از این روحانی ظریف چه گویم؟

10 روز است آقای روحانی و 2 روز است آقای ظریف از سفر ینگه دنیا برگشته اند با سوغات فراوان. اما دریغ از معرفت و انصاف عده ای که همه چیز را زیر پا گذاشته اندو روی حیا وشرم هم ندارند که چی؟چرا دست پر برگشتی!!. مگر این روحانی ظریف چه کرده که اینگونه میکنند؟. رسانه ها و گفتار های آنان را در این دو سه روزه دیده اید؟

از رفتار بعضی که اتفاقا بعضی های کمی نیستند تعجب میکنم . نمیدانم این رفتارها از حسادت است؟از روی کینه است؟عقده ها و افعی های فرو خفته اند که بیدار شده اند؟یا از روی این حس است چرا یکی کاری کرده که مورد توجه همه قرار گرفته، ای کاش من کرده بودم .حالا که اینگونه است حیثیت برایشان نمیگذاریم.!!!!همه ما کما بیش با اینگونه آدمها روبرو شده ایم و عجیب است که کارشان راهم به خوبی پیش میبرند.وااسفا تریبون و رسانه ای هم داشته باشند، میشود نور علی نور!
آقای روحانی با دست پر از سفر نیویورک برگشتند،تتمه سوغات سفر را نیز آقای ظریف یکی دو روز پیش باخود آورد. به خوشی و سلامتی، خدا بهشان خیر وبرکت بیشتر بدهد . در سفر به فکر همه بودند.
اول از همه یادآوری کنم موضوع سفر نیویورک تنها محدود به مکالمه با آقای اوباما نبود و ایشان خود قادرند در این زمینه توضیحاتی بدهند که داده اند. اما سفر و سوغات فقط این نبود. چمدان ها هنوز باز نشده اند.اینکه سفرینگه دنیا نهایتا چه ارمغانی برای ملت به همراه خواهد داشت بماند برای بعد"این هنوز نتیجه سحر است" خود آقای روحانی گفتند این قدم کوچکی بوده قدم های بلندتری برداشته خواهد شد.(انشاءالله بحمدالله والمنه) اما آنچه اسباب ناراحتی و سرافکندگی شده نوع برخورد و رفتار(ازسوی همان بعضی ها)اهانت آمیز با آقای روحانی و وزیر خارجه اش است. از پرتاب گالش و گیوه پاره و وصله زده گرفته تا شکستن قفل ادب و نزاکت در پاره ای رسانه ها، این بی ادبی هاامتداد یافته و ظاهرا پایانی هم بر آن تصور نمیرود .در حالی که در تازه ترین سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، ایشان از این سفر و دیپلماسی هیات دولت به صریح ترین شکل ممکن حمایت کرده وآنرا تایید فرمودند.
هیچ کس مخالف نقد دولت نیست نباید هم باشد توقعی بی معناست، اما کجای این عقده گشایی ها و لنگه گالش ولنگه رسانه ای پرتاپ کردن اسمش شده آزادی کلام ؟.10 روز است شب و روز رئیس دولت را یکی کرده اند که چی؟چرا سفرت موفقیت آمیز بوده؟ 10 روز است رئیس جمهور و آقای ظریف زیر بدترین حملات لنگه گیوه ای و لنگه رسانه ای عده ای قرار گرفته اند و تا حد خیانت آنها را مورد هجوم قرار داده اند. بابا والا ،بلا،به پیر به پیغمبر،به آنی که شما قبول دارید (ما نمیدانیم چیست وکیست) موضوع این سفر و دست آوردهای آن تنها در آن مکالمه نیست.آن سخنرانی ها در سازمان ملل،آن ملاقاتهای گسترده که میگویند تا 100 ملاقات در حد اعلای دیپلماتیکی صورت گرفت ،آن دور اول مذاکرات 1+5 در نیویورک،آن مصاحبه ها،آن افکار عمومی ساختن ها همه وهمه در شفافیت کامل صورت گرفت .حال باید نتیجه اش این باشد که آقای ظریف بیاید و مصاحبه کند و بگوید بخدا بر سر منافع ومصالح ملی معامله ای نکرده است!!!!از شدت خجالت وشرم نتوانستم مصاحبه ایشان را که در همین سایت صاحب خانه مان(خبرآنلاین امروز را میگویم) انتشار یافته مطالعه کنم.
چه به روزمان آمده است؟چه به روز ملت ایران میخواهَند بیاورند این عده؟ کی وکجا با نخبگانش اینگونه ودر کمال بی انصافی برخورد میکنند که اینها با منتخبین و نخبگان ملت اینگونه میکنند؟ راستی ،رئیس قبلی چه شانسی داشت که در آخرین سفر با 160 نفر،چاوش خوانان وهلهله گویان رفتند ینگه دنیا و برگشتند ،هر چه خواستند کردند و گفتند یک نفر از این همان بعضی ها دم بر نیاورد.!! خدا و انصافتان را...........شبان آهسته مینالم مگر دردم نهان ماند/به گوش هرکه در عالم رسید آواز پنهانم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    29 1
    سخن از زبان ما بود. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    10 1
    ای کاش جراتی بود برای نام بردند این جریان هوچی گر و طریقه پشتیبانی مالی و امکاناتی آنها
  • علی A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    1 13
    میشه از کلی گویی پرهیز کنید و موفقیتها را صراحتا بیان کنید. منظور موضع اوباما بعد از دیدار با نتانیاهو است؟ یا اعتراف آقای ظریف به اینکه اوباما به مردم ایران توهین کرد؟. واقعیت اینست که این سفر نسبتا خوب بوده و حساسیت بیخود ایجاد نکرده است. با این مذاکرات فعلا هیچ مشکلی حل نمیشود. مذاکره تلفنی روحانی و اوباما بدون طی مقدمات کارشناسی و تشریفات دیپلماسی قبلی بوده و مغایر منافع ملی است. اگر میخواستند مذاکره کنند از قبل میبایست کارشناسان به توافقاتی درخصوص محور مذاکرات میرسیدند.
  • صادق IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    18 1
    عالی بود
  • مهدي A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    6 0
    نوشته هات بوي گل ميده دوست عزيز....
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    19 1
    منافع این آقایان در تندروی میباشد و حالا منافعشان به خطر افتاده / یادتون که نرفته اونها مذاکره میکردند برای مذاکره نه برای نتیجه
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    7 1
    رفتار این عده قلیل قطعا از روی حسادت عقده هستش واینکه احتمالا این اقدامات مفید و موثر دکتر روحانی و دکتر ظریف به منافع این افراد ضرری وارد میکنه.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    10 0
    به انصاف،حق را بجا آوردید متاسفانه این عده خاص دشمن ملتند نه حسن روحانی.و هر آنچه خود می گویند عین ثواب و فرامین الهی می د انند و آنچه غیر آن است گناهی نابخشودنی که خداوند از سر تقصیرشان نگذرد که این حق التاس است که تضییع می شود
  • ايران عزيزم IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    11 0
    بخدا حرف دلم زدي ديشب از سوالات مجري شبكه تهران و گفتگوي ويژه خبري شرم كردم چرابايد اينگونه سوال كنن چرا بايد تمام مزاكرات صورت گرفته علني شود . ايا در دولت گذاشته هم وزير امور خارجههم اينگونه باز خواست مي شد . بخدا انصاف نيست بگذاريد ريس جمهور و اقاي ظريف به برنامه هاي كه در پيش داران و اهداف خود برسند و ما هم ياري كنيم . زمان برا انتقاد هست عجله نكنيم ............. با تمام توان به اين دولت كمك كنيم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    6 0
    بعضیها لیاقتشون همون دولت قبل کاریشم نمیشه کرد!
  • بي نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    5 1
    بعضي از افراد (افراطي ها و لنگه كفش پراكن ها!) دوستي و دلسوزي شون براي مملكت (اگر بذاريم به حساب دلسوزي و نه منفعت طلبي) داستان خاله خرسست ... مهم اينكه خود جناب دكتر روحاني و ظريف علم به اين موضوع دارن كه چه خدمت بزرگي به مردم كردند و ميدونن كه اكثر افراد جامعه سپاسگذار منش ديپلماتيك اين بزرگواران و هيئت همراه ايشون هستند...
  • fdkhl IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    5 1
    یک بار برای همیشه باید نهروان وار چشم فتنه را کور کرد اینها را بحال خود بگذاری برای همه تعیین تکلیف میکنند .خوشبختانه در عصر آزادی ودسترسی آسان به اطلاعات کاری از پیش نخواهند برد
  • محبت A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
    0 0
    از کارکنان خبر آنلاین خواهش می کنم درخواست همکاران دانشگاه تربیت مدرس را به گوش وزارت علوم تحقیقات و فناوری برسانید لطفا برای تعویض رئیس دانشگاه و مدیر کل و مدیریت برنامه و بودجه .خواهشمند است این افراد را هرچه سریعتر تعویض کرده تا این قدر به بدنه سازمان دولتی بیشتر از این آسیب نرسانند.