مربیان لیگ برتری بعد از بازی‌های هفته دوازدهم در کنفرانس خبری صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، رسول خطیبی پس از شکست تیم گسترش فولاد تبریز برابر سایپا در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز بدترین روز گسترش فولاد بود. ما 11 بازی خوب بودیم و البته این طبیعی است که در یک بازی خوب نباشیم. حتی تیم‌های بزرگ هم روزهای بد دارند. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. بخصوص هافبک‌هایمان که نتوانستند هافبک‌های تیم سایپا را از کار بیاندازند.
وی افزود: انتظاراتی که امروز از بازیکنان داشتیم، اصلا برآورده نشد. در سوی مقابل تیم سایپا بسیار خوب بود و حق این تیم برد بود. به آنها تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم گسترش با بیان اینکه هافبک‌های سایپا خوب بودند، تاکید کرد: می‌خواستیم بازیکنان سایپا را پرس کنیم ولی بازیکنانمان از این کار عاجز ماندند. باید بگویم هافبک‌های ما امروز اصلا در جریان بازی نبودند. ما اشتباهات فردی هم داشتیم بخصوص در خط دفاعی. گل دوم را هم روی یک ضد حمله و با اشتباه مدافعان دریافت کردیم.
وی خاطرنشان کرد: می‌خواستیم با پاس‌های بلند عمق خط دفاع سایپا را هدف قرار دهیم ولی آنها متوجه این موضوع شدند و جلوی حملات ما را گرفتند. در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم. یک مدافع کم کردیم و یک هافبک به زمین بردیم ولی این برتری عددی هم مانع شکست ما نشد.
خطیبی درباره اینکه سرمربی سایپا اعلام کرده بود "بازیکن گسترش به خاطر جنجال در بازی جوانمردانه به او فحش داده است"، گفت: مگر بازیکن ما بلندگو داشته است یا گوش‌های فیرات تیز بوده که چنین چیزی را شنیده است؟! در هر صورت حتی اگر ما ناجوانمردانه بازی کرده باشیم، آنها حق ندارند به سمت بازیکن ما حمله‌ور شوند.
تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم گسترش فولاد را در شهر تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.
به گزارش خبرگزاری فارس، افشین ناظمی پس از تساوی بدون گل تیم‌های داماش و استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی نبود هر چند که ما بهتر از استقلال خوزستان بازی کردیم اما بازی همیشگی خود را انجام ندادیم. استقلال فضاها را بسته بود و بازی بسته‌ای انجام می‌داد آنها روی توپ‌های بلند برنامه‌ریزی داشتند و ما نتوانستیم آن بازی‌ای که می‌خواهیم را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: ‌از عملکرد بازیکنان راضی نیستم، فضاهایی که استقلال بسته بود باعث شد نتوانیم به گل برسیم. امیدوارم این مسئله در دیدارهای آینده برطرف شود.
سرمربی داماش در مورد تغییر در ترکیب اصلی این تیم عنوان کرد: ما بر اساس شیوه بازی تیم مقابل‌مان ترکیب تیم را می‌چینیم. مهدوی پس از مدت‌ها به ترکیب تیم بازگشت و نیاز به فرصت دارد تا به فرم ایده‌آل خود برسد. او قبل از مصدومیت بهترین بازیکن ما بود.
وی در مورد حضور چاووشی یادآور شد: از چاووشی استفاده کردم و فکر کردم او می‌تواند به ما کمک کند مطمئن هستم در نیمه اول حداکثر توان خود را در زمین به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، سرمربی مس کرمان معتقد است تیمش برابر سپاهان به خوبی اصول دفاعی را رعایت کرده اما در آینده باید بر روی اصول تهاجمی نیز کار شود.
پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان که با نتیجه صفر - صفر رقم خورد در نشست خبری با بیان این‌که از بازیکنان مس که برابر سپاهان پرقدرت ظاهر شدند و ایستادگی کردند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: در نیمه‌ی نخست این دیدار بسیار عالی بودیم. دو موقعیت گل خلق کردیم اما به دلیل اعتماد به نفس پایین بازیکنان، این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.
وی ادامه داد: مس در این دیدار به سپاهان موقعیت نداد؛ چرا که به خوبی اصول دفاعی را رعایت کردیم. هم‌چنین با یک بازی جوانمردانه خطوط سپاهان را از کار انداختیم. خصوصا فصل میانی سپاهان که از قدرت زیادی برخوردار است در این دیدار به وسیله بازیکنان مس از کار انداخته شد.
سرمربی مس کرمان با اشاره به آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنانش خاطرنشان کرد: محمود تیغ‌نورد در دقیقه 29 به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد و ما مجبور شدیم یک دفاع چپ را جایگزین یک هافبک کنیم.
وی هم‌چنین در ارتباط با لیگ برتر یادآور شد: من در کنفرانس خبری روز گذشته نگفتم که کیفیت لیگ پایین است بلکه معتقدم رقابت‌های خوبی وجود دارد و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست.
مظلومی در ارتباط با لوسیانو ادینهو مهاجم تیمش خاطرنشان کرد: این مهاجم با صد در صد آمادگی خود به میدان نرفت. اگر این بازیکن می‌توانست با آمادگی کامل در میدان حضور پیدا کند مطمئنا می‌توانست گل‌هایی به ثمر برساند.
سرمربی مس کرمان هم‌چنین پیرامون جایگاه نهایی مس کرمان در جدول رده‌بندی گفت: ما بر روی اصول دفاعی تیم به خوبی کار کرده‌ایم و قصد داریم در جلسات آینده اصول حمله را نیز به بازیکنان آموزش دهیم تا بتوانیم با خلق موقعیت، گل زده و در نهایت خود را در جدول رده‌بندی نگه داریم.
وی هم‌چنین درباره سمیر بکریچ که به عنوان بهترین بازیکن فنی در دیدار با سپاهان انتخاب شد اظهار کرد: این بازیکن برابر سپاهان با قابلیت‌های بالایی به میدان رفت و این‌که به عنوان بازیکن برتر فنی انتخاب شد واقعا بجا بود.
مظلومی هم‌چنین از مهمان‌نوازی اصفهانی‌ها قدردانی کرد و گفت: اصفهان دارای فوتبال حرفه‌ای، مردم خوب و رسانه‌های حرفه‌ای است.
به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، انگین فیرات پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا برابر تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط هوا و وزش باد برای ما بد بود. با این حال ما تیمی هستیم که پاسکاری می‌کنیم. به خاطر همین گسترش را دچار مشکل کردیم. گسترش با سه بازیکن سرعتی که دارد، سعی می‌کند روی ضد حمله کار کند. گسترش در کل دقایق بازی با توپ بلند بازی می‌کرد، متاسفانه ما هم همین کار را کردیم.
وی با بیان اینکه در شان تماشاگران نبود که همچین بازی را ببینند، افزود: نکته جالب این بود که تیم گسترش در نیمه اول پشت باد بازی می‌کرد و در آن زمان ما هم راحت‌تر بازی کردیم. 10 دقیقه اول چهار کرنر داشتیم. متاسفانه این همه موقعیت ایجاد کردیم ولی حتی یک شوت هم نزدیم.
سرمربی سایپا با بیان اینکه می‌دانستیم گسترش می‌خواهد به توپ‌های بلند رو بیاورد، تاکید کرد: من از یک چیز ناراحتم. اگر بیرون از خانه 2 بر صفر از حریف جلو هستی و روی ضد حمله گل می‌خورید، این اصلا قابل قبول نیست. من از تیمم ممنون نیستم!
وی با اشاره به هشت بازی خارج از خانه سایپا در این فصل، یادآور شد: ما هشت هفته خارج از خانه بازی کردیم و بازیکنانم از این مسئله خسته هستند. خودم هم خسته شده‌ام. از این نظر جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.
فیرات در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیمش، گفت: اگر از اخلاق صحبت می‌کنید بهتر است سراغ بازیکن شماره 12 گسترش بروید. در ایران همیشه صحبت از بازی جوانمردانه است ولی هیچکس آن را رعایت نمی‌کند. بازی جوانمردانه اول و آخر بازی ندارد و باید آنرا رعایت کرد.
وی افزود: در طول مسابقه میزان آدرنالین خون بازیکنان و مربیان بالا می‌رود. آیا شما تاحالا فوتبال بازی کرده‌اید؟ آیا حرفه‌ای فوتبال بازی کرده‌اید؟ شما نمی‌توانید بفهمید. وقتی آدرنالین خون بالا می‌رود همه محکم می‌شوند و وقتی مسابقه تمام می‌شود، همه همدیگر را در آغوش می‌کشند. به همین خاطر بهتر است درباره این مسائل بعد از بازی صحبت نکنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز همچنین بعد از بگو مگو با یکی از خبرنگاران تبریزی، به فحاشی یکی از بازیکنان گسترش فولاد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بازیکنان گسترش فولاد بعد از بازی به من و بصیرت (مربی سایپا) فحش داد که رسول خطیبی آنرا حل کرد. خطیبی روحیه جوانمردی دارد و از او متشکرم. من نمی‌خواستم این مسئله را در نشست خبری مطرح کنم ولی مجبور شدم آنرا بگویم.
وی ادامه داد: بازی تمام شد. ما فوتبال بازی می‌کنیم و با هم جنگ نداریم. بعد از فوتبال همه همدیگر را در آغوش می‌گیرند و مشکلات تمام می‌شود.
" یک بازی کمتر برای سایپا باعث شده است تا بازیکنان شما استراحت بیشتری داشته باشد و به همین خاطر این به نفع تیم سایپا بوده است". فیرات در پاسخ به این سئوال مطرح شده، یکبار دیگر صدایش را بالا برد و با ناراحتی گفت: شما فوتبال بازی نکرده‌اید. وقتی یک تیم هر هفته بازی می‌کند دارای یک ریتم می‌شود و به آن برنامه عادت می‌کند. حالا با تعویق یک بازی، این ریتم از بین می‌رود و بازیکنان از شرایط عادی خارج می‌شوند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به یکی از مشکلات فوتبال ایران، اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان در ایران به اندازه کافی استراحت نمی‌کنند. وقتی فصل تمام می‌شود، بعد از چند هفته مجددا اردوی آماده سازی تیم‌ها شروع می‌شود. سال گذشته استقلال قهرمان لیگ ایران شد ولی این تیم امسال نمی‌تواند مثل پارسلا باشد چون آنها خسته هستند. این مسائل باعث می‌شود که کیفیت لیگ پایین بیاید.
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در پایان گفت: قبول داریم تیم ملی برای آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی به اردو و مسابقات نیاز دارد ولی اگر بازیکنان خسته به تیم ملی بروند، آن وقت یک علامت سئوال در تیم ملی ایجاد خواهد شد.
تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم گسترش فولاد را در شهر تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل داماش اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد نبودیم و فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت نبردند. هر چند داماش بهتر بازی کرد اما مساوی حق دو تیم بود. فرصت‌های برابری داشتیم و از یک امتیاز بسیار خوشحالم.
وی ادامه داد:‌ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و تعویض‌های خوبی هم انجام دادم. امیدوارم که در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد تشویقش از سوی گیلانی‌ها خاطرنشان کرد: همیشه مردم گیلان را دوست داشتم آنها یکی از با فرهنگ‌ترین مردم ایران هستند. اگر مشکلاتی که بین هواداران ملوان و داماش وجود دارد و گاها توهین‌هایی بین آنها رد و بدل می‌شود از بین برود این خطه نمونه هواداران فوتبال ایران خواهد شد.
ویسی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند که این تیم استقلال اهواز نیست، گفت: ما دو هزار سه هزار هوادار داریم که هر بازی ما را تشویق می‌کنند حالا 10-12 نفر هستند که چنین مسائلی را عنوان می‌کنند. اکثر هواداران هم به حضور چنین تیمی افتخار می‌کنند. چنین مسائلی نیست و همه به دید استقلال اهواز نگاه می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش برابر تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که از لحظه اول این دیدار بازی سخت و پرفشاری در انتظار سپاهان باشد و از روز سه‌شنبه به بازیکنان هشدار دادیم که مس کرمان کنونی تیم دیگری است. به بازیکنان تذکر دادیم که نباید به رده‌بندی این تیم در لیگ برتر توجه داشته باشیم؛ چرا که جایگاه این تیم نشان‌دهنده کیفیت واقعی مس نیست.
سرمربی سپاهان اصفهان افزود: مس کرمان در دیدارهای گذشته نتوانسته بود قابلیت‌های خود را بروز دهد. هم‌چنین باید بگویم که سازماندهی سپاهان به گونه‌ای بود که توپ‌های تیم ما به صورت روان حرکت نمی‌کرد و فرصت‌ها شانس کمی به وجود آوردیم و این شایسته‌ی سپاهان نبود.
کرانچار در مورد دو موقعیت گلی که غلامی نتوانست به ثمر برساند گفت: برای تیم سپاهان خوب نیست که در دیدار برابر مس کرمان فقط دو موقعیت گل خلق کند.
وی هم‌چنین درخصوص آرش افشین مهاجم تیم سپاهان خاطرنشان کرد: آرش افشین بغیر از گلی که در دیدار برابر استقلال به ثمر رساند در مسابقات بعدی آمادگی کامل نداشت. افشین بازیکنی نیست که هم‌اکنون بتواند یک بازی 90 دقیقه‌ای را به دوش بکشد؛ چرا که دچار بیماری است و هنوز به مرز آمادگی مطلوب نرسیده. هم‌چنین در روزهای گذشته در تمرینات فقط به صورت نرم دور زمین می‌دوید و در چندین مرتبه به علت درد قوزک، پای خود را می‌گرفت.
سرمربی سپاهان اصفهان هم‌چنین در مورد سرعت بازی سپاهان در دیدار با مس گفت: سپاهان از سرعت لازم برخوردار نبود و این امر نیز به دلیل چیدمان دفاعی خاص مس کرمان بود. ما در بسیاری از صحنه‌ها نتوانستیم به نحو احسن پاس‌های مطلوب بدهیم و موقعیت خلق کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =