این کارها راشورشیان  زولو  روآندا هم نمیکنند

بد اخلاقی علیه اقدامات دولت در عرصه دیپلماسی از مرحله نق زدن به فاز جعل خبر ،دروغ پراکنی و مهمل بافی گرایش پیدا کرده و در مواردی پای تهدید هم به وسط کشیده شده است. این درحالی است که مذاکرات 1+5 بزودی آغاز خواهد شد ودولت نیازمند حمایت قاطبه اهالی ملت ایران. اما عده ای در آنور آب و عده ای هم در آینور آب نذر کرده اند کمر دولت و وزارتخارجه در این گفتگوها شکسته شود!!!

امان از آدم نادان وجاهل .نادان هنگام آتش سوزی ناشی از اشتعال نفت، آب روی آتش  میریزد !.در چنین مواقعی قبل خاموشی آتش باید این نادان جاهل را از معرکه دور کرد. تازه اگر این آدم نادان باشد والا اگر فرد مغرضی ست که باید بااو جور دیگری برخورد کرد.
شرایط کشور در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد. آتش ناشی از نفت مشتعل شده دور ور کشور را فراگرفته آنهم نه از یک موضع که از چند نقطه بسیار حساس.اینکه این آتش از قبل نباید روشن میشد و با کاغذ پاره های قطعنامه ها!!!، مشتعل ترش میشد موضوعی است که الان دیر شده و نتایج آن امروز دامن ملت و کشوررا گرفته است. هر چه بوده گذشته و کشور شور بختانه با این وضعیت روبرو است. خوشبختانه هم اکنون رئیسی کارکشته و با تجربه با تیمی از آتش نشانان خبره ضمن ارزیابی ابعاد خطر و مخازن نفت مشتعل، مشغول خاموش کردن نقطه به نقطه آنها هستند. اما چه میتوان کرد عده ای با سطل های آب مشغول آبپاشی روی مخازن مشتعل هستند!!!
دیروز آقای ظریف از بد اخلاقی ها و بی انصافی های پاره نامنصفان و رسانه ها در ارزیابی شرایط کشور و تعاملات دیپلماتیکی گلایه کردند،امروز یکی از رسانه ها به جعل آشکار اخبار مرتبط با وزیر خارجه افدام کرد،آن یکی دخیل بسته و نذر کرده مذاکرات دیپلماتیک دولت شکست بخورد ،این یکی وعده(بخوانید تهدید) بیا سر کوچه کارت دارم به این دولت سر به زیر میدهد،عده ای هم دنبال لنگه دوم گیوه وگالششان میگردند ومیگویند کا نیمه تمام مانده وقس علیهذا........
نمیدانم گناه این دولت 2ماهه چیست؟هر چه کرده آنرا با شفافیت به اطلاع مردم رسانده است . رهبری معظم انقلاب بسیارروشن وصریح حمایت قاطع خودشان را از اقدامات و کارهای دولت در عرصه دیپلماسی اعلام نمودند ،ملت با هر وسیله ای شده حمایت خود را از منتخب شان اعلام کرده ومیکنند،افکار عمومی و بازار به این آرامش پاسخ داده و به تدبیر دولت امید واقعی بسته اند،جهان به گونه ای دیگر با ایران در حال برخورد و تعامل سازنده است. دیگر چه باید بکند؟ که بعضی وسط میدان نشسته ها روی نفت مشتعل آب شرارت نریزند؟اینکه اینگونه آشکار سخنانی خلاف واقع و دروغ به دولت و وزیر خارجه نسبت دهند .به گونه ای که صدای کمیسیون امنیت ملی مجلس هم درآمده است. به نظر شما این رفتار و بی اخلاقی در میان قبایل زولو رواندا هم دیده شده است؟ این توقعی بی جاست که دولت نقد عاقلانه نشود اما آیا این نقد است یا سیلی نقد؟آیا برای اثبات خود باید دست به هر اقدامی زد؟بازهم انصاف مارکسیستها که تا این حد هر وسیله ای را برای اهدافشان توجیه نمیکردند. برای عوام فریبی هم که شده قدری ظاهررا نگه میداشتند . نمیدانم شاید یکی از اشکالات دولتی نجیب همین ایستادن وتحمل سیلی ناجوانمردانه خوردن باشد.نمیدانم ،واقعا نمیدانم.!!
بزودی مذاکرات 1+5 با سطحی متفاوت وعالی بر گزار خواهد شد . دولت به اتکاء و پشتیبانی ملی باقدرت قرار است در مذاکرات حاظر شود. بیش از دولت ،ملت به نتایج این گفتگو ها امید واقعی بسته است. شک ندارم نتایج ملموس و قابل توجهی را دولت نصیب ملت خواهد کرد. آنوقت آنورآب یکی دو سناتور بد اخلاق اقلیت ومنزوی در کنگره آمریکا،اینورهم چند دخیل بسته ونذر کرده و خواب نماشده و اقلیت، متحد شده میگویند هیچ چیز عوض نشده ونخواهد شد. کمر دولت جدید را باید شکست و فشاررا افزایش داد.بیایید خبر جعل کنیم ،تهدید کنیم،بزنیم بکوبیم ،هرکس حرفی زد بگوییم ما دلسوز مردم وکشوریم! ببینید با سطل آب داریم آتش را خاموش میکنیم!!.باشد، در وسط این دریای طوفان زده با تیزی کف این قایق را سوراخ کنید. کی را غرق خواهید کردو کی را نجات خواهید داد؟ باز هم صد هزار مرتبه شکر کشتیبان بیدار و هوشیار است. باشد که باز بینیم دیدار آشنا را.matinmos@gmail.com

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 316739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    جانا سخن از دل ما می گویی
  • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    1 0
    قدرت كمپين هاي اينترنتي تو جريان اين نتانيابو(!) معلوم شد. بياين همه از رييس جمهور و وزير خارجه عزيزمون حمايت كنيم. يادتونه آقاي روحاني گفت مذاكره كننده اون روزي پيروزه كه مردم پشتش باشن.
  • جواد A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    واقعا" فکر میکنید اینها نمیدانند؟ وقتی جو خود شیرینی در جامعه بیداد میکند اینان نیز در اینگونه کارهای بنظرم ضد ملی، گوی سبقت از دیگران میربایند . متاسفانه از هر طبقه ای هم هستند . جای اقدامات لازم وجدی مقامات ذیربط را ، کاملا" احساس میکنم ، چرا که آبروی نظام در این برههء حساس در خطر است .
  • محمد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    1 0
    این حس عصبانیت شما کاملاً قابل درک است واقعاً عده ای نادان به جان این ملت و دولت افتاده اند خدا ریشه این مفسدان را برکند و شر این اشرار را به خودشان برگرداند.
  • sara azad IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    با سلام،دمتون گرم به غیر از انرژی هسته ای همه چیز حق ما نیست!‏
  • بی نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    3 0
    کیهانه دیگه..... بیشتر از این انتظار نمیره
  • حمید IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    باید مراقب بود ولی هراس دیگر پاسخ نمیدهد با عقلانیت به پیش رفت دشمنان میخواهند هر روز بحرانی بسازند