تریلر اکشن «گوشت‌های دم توپ 3» این روزها در بلغارستان در حال فیلمبرداری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیلوستر استالونه، جیسن استیتم، جت لی، دولف لوندگرن، رندی کوتور، تری کروز و آرنولد شوارتزنگر که در دو فیلم‌ قبلی «گوشت‌های دم توپ» (The Expendables) حضور داشتند، در «گوشت‌های دم توپ 3» هم بازی می‌کنند.

وسلی اسنایپس، آنتونیو باندراس، مل گیبسن و هریسن فورد همین طور کلان لوتس، راندا روزی، ویکتور اورتیز و گلن پوئل به گروه بازیگران فیلم اضافه شده‌اند.

پاتریک هیوز «گوشت‌های دم توپ 3» را از روی فیلمنامه‌ای نوشته کرایتن راتنبرگر و کاترین بندیکت کارگردانی می‌کند. استالونه یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است.

آرنولد شوارتزنگر و هریسن فورد
شوارتزنگر روز جمعه عکسی از خودش را در کنار هیوز و فورد در اینستاگرام منتشر کرد

شرکت لاینزگیت «گوشت‌های دم توپ 3»را 15 اوت 2014 در آمریکای شمالی و بریتانیا اکران می‌کند.

در «گوشت‌های دم توپ 3»، بارنی (استالونه)، کریسمس (استیتم) و دیگر اعضاء گروه The Expendables یا همان «گوشت‌های دم توپ» با کانراد استون‌بنکس (گیبسن) که سال‌ها پیش این گروه را به همراه بارنی تاسیس کرد، مواجه می‌شوند.

استون‌بنکس بعدها یک دلال اسلحه و مردی بی‌رحم شد، به طوری که بارنی ناچار شد او را بکشد، اما فکر می‌کرد او را کشته است. استون‌بنکس که پیش از این یک بار از مرگ جان سالم به در برده، اکنون قصد دارد حساب گروه را برسد و کار اعضای آن را به پایان برساند، اما بارنی نقشه‌های دیگری دارد.

اولین فیلم «گوشت‌های دم توپ»‌ سال 2010 به کارگردانی و با بازی استالونه در دنیا بیش از 274 میلیون دلار فروخت. فیلم دوم سال 2012 به کارگردانی سایمن وست روی پرده رفت و فروش جهانی آن به بیش از 312 میلیون دلار رسید.

عکس: اینستاگرام

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    1 10
    آرنورد شرزینگر درست است
  • امید A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    11 0
    چقدر پیر شده هریسون فورد. یادش بخیر از دوران جنگ ستارگان تا الان 35 سال گذشته و او هم‌چنان داره نقش‌های اکشن رو به خوبی اجرا می‌کنه.