تسنیم نوشت:

شاخص بورس تهران پس از 4 روز افت متوالی، امروز در دومین روز کاری هفته توانست 496 واحد از افت این چند روز خود را جبران و وارد کانال 59 هزار واحد شود. بر این اساس در حال حاضر شاخص کانال 59 هزار واحد را که در هفته گذشته از دست داده بود را پس گرفته است.

بورس تهران که در این مدت به دلیل مسائل و تنش‌های منطقه با افت روبه‌رو شده بود، با توجه به اینکه هنوز تصمیم نهایی در مورد سوریه از سوی آمریکا اعلام نشده و قرار است گنگره آمریکا نظر خود را در این مورد در جلسه بعدی خود اعلام کند همین تأخیر شاید در مثبت شدن شاخص در امروز بی تأثیر نبوده است.

بر اساس این گزارش، رشد 450 واحدی شاخص در حال حاضر به دلیل اثر مثبت شرکت‌هایی چون هلدینگ خلیج فارس، نفت بندر عباس، فولاد مبارکه، پتروشیمی تأمین و ملی مس است. البته ارزش بازار نیز در جریان روند رشد قیمت‌ برخی شرکت‌ها به بیش از 290 هزار میلیارد تومان رسید.

البته در حال حاضر بورس تهران در حالی به59 هزار و 57 واحد رسیده که کارشناسان روند بورس را در شهریور ماه آرام و بدون رشد‌های جهشی پیش بینی می‌کنند مگر اینکه اخباری خاص همانند خبری که چند روز گذشته در مورد تنش‌های منطقه مطرح شد منتشر شود.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    3 0
    بعد جماعت ماهواره بین که برای شروع حمله امریکا به سوریه دارن خدا خدا میکن.