۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۰

خبر اختصاص مدرسه تازه ساخته شده مجتمع آموزشی مس فلز رنگین به اداره آموزش و پرورش شهر بابک همه را غافلگیر کرد و حقوق دانش آموزان و اولیاء آنان را تضییع نمود. فلذا لازم آمد تا در این رابطه نکاتی را به اطلاع مردم عزیز برسانم.

چند سال قبل در راستای استفاده بهینه و زیربنایی از توانمندیهای بخش های خصوصی ایجاد شده در شهرمان تصمیم گرفتیم تا شرکت مس فلز رنگین که یکی از شرکت های خوب می باشد در ادامه کارهای خیر و  همکاریهای خوبش نسبت به احداث یکباب مدرسه در خور شأن شما مردم احداث نماید، لذا اینجانب به  نمایندگی از شما مردم، حضرت  حجه الاسلام  و المسلمین مؤمنی رئیس محترم وقت آموزش و پرورش، جناب آقای افضلی فرماندار محترم وقت با جناب مهندس گودرزی مدیرعامل محترم و سهامدار محترم مس فلز رنگین و جناب آقامحمدی جلسه ای ترتیب و این مهم اتخاذ تصمیم و وارد فاز اجرایی شد. نیت سرمایه گذار و خیر و مسئولان وقت شهرستان صرفاً ساخت مدرسه به منظور استفاده دانش آموزان بود و لاغیر و در همین راستا بود که  از جناب مهندس گودرزی به عنوان خیرمدرسه ساز در همایش ویژه استان تجلیل شد نه به عنوان خیر اداره ساز.

اما اینک که تکمیل و آماده بهره برداری شده است آقایان تصمیم گرفته اند آن را اداره کنند این تصمیم به جهات مختلف دارای ایراد می باشد:

1-هدف بانی و بانیان از ساخت این مکان صرفاً مدرسه یعنی محل کسب علم و دانش بچه های بااستعداد و عزیز شهرمان بوده است.

2-اقدام بر خلاف نیت و تصمیم اولیه باعث دلسردی خیرین و سرمایه گذاران شده و دیگر تمایلی به مشارکت نخواهند داشت چون نمی دانند که سرمایه گذاری آنان به چه تبدیل و یا به کام چه کسانی خواهد رفت.

3-ساختمان اداره آموزش و پرورش شهربابک با کاربری اداری چندسالی بیشترنیست با همین انگیزه احداث شده است . پس چه دلیلی برای جابجایی آن دارند و آیا درست است که هرچیز نو ومناسب و با کیفیت از آن مسئولان باشد و دست دوم ها به دانش آموزان و اولیاء آنان برسد.

4-نام مکان هم به مجتمع آموزشی  مس فلز رنگین تعیین شده بود. 

از این رو ضمن اظهار تأسف از اتفاق رخ داده امیدوارم بنا به خواست شما مردم نسبت به بازگرداندن این مکان برای استفاده صحیح و درست که هدف اصلی بوده است شاهد اجرای عدالت باشیم. و برای این مهم بایستی سازمان نوسازی مدارس هم وارد عمل شود.گرچه شنیده ایم که تحت فشارهای وارده از سوی برخی با فرد خیر رضایت نسبی خود را ابراز داشته لکن موضوع نیت اولیه و بحث غصب نیز مطرح است. 


                                                                                                                    مصطفی رضاحسینی قطب آبادی

                                                                                                                  نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 317181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    2 2
    خود مطلب به حد کافی وظیفه اطلاع رسانی رو انجام داده .من دیگه چی بگم ؟
  • گالری عکس شهربابک IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 1
    با سلام مسئولین آموزش و پرورش لطف کنند و اخبار و مصاحبه های مسئولین وقت شهرستان را در رابطه با کاربری ساختمان اهدائی مس فلز رنگین را مطالعه نمایند حتی یکبار در اخبار ، مصاحبه ها و گزارشات نامی از اداره نبوده فقط یک کلام ساخت مدرسه . ان شاءالله مسئولین آموزش و پرورش خود اجتهادی نفرمایند که پیامدهای بدی برای شهرستان خواهد داشت راستی سازمان نوسازی مدارس کجاست نکند در خواب غفلت فرو رفته چرا جواب افکار عمومی را نمی دهد.
  • شهربابک A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    خیلی رو دارن بچه ها کلی منتظر بودن مدرسه ساخته بشه همش میگفتن امسال میریم تو یه مدرسه نوساز بعد آموزش برورش رفته خودشو جاکرده توش و محل قدیمی خودشو داده به بچه ها اگه اونجا خوب نبوده برا بچه هام خوب نیست آقای رضاحسینی خواهشا بیگیری کنید.
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    2 0
    در مقایسه با چیزایی که توی این 8 سال دیدیم اصلا چیز عجیبی نیست برید ببینید تو مدرسه ها چه خبره بدترین معلمای شهر با پارتی رفتن مدارس تیزهوشان برید ببینید چه پولایی از بچه ها میگیرن بدون یک ساعت کار اضافی بعد وقتی میخوان یه کاغذ کپی بگیرن میگن باید پولشو بدی... اوضاع داغونه داغون!‍‍
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    3 0
    آقای رضاحسینی خواهش میکنم مطالبی که مربوط به شهرستان هست را در روزنامه های شهر چاپ کنید که همه مردم و مسوولای شهر باخبر بشوند. ممنون.