۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

مدیر‌کل هشدار سریع و پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا پایان هفته در استان‌های گیلان و مازندران بارش مداوم باران، کاهش دما و مواج بودن دریای خزر پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا امیدوار شهری، مدیر‌کل هشدار سریع و پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هواشناسی کشور اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در برخی نقاط سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر و تا حدودی سواحل مرکزی بارش باران نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و پنج شنبه به‌تدریج بارش در سواحل غربی دریای خزر تقریباً قطع شده و برشدت بارش در سواحل شرقی دریای خزر افزوده خواهد شد و در این مدت به ویژه سه شنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر‌کل هشدار سریع و پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا روزهای پایانی هفته در ارتفاعات جنوب شرق و جنوب کشور، غالباً در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

امیدوار شهری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که طی امروز تا جمعه در استان‌های گیلان و مازندران بارش مداوم باران، کاهش دما و مواج بودن دریای خزر پیش بینی می‌شود. در روز سه شنبه بارش در استان گیلان از شدت بیشتری برخوردار است که می‌تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی شود.

وی افزود: از عصر امروز و طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه نیز در برخی نقاط استان های هرمزگان ، کرمان و شرق فارس بارش پراکنده باران با رعد و برق دور از انتظار نیست.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا دروغ می گوئید کی گفته تا آخر هفته هوا ی شمال بارانی است: به معتبرترین سایت هواشناسی جهان http://www.accuweather.com/en/ir/iran-weather سر بزنید پیش بینی 4 روز متوالی اش 1% خطا هم ندارد. حالا می خوان ملت شمال نرن و از آمار کشته ها در تصادفات کم شه دیگه یه بحث دیگس