مهرداد بایرامی یکی از ستاره های جوان گسترش فولاد در لیگ برتر می گوید اگر روزی از گسترش برود به تراکتورسازی تبریز می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهرداد بایرامی بازیکن جوان گسترش فولاد تبریز مهمان برنامه 90 عادل فردوسی پور بود. او درباره اینکه از قولش گفته شده بود به استقلال و پرسپولیس می رود ، گفت:« من این حرف را نزدم اگر بخواهم از گیترش فولاد بروم به استقلال یا پرسپولیس نمی روم ، به تراکتورسازی می روم که تیم بزرگی است. دوست دارم یا از گسترش فولاد و یا از تراکتورسازی به تیم ملی برسم.»
بایرامی در ادامه گفت:« تیمش امسال در لیگ یکی از 6 تیم بالای جدول می شود و سن کم رسول خطیبی باعث می شود با ما خیلی خوب ارتباط برقرار کند و ما از دل و جان برای او بازی می کنیم. من قبل از این در تیم های پایه پرسپولیس بازی می کردم اما هیچ پولی به ما نمی دادند و روز آخر نقل و انتقالات هم مرا کنار گذاشتند . رسول خطیبی مرا از بین 800 نفر برای ماشین سازی انتخاب کرد و بعد از آن دیگر در تیمش بودم.»
او درباره گل هفته اولش به استقلالا و مهدی رحمتی هم گفت:« من خودم آن گل را زدم. از اول هم خطیبی گفت یک ضرب بزن و من زدم. رحمتی فکر کرد سانتر می کنم و این باعث اشتباهش شد اما اگر باد می زد مسیر توپ عوض می شد. ولی توپ من مستقیم رفت تو گل.»
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 314445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =