شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند تیم فولاد را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو بردارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 17:45 امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. اولین موقعیت خطرناک استقلال در دقایق ابتدایی بازی روی اشتباه دروازه‌بان فولاد بدست آمد که شوت فرهاد مجیدی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 16 مسابقه بود که محمد مهدی نظری در محوطه جریمه فولاد با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه را جواد نکونام با یک شوت دقیق به گل تبدیل کرد تا هواداران حاضر در ورزشگاه غرق در شادی شوند. پس این گل شاگردان حسین فرکی برای جبران نتیجه بازی تهاجمی تری را از خود ارائه کردند و چند موقعیت خطرناک را روی دروازه تیم میزبان خلق کردند. فولادی ها شوت از راه دور را در دستور کار خود قرارداده بودند، چیزی که در هفته های اخیر به نقطه ضعف مهدی رحمتی تبدیل شده است. نیمه اول مسابقه با همین نتیجه رو به پایان بود که آندرانیک تیموریان از روی یک ضربه کاشته با شوتی دیدنی استقلال را به گل دوم رساند تا کار صدرنشین لیگ سخت تر از قبل شود.

با شروع نیمه دوم استقلالی ها که از کسب نتیجه خیال‌شان راحت بود بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. حسین فرکی که نمی خواست با شکست در این بازی موقعیت تیمش در صدر جدول به خطر بیفتد، مدام از کنار زمین دستوراتی را به بازیکنانش منقل می کرد اما توپ‌های فولاد راهی به دروازه استقلال باز نمی کرد. در دقیقه 70 بازی فرهاد مجیدی در میان تشویق بی امان هواداران زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به علیرضا نیکبخت داد تا این بازیکن پس از مدت‌ها در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرد. در دقایق پایانی بازی فولادی ها با کمک حرکات انفرادی اسماعیل شریفات تلاش زیادی برای باز کردن دروازه استقلال کردند اما هیچکدام از آنها ثمری نداشت. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان حسین فرکی همانند دیدار برابر پرسپولیس با شکست ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

با این نتیجه تیم فوتبال استقلال 19 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. فولاد هم با همان 26 امتیاز موقتا در صدر جدول باقی ماند.اتفاقی که کاملا به نفع پرسپولیسی ها است.آنها اگر موفق شوند در بازی با راه آهن این تیم را با هر نتیجه ای شکست بدهند به دلیل تفاضل گل بهتر پس از بیش از 100 هفته به صدر جدول بر می گردند.

نکته جالب اینجاست که استقلالی ها در بازی برابر فولاد مدل لباس خود را تغییر دادند و برخلاف دیدارهای گذشته خود با شلوارک سفید به میدان رفتند،اتفاقی که باعث شد روند ناکامی هایشان تغییر کند و لباس های جدید برایشان خوش یمن باشد.

252 41

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =