روزنامه سان پرفروش ترین روزنامه انگلیس با چهار میلیون نسخه در روز صفحه یک خود را به یک آگهی ترحیم اختصاص داد.

به گزارش خبرآنلاین همانگونه که در تصویر صفحه یک این روزنامه مشخص است این آگهی ترحیم به روابط آمریکا و انگلیس مربوط است.

در این آگهی ترحیم ویژه که با فونت درشت منعکس شده آمده است: "روابط ویژه" روز پنج شنبه 29 آگوست سال 2013 در سن 67 سالگی، بر اثر یک بیماری ناگهانی در منزل درگذشت.
در پایان این نوشته، به شیوه آگهی ترحیم که در آن از افراد صاحب عزا یاد می شود، آمده است: از طرف نسل بازمانده از "وینستون چرچیل" و "فرانکلین روزولت" و عزیزانش "مارگارت تاچر"، "رونالد ریگان"، "جان میجر"، "جورج بوش پدر"، "بیل کلینتون"، "تونی بلر" و "جورج دبلیو بوش".
آگهی ترحیم روابط ویژۀ آمریکا و انگلیس با این جمله پایان می یابد "متوفی، در لندن، منطقه نایتس بریج، پلاک 58، سفارت فرانسه به خاک سپرده خواهد شد. لطفا از آوردن گل خودداری فرمایید.

این آگهی ترحیم کنایه ای طنز آمیز در خصوص همراه نشدن انگلیس با آمریکا در حمله احتمالی با سوریه است. برای اولین بار در تاریخ سیاسی انگلیس دولت با رأی پارلمان این کشور از همراه شدن با آمریکا در یک حمله نظامی اجتناب کرده است. 
مجلس عوام انگلیس روز پنج شنبه، به درخواست دولت انگلیس برای همراهی با آمریکا در حمله به سوریه رای نداد.

ناظران سیاسی بر این باورند که این اقدام مجلس عوام، ضربه ای مهلک به روابط ویژه انگلیس و آمریکا زد و زمینه را برای دولت فرانسه فراهم کرد تا بتواند جای انگلیس را در کنار آمریکا پر کند.

آگهی ترحیم روزنامه سان

منبع: روزنامه سان

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =