فارس نوشت:

یگان‌هایی از چتربازان سعودی دیروز مانور محدود و مشترکی را با کماندوهای انگلیس برگزار کردند. به گزارش روزنامه الریاض چاپ عربستان، عناصری از یگان‌های چترباز در نیروی زمینی عربستان سعودی از صبح دیروز بخش دیگری از مانور تمساح 3 را در شمال غرب این کشور با مشارکت کماندوهای انگلیسی آغاز کردند.

محمد بن خلف العنزی سرهنگ دو ستاد ارتش عربستان با اعلام این خبر تاکید کرد که این مانورها از ناحیه تاکتیکی مهم است و در بخش‌های زیادی از فعالیت‌های زمینی و دریایی دنبال می‌شود.

وی گفت که انگلیسی‌ها در طول این مانور توان نیروهای سعودی را در تاکتیک‌های مخالف و برنامه‌های نظامی مشاهده کرده و سطح بالای توان نیروهای زمینی را در این مانور ستودند.

عربستان در روزهای گذشته مانوری را نیز با حضور نیروهای آمریکایی انجام داده و مانور دیگری نیز قرار است با مشارکت نیروی زمینی فرانسه انجام شود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    3 3
    آمریکا انگلیس فرانسه یا صلح می کنید یا جنگ و در صورت جنگ تمام زیر ساخت های شما رو نابود می کنیم و سی سال دیگر شما به عقب می بریم تمامی بنادر پالایشگاه ها نیروگاه ها سد ها کارخانجات شما در تیر رس هستند در ضمن در کشورهای ما به روی نخبگان شما همیشه باز هست تا پس از جنگ هم توان بازسازی خود را نداشته باشید اینا همون گزینه نظامی روی میز هستند وقتی میگن گزینه نظامی روی میز هست منظورشون فقط خود جنگ نیست عواقب جنگ هست
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
      4 2
      الان اینا چی بودن گفتی
  • بی نام A1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    1 0
    مانور نظامی مشترک عربستان با انگلیس! بسیار نگران کننده و در عین حال بسیار قابل پیش بینی. متحدان استراتژیک در دنیا مثل دو آهنربا بالاخره همدیگه رو پیدا میکنن.
  • غلام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    0 1
    اینهمه سلاحهای مدرن و این مقدار برو و بیا وجار وجنجال دست آخر چنانچه عربستان مورد حمله واقع شود بایستی با کمک آمریکا وانگلیس دفع تهاجم شود.