دیگه طرفدار ایران نیستن. قبل از این ناآرامی ها، شاید بخشی از مردم طرفدار بودن، الان دیگه نه. اون ها دیدن ما چه قدر از اسد حمایت کردیم. شاید علوی های سوریه طرفدار ایران باشن که تعدادشون کمه
  • اکبر IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    44 44
    تا حالا از خودتون پرسیدید آمریکا و انگلیس که اینقد دلسوزن چرا تا حالا یک بار هم مزارع خشخاش افغانستان رو بمب بارون نکردن...؟تا حالا از خودتون پرسیدین چرا در اوضاع وخیم سومالی ذره ای دخالت نمیکنن؟تا حالا از خودتون پرسیدید بعد از این همه سال چرا کشور هایی که به دست این دو کشور ، کشور گشایی شدن وضعیتی مشابه وضعیت دیکتاتوریهاشون دارن؟تا حالا از خودتو پرسیدید این ها همان هاییند که رسما به کودتا در ایران اعتراف می کنند؟کیو گول می زنید خودتون رو؟چون اینجا تورم اونا آدما خوبین؟به خدا چند سال باشون زندگی کردم و به غیر از منافع خودشون ( به هر قیمتی) به چیزی فکر نمیکنن. پس بیاید با هم متحد باشیم تا مصر و ترکیه و سوریه و عراق و افغانستان و هند و پاکستان و تونس بعدی ، ما نباشیم...
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    امریکا هیح علطی نمی تواند بکند بگو مرگ بر امریکا
    • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      71 13
      برو بابا
    • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      مرگ بر روسیه
    • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      7 22
      این بی نام واقعا بی نام و ریشه است من اشتباه به یکی از نظرهاش مثبت دادم طرفدار سلفی های ادم کش و کشیش ذبح کن و کسی که کرد سنی و بچه شیعه رو ذبح می کنه با حمایت معنوی امریکا و پول کثیف عربستان بودن لذت داره اقای بینام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    55 3
    جالبه 2 -3 هفته دیگه 11 سپتامبره !!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    64 9
    زودتر بزنن حداقل بار هزینه اش از دوش ما برداشته شه!
    • حقیقت گو US ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      16 29
      هزینه؟!!!! هنوز هزینه ندیدی!!!!! صبر کن، نوبت ما هم میشه!!!! آدمی که در مقابل تیکه تیکه شدن انسان های دیگه فکر جیب خودشه، دیگه انسان نیست!!! انسانیتش رو از دست داده!!! امیدوارم سر خودت نیاد که عزیزانت جلوی چشمت جون بدن!!!
  • roz IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    22 49
    آهای اونایی که همش بلدید منفی بدید وترستونو نشون بدید هیچ فکر کردید وقتی صدام به سردشت وحلبچه شیمیایی زد وهزاران بی گناه رو کشت آمریکا ودوستانش وسازمان بین الملل کجابودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا تاریخ رو خوندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبرانلاین چقدر کابر منفی نگرت زیادن. به همه حرفهای درست وحقایق منفی میدن!!؟؟؟ بدون لحظه ایی فکر ومنطق. ما با وجود همچین هم وطنایی دیگه به دشمن احتیاجی نداریم.
    • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      29 15
      اگه تو خودتو وطن پررررست میدونی من با افتخار میگم نیستم !!!
  • بهزاد IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    17 73
    گور بابای آمریکا و دوستارانش!!!!!!!!!!!! آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!
    • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      38 11
      تا حالا که هر کاری خواسته کرده. من نمی دونم امریکا هیچی غلطی نمی تونه بکنی، یعنی چی؟
    • بهزاد IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      2 12
      امام (ره) : آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه! منفیا یعنی طرفدارشن////////////1 متاسفم براتون! آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه!!!!!
  • مسیح A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    18 6
    برواکبرخداروزیت همونجابده تواگه درست حسابی بودی بیرونت نمیکردن الان دیگه دوره شعارتموم شده الان دوره قدرت وثروت فکرکردی زمان ابوسفیان وباشمشیرقرارب جنگ دشمن بریمسیح
    • اکبر DE ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      0 2
      اولا از چی دفاع میکنی؟دوما تو از کجا میدونی من الان به اونجا رفت و آمد ندارم و خیلی راحت میتونم برم اونجا زندگی کنم؟سوما حضرت مسیح هیچوقت نمیاد بگه زمان ، زمان قدرت.واقعیت فقط به شرطی سخت میشه برا بعضیا که منافعی توش نداشته باشن...واقعا متاسفم که بعضیا حداقل بازی های سیاسی رو نمیخونن...
  • محسن IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    16 2
    به نظر من همش بازی سیاسیه. مطمئنا دخالت نظامی در سوریه توسط غرب ممکن فقط به قسمت محدودی از مرزها انجام بشه فکر یک جنگ تمام عیار را از سرتون بیرون کنید.
  • amin A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    17 20
    عاقبت این جنگ ها، شکست و خفت ضحاکان زمانه است...
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    21 19
    اخ جون !!!! سوژه های بازی modern warfare 4 اماده شد.!!.. دیگه تو سال 2025 و تو توهمات بازی سازها بازی نمی کنیم میایم تو سال خودمون و جنگ واقعی... تصوزش رو بکنید حتما یه مرحله اش تو فلسطین یه مرحله تو بیروت یه مرحله علیه برادرای نظامی خودمون که اونجا هن میجنگیم ...با این خیلی تاسف باره این جنگ ولی این هم بالاخره یه جورشه ... :(
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 23
    خیال خام حمله به ایرا رادارند.
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    16 35
    بزنید تا بشار اسد تلاویو و هیفا رو یکسره کنه .از اون طرف دنیا واسه منطقه تصمیم گیری میکنند .این هم نتیجه اش میشه
  • بهلول IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    29 2
    شما که مطلعید لطفا روز و ساعت حمله رو هم بنویسید!!
  • یغما A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    31 1
    زمان همه چیز رو مشخص خواهد کرد.
  • مسعود A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    14 27
    خیال خام حمله به ایران را دارند
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    55 9
    این وسط باز هم روسیه است که روسیاه میشه.
    • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      34 5
      مرگ بر روسیه ننگت باد مرگت باد.
  • سيد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    40 14
    قدرتشو داره ميتونه بابام ميگفت امريكا مثل يك سگه نبايد بهش سنگ بزنيم
    • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      32 12
      در بیان نظرهایمان از واژه های مودبانه استفاده کنیم. با احترام به همه مخالفان و موافقان این بحث
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      12 17
      به بابات بگو سگو اگه بهش سنگ بزنی تازه فرار میکنه (البته آمریکارا نمی دونم!)
    • محسن ایرانی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      4 4
      اولا به سگ اگه سنگ بزنی فرار میکنه! ثانیا ما این همه تا به حال بهش سنگ زدیم جز دست به دامان شدن تحریم ها چیکار کرده ؟؟
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    26 26
    دوستان ما رییس جمهوری داریم که بهتر از سران آمریکا فوت فن دیپلماسی را بلده پس بی خیال باشید
    • بی نام GB ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      4 4
      به جرات می تونم بگم که جنسش فوق العاده بوده !
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    30 2
    ولی از سیاستشون خوشم میاد!گذاشتن این مرغ براشون تخم طلا بزاره! رابطه ایران و با اعراب خراب کردن،سپر دفاع موشکی تو ترکیه مستقر کردن،حزب الله و در گیر جنگ کردن.....حالا که تخم های طلای جنگ داخلی سوریه داره تموم میشه دارن بساط اسد و جمع میکنن!و جه ساده ایم ما جهان سومی ها!چه راحت تو زمین امریکا با سیاست هامون بازی کردیم!
  • مظفر IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    37 6
    چند شب پیش تو بی بی سی یکی از همین برادران عرب به ما گفت ایرانی اتش پرست تا کی از اینا پشتیبانی میکنید؟
    • حقیقت گو US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      8 21
      عرب؟!!!! ببخشیدها!!!! کدوم عرب، کاش می گفتی لااقل کدوم طرفی بود؟!!!! ملک عبدالله عربه، بشار اسد هم عربه!! سعد حریری هم عربه، سید حسن نصر الله هم عربه!!!!!! مفتی آمریکایی-قطری یعنی قرضاوی عربه، آیت الله صدر هم عربه!!!! حسین (ع) عرب بود، یزید هم عرب بود!!!!!! پیامبر عرب بود، ابوسفیان هم عرب بود!!!!! اون عربی که این الفاظ رو در مورد ایرانی ها بکار برده مطمئنا معلومه توی کدوم جبهه بوده!!! اعراب آمریکایی یا اعراب ضد آمریکا!!! خیلی خوب بلدید ماست مالی کنید!!! اتفاقا اون عربی که با این الفاظ ایرانی ها رو خطاب می کنه مطمئنا ضد نظام سوریه بوده خصوصا اینکه توی بی بی سی هم این حرف ها رو زده!!! معلومه کدوم طرفیه. خودتون رو به خواب زدید؟!!!
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    35 21
    بعد از سوریه نوبت ایرانه
  • مخالف جنگ A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    44 4
    کی میگی هر کی با امریکا رابطه حسنه داشته باشه از امریکا میترسه؟ ضمنا به امریکا باج بدیم بهتره تا به دهها کشور دیگه باج بدیم تا مقابل امریکا ازمون حمایت کنن.مخصوصا این روسیه خاین.
    • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      39 1
      روسیه پشت همه کشورها رو خالی می کنه و فقط به منافع خودش توجه داره. نیروگاه هسته ای بوشهر رو چند سال طول داد؟ حدود 20 سال. همش الکی بود
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    34 7
    ما روز به روز داریم تو منطقه داریم تنها می شیم. در حالی که می تونسیم روی برگه سوخته اسد بازی نکنیم. هیچکس از کشورهای همسایه برامون حساب باز نمی کنه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    17 0
    ما هری های مولوی تا اطلاع ثانوی نه اینوری نه اونوری
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    5 8
    ساده این آمریکا از نا امنی منطقه سود میبره اگه امن بشه همه بشن اسراییلی دیگه این همه بودجه نظامی آمریکا به چه درد میخوره ،همه میشن دوست آمریکا ، یه نیم نگاهی به بودجه نظامی آمریکا و نسبتش به بودجه کل کشورشون بکنین بد نیست
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    12 4
    اگر امریکا به سوریه حمله کند الویت اصلی همه کشورهای منطقه از سیاسی و اقتصادی به نظامی تبدیل می شود. آن وقت همه فقط باید به جنگ فکر کنند.
  • بی نام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    10 9
    سیستم نظامی هارپ چیست و دراختیار چه کسی است؟
    • مجید IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      3 11
      سیستمی است که توسط دستگاههایی امواج قوی به لایه جو می فرستند و در برگشت به کره زمین باعث زلزله میشود . امریکا
    • بی نام EU ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      9 0
      این چه سوال بی موقعیه. قبلا تو خبر آنلاین جواب داده شده
    • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      34 2
      خدا وکیلی فکر کردی اگر همچین چیزی بود الان روسیه و چین و کره شمالی و ...رو کره زمین وجود داشتن
    • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      0 1
      بلی زلزله بم مشکوک به همین هارپ بود
  • ممد A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    13 2
    باسلام.. قابل توجه کسایی که میگن این جنگ سر میگیره یا نمیگیره... نه میشه گفت میزنه نه میشه گفت نمیزنه ولی به نظر من این هشدار باعث میشه که سوریه سرگرم محافظت از مرزهای خودش بشه و از این طریق شورشیان موفقیتشون بیشتر میشه تو داخل کشور... از فردا سوریه اوج تلفاتشو میده.
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    20 0
    دوستان یه حرف بی ربط داشتم آرشیو خبر آنلاین 4 سال پیش ونگاه می کردم در این صفحه تا حالا 154 کامنت هست ولی در آن سالها بالاترین کامنت 10 تا خدایی چه طرفدارات زیادشدن خبر آنلاین
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    19 1
    کسی که برای قدرت می جنگد باید برود چه دشمن امریکا چه دوست امریکا بدبخت مردم جهان سوم که بازیچه دست قدرتهای خارجی مثل امریکا و روسیه و چین و... شده اند
  • محمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    30 1
    همه قبول داريم آمريكا كد خداست چپي و راستي... بحث نهوه تعامل با اين كد خداست...چپي ها ميگن بايد با آمريكا دوست شد راستي ها ميگن ما بر دهان آمريكا ميزنيم مرگ بر آمريكا... به نظر من افراط و تفريط خيلي خطرناكه مخصوصا در امور كشور داري.. عزت و حكمت دو بال يك پرنده اند..پرنده هم با يك بال نميتونه پرواز كنه و به اوج برسه... .......اعتدال......اعتدال......اعتدال........
    • محسن ایرانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      6 4
      آفرین به تو با اینکه من قبول ندارم امریکا کد خدا باشه به نظر من پشیزی بیشتر نیست ولی با نظرت موافقم باید با اعتدال رفتار کرد یعنی در عین اینکه حقوق و منافع ملت ایران در چارچوب قوانین بین المللی حفظ بشه تعامل سازنده هم داشته باشیم . که متاسفانه طرف مقابل فعلا در حال بهونه تراشیه!
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 67
    تنها کامتی که در خبر انلاین همه ی خبر ها خواهم گذاشت اینه که مرگ بر فتنه گرانننننننننننننننننننننننننننننن
    • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      7 5
      امان از این فتنه گراننننننننن
    • یک رفیق قدیمی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
      9 0
      یه رفیقی داشتیم بنده خدا بابت بدهی چک چندسالی تو زندان بود بعد از آزادی هر سخنی را ربط می داد به چک وبدهی این فتنه هم ماجرایی شده برای خودش آخه داداشی سوریه چه ربطی به فتنه داره لاقل بگو یه حرف بی ربط می خواهم بزنم
    • بی نام GB ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      4 0
      منم در نظرها برای شما شفای عاجز طلب می کنم
  • عبدالله IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    10 4
    اگر بر حقیم از چه بترسیم الله با حق است
  • مهدی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    10 10
    از جنگ سوریه نمی ترسیم تازه منتظریم
  • سعید A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    7 6
    بی نام خان.تو و امثال تو که ترس تو وجودت سرشاره ایران رو کوچیک میکنی بدبخت .ادمایی مثل تو امام علی (ع) رو در جنگ نهروان به جریان حکمیت وادار کردن.امریکا ابر قدرته درست.پیشرفته ترین سلاحها رو داره درست.ولی همیشه با کشورهای بحران زده جنگیده و اوایل پیروز شده ولی در اواخر شکست خورده.و مهمتر اینکه تا حالا با شیعه مستقیم نجنگیده اکه مرده بیاد با شیعیان واقعی علی و امام حسین بجنکه تا نشونش بدیم که فرق ما با دیگر مذاهب چیه.ادمایی مثل تو همیشه در جریان جنگ نیز مسئولیت ستون پنجمی دشمن رو داشتن.ادمایی مثل تو که غیرت همه رو زیر سوال میبرن.داداش از ترس خودت مایه بذار نه از ما.
    • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      1 1
      جنگهای امام علی (ع) و شیعه و سنی و امام حسین و این حرفا همه محترم ولی اینها آموزهای دینی ماست و جاشون توی حوزه و منبره واسه دیپلماسی جهانی باید یه حرفی بزنی که قابل فهم برای عموم مردم دنیا باشه و طبق همین تفکر باشه -
  • محمد A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 4
    اینا همش دروغه اسرائیلم 100 بار برای حمله به ایران تاریخ معلوم کرد مطمئن باشید آمریکا حمله نمی کنه حاضر شرط ببندم حالا ببینم می تونید منفیارو به 1000برسونید
  • وحید IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    5 7
    با اینکه اکثریت میکن آمریکا حمله میکنم،بنده همچنان نظرم تغییر نکرده،و باز هم می گویم که این تبلیغاتی بیش نیست! بــــــــــــــــــــــــــــاور کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنید!
  • said IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    9 18
    مرگ بر امریکا مرک بر منافق مرگ بر انگلیس روباههههههههههههههههه
  • رسول A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    8 0
    نمی دونم تاحالا تو زندگی شخصی به این نتیجه رسیدین که با هیشکی به جز با خودتو با خدا بودن فایده نداره!!!! نه آمریکا نه روسیه ...خودمون با هم و با خدا باشیم ما میشیم ابر قدرت
  • اسد IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 17
    آمریکا بیخود کرده که کد خداس!
  • ایرانیان IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    3 16
    مدیر محترم سایت لطفا برنامه ای داشته باشید برای مقابله با مزدورانی که به نفع اسراییل و غرب بطور برنامه ریزی شده پیام میدن؛... شما در گمراه کردن ملت دارید مشارکت میکنید...
  • محمد A1 ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    7 1
    من نمیدونم شما چرا در مورد خودتون این حرف رو نمیزنید؟ ولی حاضرین به هر کی گفت من تحمت بزنید بگید نه این با حق ما من شده. بسه دیگه لعنت به این ازادی بیان که فقط برای خوردن حق بقیه نابود کردن ملت های دیگه ازش استفاده میشه.
  • سعید IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    10 5
    یه روزی میگفتیم مرگ بر شوروی مرگ بر امریکا، یه وقت گفتیم مرگ بر امریکا ،یه روزیم برسه که بگیم مرگ بر هیچکس ... چون مجبور میشیم، میبینید همتون ...
  • اصلاح طلب A1 ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    12 21
    ما آمریکا را زیر پا میگذاریم. امام
  • ایمان A1 ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    11 18
    شیطان بزرگ! تو هیچ نیستی! مرگ بر فریب! ننگ بر امریکا!
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    8 7
    از وقتی که شنیدم آمریکا عکسهای ماهواره ای مقر ایرانیان رو در اختیار وحشی آدمخوار (همون صدام بی همه چیز)قرار داده بوده تا ایرانیان را شیمیایی کنه از هرچی آمریکا و طرفدار مذاکره با آمریکا و اروپاست حالم بهم میخوره.من جای شماها که طرفدار مذاکره هستید بودم از خجالت هیچ وقت در هیچ سایتی نظر نمی نوشتم.حالا سرنگونی دکتر مصدق و هواپیمای ایرباس مسافربریمون هم بماند.
  • دکترای روانشناسی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    5 4
    بجای این حرفا تا الان رفته بودید درس خونده بودید از هر نظر الان جای آمریکا بودید. اون هایی که در جواب من میگن استعداد ها رو تو ایران دارن میسوزونند مطمئنم فقط فکر می کنند که استعداد دارند یا مسیر زندگیشون رو یه طوری انتخاب کردند که به اینجا رسیدند. خبرآنلاین بچاپ که یک آسیب شناسی اساسی برات کردم.
  • علی A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 5
    فکر کنم باید منتظر خروج سفیانی باشیم
  • بیات IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    10 2
    امریکا نیازی نداره با ما جنگ راه بندازه چون همینجوریش هم ما رو به فلاکت انداخته ما رو بروزی انداخته که به احمدی نژاد میگیم ریئس جمور
  • حميد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    10 4
    آمريكا افغانستان را از دست گروههاي تندرو طالبان كه سر مخالفانشان را مي بريدند نجات داد اگر اينكار رو نمي كرد معلوم نبود چند ده سال ديگه طالبان بر افغانستان حكومت مي كرد و چقدر خطرها و هزينه ها بر ايران تحميل مي شد آمريكا همچنين شر صدام ديكتاتور را از عراق كوتاه كرد بعد زمام امور رو به دست خود عراقيها سپرد همانكاري كه در افغانستان كرد حالا اگه خود عراقيها با هم كنار نمي آيند و براي قدرت مي جنگند تقصير آمريكا چيه؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
      7 0
      یک نفر پیدا شد به مغزش رجوع کنه ایول دقیقا همینطوره آمریکا به ژاپن هم ضد حمله کرد یعنی به حملات اونها جواب داد ولی بعدش سردمداراش سر عقل آمدن و مردم را با برنامه ریزیهای درستشون به کمک امریکائیها به اینجا رسوندن کره شمالی هم رفت زیر یوغ روسیه وضعشون اینه که از گرسنگی میمیرن و یکسره قربون صدقه رهبرشون میرن ولی در وجودشون ازش متنفرن ولی چاره ای ندارن در غیر این صورت میکشنشون پس این سردمداران هستن که میتونن مملکت را آباد یا ویران کنن چون قدرت و سرمایه دست اونهاست و با استفاده درست از اونها میتونن برای مردمشون مایه خیر یا شر باشن.
  • علیرضا سوری A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    3 4
    از گردانندگان سایت خبر آنلاین تقاضا داریم که کامنت هایی که مخالف حقوق بشر و همسو با تفکر غربی صهیونیستی می باشد را شرح ندهند.
  • امید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    0 2
    خیلی جالبه ابتدا با کمک چند کشور عربی احمق و به زور تعدادی قاتل و افراد وحشی وارد کشوری که می خواهند حکومتش را عوض می نمایند و شروع به انفجارهای عجیب و غریب میکنند سپس چند بمب شیمیایی منفجر میکنند و عده ای مظلوم و بیگناه را به شهادت میرسانند سپس به آن کشور حمله می کنند وحکومتش را به نفع خودشان عوض می کنند وبعد شروع به غارت و چپاول. واقعا چه دنیای کثیفی است .متاسفانه آمریکا این مجموعه اقدامات را برای سرپا نگهداشتن خودش انجام میدهد.حمله به عراق و افغانستان چه رهاوردی برای مردمان شان داشته بجز کشتار و غارت .بعد از سوریه نوبت پاکستان و بهد نوبت به کشور هند میرسد .وا از کشورهای اعراب منطقه مثل عربستان امارات و غیره هم سواری می خورد .واقعا در مقابل غربی عا به هیچ وجه ممکن نباید کوتاه بیاییم