۲ نفر
۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶

وقتی نتانیاهو گفت اگر مردم ایران آزاد بودند شلوارجین می پوشیدند خیلی ها به او خندیدند. خیلی ها هم تعجب کردند که چرا یک مقام سیاسی تا بدین اندازه از کشوری که او را دشمن خود می داند بی اطلاع است. من هم جزو آن ها بودم که به اظهارات سخیف و سطحی نتانیاهو خندیدم و البته بیشتر متعجب شدم تا این که چند روزپیش از موضوعی مطلع شدم که تا حدودی از تعجبم کاسته شد و جای آن را تاسفی عمیق گرفت.

احسان فرزند برومند همکار و دوست عزیزم حاج محمود،(به دلایلی که کاملا واضح و آشکار است فعلا نام خانوادگی این عزیزان و هم چنین دانشکده مورد نظر و دوست گزینش گر را نمی آورم. البته فعلا) که سال هاست کار خبری انجام می دهد و در دانشگاه هم فلسفه خوانده است تصمیم گرفته است در دانشکده ... رشته خبرنگاری بخواند. امتحان داده است و نمره خوبی هم آورده است تا این که گذرش به گزینش دانشکده می افتد. برای مصاحبه و این حرف ها. گزینش گر محترم از ایشان می پرسد شلوار جین می پوشد یا نه؟ احسان هم که ظاهرا چند سالی است شلوار پارچه ای را به شلوار جین ترجیح می دهد صادقانه می گوید: نه، الان نه. گزینش گر محترم با تندی او را به دروغگویی متهم می کند و استشهاد محلی را به او نشان می دهد که در آن چند تن از اهالی غیور محله به جین پوش بودن احسان شهادت داده اند. گزینش گر محترم سئوال های جالب دیگری هم می پرسد از جمله این که ساعت شرعی نماز صبح چه وقت است و پاسخ احسان که ظاهرا با وقت دقیق در تقویم رسمی مطابقت نداشته سبب عصبانیت بیشتر ایشان می شود. خلاصه ماجرا این که جوان برومند و صادق و درس خوانده ما از راه یابی به دانشکده باز می ماند. من البته از این که او به چنین دانشگاهی راه پیدا نکرده اصلا ناراحت نیستم و نه تنها ناراحت نیستم که بسیار هم خوشحالم و در این ماجرا خیر و خوشی بسیار می بینم، و به جد معتقدم حیف احسان که قدر خودش را نداند و به جای تجربه اندوختن و پیروی از دل پاک و بی ریای خود، وقتش را در چنین جایی هدر دهد. با این همه از کنار رفتار جالب آقای گزینش گر نمی توان به این راحتی گذشت. این که هنوز پس ازگذشت سی و پنج سال از پیروزی نهضت 57 کسی را به جرم پوشیدن شلوارجین ، از تحصیل و دانش آموزی محروم کنند از عجایب و شگفتی هاست و موید اتهامی که نتانیاهو به جمهوری اسلامی وارد می کند. می خواستم بنویسم که احسان فرزند کسی است که سال های سال است زخم های بی شماری را برتن دارد. زخم هایی که یادگار سال های آتش و خون است. سال هایی که به احتمال قریب به یقین گزینش گر محترم با آن خیلی آشنا نیست و فقط از طریق تلویزیون چیزهایی درباره آن شنیده است. می خواستم بنویسم احسان در این سال ها نه همکار بی بی سی فارسی بوده و نه در رسانه هایی مشغول به کار بوده که دوستان صدا و سیمایی با آن ها زاویه دارند. می خواستم بنویسم ...اما با خودم گفتم شاید مثل خیلی از کاسب کاران مدعی دفاع از ارزش ها به سوء استفاده از مفاهیم ارزشی و معنوی متهم شوم. اما واقعا اگر احسان از پدرش بپرسد: پدر عزیز! واقعا تو و دوستانت هشت سال جانتان را کف دستتان گذاشتید تا من وامثال من به جرم جین پوش بودن از ادامه تحصیل باز بمانیم؟ پدرعزیز! فکر نمی کنی نتانیاهو خیلی هم درباره جرم بودن جین پوشی در ایران بیراهه نگفته ؟ حاج محمود چه جوابی به او خواهد داد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    101 5
    اتفاقن من نخندیدم!! شما ببینید در کارهای دولتی و یا همین دانشگاهی که مثال زده شده لباس به اصطلاح اسپرت می توان پوشید یا نه؟! چرا همه ی مسئولین لباسهایشان یک فرم دارد؟!! اساتید دانشگاه و نمایندگان و غیره هم همینطور. درسته لباس رسمی در بعضی مناسب در همه ی دنیا مرسومه ولی نه اینکه همیشه ما این افراد رو با همین لباس ببینیم!!!
    • منصوری A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      51 23
      تمام این نوشته رو باید با آب طلا نوشت ولی در جواب دوست بی ناممون باید بگم که خداییش دیگه حرف بی ربط نباید بزنیم. میخوای با تی شرت و زیرشلواری آدیداس و کفش ورزشی نایک استادت بیاد سر کلاس که چی بشه. هر چیزی سر جای خودش قشنگه دیگه
    • بی نام A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      65 9
      منصوری جان مجبور شدم خلاصه بنویسم. اول اینکه حالا یه استاد دوس داشته باشه با لباس اسپرت بیاد بده؟؟!! بعد هم اینکه اصن کسی که لباس اسپرت بپوشه و مدل موی کمی خارج از فرم خاصی داشته باشه نمیتونه به مقام بالایی برسه!!! در مورد مسئولین مثلن نماینده ها هم انتظار ندارم و نباید با لباس اسپرت برن مجلس ولی خارج از مجلس چطور؟!
    • احسان IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      37 1
      در جواب آقا یا خانم منصوری آقا ما که نرفتیم. ولی همکلاسی‌مون که الان توی ییل درس می‌خونه عکساشو می‌ذاره توی شبکه‌ی اجتماعی. ملت، استادا، دانشجوها همه با شلوارک و دمپایی (توی فصل گرما البته). اون وقت ما با این سطح علمی دانشگاهامون این همه فیس و افاده قائلیم واسه خودمون.
    • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      18 0
      داداش اون اسمش زیرشلواری نیست ، شلوار اسپرت فلامنته!
  • علي IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    95 0
    من برا استخدام يه بانك دولتي رفته بودم.مسئول گزينش گفت موي الان شما با موي يه كارمند فرق ميكنه!گفتم به محض استخدام هر مدل مويي كه بخوان ميزنم.گفت اگه آدم يه خالكوبي تو صورتش باشه چي؟گفتم من كه اصلا خالكوبي تو بدن و صورتم ندارم.گفت فرض كن داري چجوري پاكش ميكني كه استخدام بشي؟گفتم چرا عاقل كند...اصلا خالكوبي نميكنم.گفت خوب.اگه ميخواستي يه زمان استخدام بشي اصلا موهات الان نبايد اينجوري مي بود.شما ردي.اي كاش ميشد عكسمو ميزاشتم كه متوجه ميشديد يه مدل موي معمولي هم دارم.ولي چون ته ريش و مدل موي خوابيده نبود رد شدم.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    6 119
    موضوع رو شخصی نکن عزیزم-اینجا تریبون عمومیه-به من چه که احسان چنین و چنان-اگه آشنات نبود بازم براش مینوشتی؟برای من هم مینویسی؟الان مشکل مملکت احسان توئه؟دیگه احسان نداریم؟دیگه مشکل نداریم؟
    • سید عبدالجواد موسوی A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      96 4
      دوست عزیز اگر شما هم چنین مشکلی داشتی و به من می گفتی و من هم به شما اعتماد داشتم حتما می نوشتم. این درست که این مشکل برای دوست من پیش آمده اما ظاهرا یک مشکل عمومی است، اگر کامنت ها را بخوانی متوجه می شوی. موفق باشید.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      77 1
      دقیقا مشکل از همین جا شروع میشه ... همین جا که یکی رو که بی سواد و بی فرهنگ وعقده ای رو میزارن واسه گزینش!! نه یه آدم با سابقه تو اون شغل... برات متاسفم
    • منصوری A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      59 2
      چرا خودتو به اون راه میزنی دوست عزیز بی نام. چرا گروه شما دوست داره سر خودشو زیر برف کنه وبگه از این خبرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا تا کی؟؟؟؟ تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخواین لج مردم رو در بیارین؟؟؟؟؟
    • نورا A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      41 2
      جناب بي نام، مشكل احسان هاي نوعي هستند. متاسفم كه شما اصل مطلب رو نگرفتيد. من رو ياد اون مطلبي انداختيد كه طرف ماه رو نشون ميده و طرف مقابلش نوك انگشت رو ميبينه!!! جناب بي نام، اگر من و شما واقعيت رو انكار كنيم، ديگه وحود نداره. چرا صورت مسئله رو پاك ميكنيد؟ دنبال چه منافعي هستيد كه نمي خوايد مشكلات برطرف بشن؟! اگر ما به خورمون انتقاد نكنيم و ايراداتمون رو نپذيريم وضع همين ميشه كه دشمن به خودش اجازه نقد كردن ما رو ميده و با تمام ابزاري كه داره اشكالات و اشتباهات ما رو به رخ خودمون و دنيا ميكشه...
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    77 0
    واقعا متاسف شدم من هم مثال مشابه دارم برای گزینش از یک مهندس کامپیوتر که گزینش گر ازش می پرسه کفن زن و مرد چه فرقی با هم میکنه اینم جواب میده نرم افزاری یا سخت افزاری که اونو بیرون میندازن آخه این چه سوالیه از مهندس کامپیوتر می پرسی
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      37 0
      دوست خوب من سال ها قبل اگر مسئول گزینش می پرسید مرده چند متر کفن میبره!! از روی جهل بود. اما الآن به دو دلیل است 1-رد کردن متقاضی و پذیرش سفارش شده ها !! 2- یا از تظاهر به افراطی بودن؛ کاسبی می کند.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    47 0
    واقعا متاسفم...
  • علی A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    106 1
    مطمئن باشید اگه اسرائیل بخواد یه مامور نفوذی تو ایران بفرسته اون آدم رو تو پوشش یک آدم مدافع ارزش ها می فرسته.
  • iceflower IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    73 0
    بدترین قسمت ماجراهم اینجاست که این کارا توی کشور جمهوری اسلامی داره انجام میشه وقتی همه جا میخوان صحبت از دین کنن که ربطی هم نداره مثل استخدام مهندس!نتیجش جز دین زدگی نمیشه!شاید هم قصدشون همین باشه!
    • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      24 0
      شايد نه ، قطعا قصدشون همينه !
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    73 0
    ایشون پارتی نداشتن اگه داشتن حتی اگه می گفت نماز جمعه تو مهدیه تهران برگزار میشه بازم قبول میشد، تا بوده همین بوده شرکت خصوصی میری فقط تخصصی سوال میپرسن اما دولتی اصلا کاری به تخصص نداره
  • iceflower IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    58 0
    مورد جالبتری که الان دیدم عدم امکان نظر دادن زیر خبر (توصیه روزنامه ایران در باره حاشیه های اتفاقی که برای دختران میرحسین موسوی پیش آمد)!شما که اول نظرهارو چک میکنین بعد ... این چه کاری بود؟!
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      9 0
      کار خوبی کردن !! چون اونوخ باید کلی نظرو نشون نمیدادن (اگرچه الانم نظراتی نشون داده نمیشه ولی به نسبت اون خیلی کمتره)
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    5 28
    آقای موسوی مجبور بودی به حرف نتانیاهو استناد کنی؟! چه ربطی داره؟ شلوار جین و اینها بهونه ست. ایشون بدلیل پارتی نداشتن رد شده. در موضوعات خارجی تندروی نکن عزیز.
  • مجید A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    24 0
    افرین . فقط می تونم بگم به نویسنده محترم که مطمئن باش تو عاقبت به خیر می شی . ما رو هم دعا کن . یا حق
  • شاهین IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    25 0
    ما به خاطر کشورمون حاضریم جلوی صد تا مثل نتانیاهو قسم هم بخوریم که جین ازاده و می پوشیم اما خدایش گیر می دن تو سیستم اداری و دانشگاهی خودمم تجربشو داشتم...چیز عجیبی نیست یه نوع پارچه س برادر من ولی عقل بعضی قد نمی ده دیگه چون خودشون فقط ظاهرو دارن نمی تونن باطنی فکر کنن...حالا ما واسه دولتمون این همه مایه میزاریم دولتیها خجالت بکشید!
  • بی نام US ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    22 1
    بسیار زیبا از این موارد بار ها دیده شده و شنیده!! ما کو و کجا گوش شنوا؟؟!!!
  • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    29 0
    ای بابا سید تازگی به این نحوه گزینش پی بردی!؟
  • بی نام IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    21 0
    واقعا متاسف شدم. خجالت نمی کشن این گزینشی ها که تفتیش عقاید می کنن؟؟ نمی دونن بر خلاف قانون اساسی و جرم است؟ من بودم شکایت می کردم.
  • شمیم IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    9 0
    من که جین میپوشم تکلیف چیه خخخخخخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      13 0
      دو بار از روی تصمیم کبری!
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    22 0
    من روزی که نتانیاهو این حرف را زد خیلی عصبانی شدم ولی چون حافظه تاریخی من خوشبختانه مانند خیلی از دوستان ضعیف نیست یاد ایم گذشته نه چندان دور افتادم.که اگر پسری جوراب سفید میپوشید یا اینکه موهایش کمی حالت داشت گذارش به گشت کمیته با آن پاترولهای زرد معروفشان میافتاد. یا گشت جند الله .یادم نمیرود که در بوشهر دانشجوی دانشگاه آزاد بودم فقط به جرم جین پوشیدن به کمیته انضباطی رفتم و از من میپرسیدند چرا مدل رپ میپوشم آیا میدانم که گروه رپ یک گروه همجنس گراست؟یا اینکه یادمان رفته چون همه امروز در ماشینشان سیستم نصب میکنند و با صدای بلند موسیقی مجاز یا غیر مجاز گوش میدهند.ولی دوستان زمانی که اگر یک نوار در ماشینتان پیدا میکردند ماشین را توقیف میکردند یا جریمه میشدید یادتان رفته؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    16 1
    من یک نفر از این نفوذیها را میشناسم که هر روز با پول بیت المال با بلندگوی روزنامه ...همیشه به عنوان دفاع از ارزشها؟؟؟ آب در آسیاب اسرائیل میریزد
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    4 40
    اینقدر دروغ نباف آقای موسوی و سیاه نمایی نکن. اگر مملکت اینقدر بگبر ببند بود که تو و امثال توی مزدور هر روز یک جاشو با نوشته هاتون به توپ نمی بستین بعدشم راست راست برا خودتون آزاد باشین.
    • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      35 2
      تا وقتي امثال تو جيره خواران هستند آزادي سرابي بيش نيست !
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      3 14
      جیره خوار تو و امثال تو هستین که جیبتون با آمریکا یکیه.
  • سحر A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    20 0
    اين يه مشكلي هست كه همه جا داريم تنها به گزينش ختم نميشه...
  • بی نام A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    26 0
    این مورد برای خواهر من پیش اومد امتحان. کتبی دادوبین نزدیک 200 نفر اول شد (برای اشتخدام حسابدار دانشگاه)بعد سوالاتی که ازش در گزینش پرسیدن:چه روزنامه ای می خونی؟به کی رای دادی؟چرا باچادر نیومدی(خواهرم یک مانتو گشاد وبلند و مقنعه بلند وبدون ارایش داشت)،بعد اخر سر گیردادن که چراناخونات بلنده ورد شد!؟خواهرم می گفت اگه یه سوال علمی میپرسید و من بلد نبودم دلم نمی سوخت اما روزنامه و ناخن..!!اقای روحانی در دانشگاه گفتند نباید کاری کنیم مردم دو چهره داشته باشند اما اقای روحانی عزیز،زعمل کار براید به سخندانی نیست،میدونم کاریه روز دوروز نیست این خرابی ها اما....
  • رضا ازرشت A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    18 2
    پس.....خیلی هم بی اطلاع نیست وپرت وپلانگفته
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      2 23
      غلط کرد.
  • بی نام A1 ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    27 1
    سید جان ،جان مادرت مواظب باش این جماعت گاز بگیر وکفش پرت کن کلا با کلمه مردمی سر عناد دارن،اقلا یه واکسن پیشگیری بزن ،مایىم و خبرانلاین و یک سید ..!
  • بی نام A1 ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    14 0
    آخه مامور گزینش که دانشی نداره که اگر این جوان سرخرده بشه توی جامعه چه بلاهایی ممکنه سرش بیاد یا ازکشور بره بیرون اگر بازدهی داشته باشه در کشور دیگری بکار بگیره. این مسوولین کی به این معضلات خاتمه میدن.اینکه تازه پدرش زخم جنگ برتن داره اینجوری شده وای به حال ما. چقدر تا کنون جوانهای این کشور بدست این قشر سرنوشت زندگی شان به فهقرا رفته
  • سعید IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    8 0
    شلوار جین در واقع نمادی از آزادی در انتخاب نوع لباس و پوشش است که متاسفانه هنوز در بسیاری از نقاط ایران وجود ندارد حالا یک عده از دوستان جو گیر شدند تو فیس بوک موج راه انداختند که چه و چه
  • ناشناس ناشناس A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    7 0
    اگه اون بدبخت به خاطر جین رد شده بنده بخاطر اینکه یک نفر تو دانشگاه نمی خواست جذب بشم داد فرم گزینشم را دوستش پر کنه و کلی دروغ برام نوشت الان اگه بخونه خودش می دونه کی را میگم نه نماز جماعتم ترک می شد و نه واجباتم جین هم نمی پوشیدم
  • رفیق IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    20 0
    احسان پسر حاج محمود خودمونه. حاج محمود حیف اون هشت سال. شاید گزینشگر محترم نمی دونه که بابای احسان تو فاو شیمیایی شد. گرچه اگه می دونست هم خیلی واسش فرقی نمی کرد! اون مکلف به انجام تکلیفشه! یعنی متنفر کردن جوان ها از اسلام و انقلاب و امام.
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    26 1
    داداش من تو گزینش یکی از سازمان های دولتی یه سوالی ازش پرسیدن جواب دروغ نگفت ردش کردن...،رفت گفت بابا من اشتباه کردم اون حرفم اشتباه بوده ایندفعه راستو دروغ گفت استخدامش کردن با هزار مکافات...، هیچی دیگه الان دروغ میگه قسم دروغ هم میخوره! اینه نتیجه گزینش. خبرانلاین شجاع باش تایید کن.
  • ارمان IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    7 0
    من 18سالمه .اولین مصاحبه ی عمرم را بعد از کنکور دانشگاه علوم قضایی انجام دادم هنوز در شوک سوالات مصاحبه هستم
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    7 0
    سید یه مطلب نوشتی حسابی گرفته ها.... نتانیاهو اتفاقا هم ایران و هم مردم ایران رو خوب میشناسه که چنین حرفی زده.
  • بهمن IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    8 0
    اینهمه از کج اندیشی مسئولین گزینش گفتیم و نوشتیم چه فایده ای داشته و دارد !؟ آنها به هیچکس پاسخگو نیستند و کار خودشان را می کنند !
  • بی نام IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    5 1
    کی گفته لباس مناسب برای دانشگاه کت و شلواره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    5 1
    آخه ما نفهمیدیم دانشگاه گزینش اش برای چیست. یعنی یک به یک این جوانان بدست انسانهایی که سواد علمی ندارند ومعلوم نیست چگونه شخصیتی دارندباید چنین ضربه هایی را در ابتدای جوانی بخورند؟ خود این گزینشی را چگ.نه انتخاب می کنند. خداوکیلی درخلوت خودتان چگونه زندگی می کنید؟ همه آنچه می پرسید را عمل میکنید؟آیا از سر نفس نیست که چنین میکنید؟ای خدااااااااااااااا میخوام دادبزنم. دارم دیوانه میشم وقتی این چیزها را می شنوم. آقایان مسئولین چرا به رفتارها خاتمه نمی دهید؟ من خوب میدانم اگر این مطلب را گزینشی ها بخوانند لذت هم میبرند.......بابا خسته شدن مردم ولمون کنید بسته............
  • بی نام IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    6 1
    این ماجرا برای من و همکارام هم که می خواستیم بعد از 9 سال تبدیل وضعیت بشیم اونم توی دانشگاه پیش اومد و اتفاقا این سوالات گزینشی و جوابهایش بعد از 5 یا 6 ماه موضوع خنده و دستاویز گفتگوی زمان استراحت است و البته یک نکته وجود دارد کسی که 9 سال در یک مجموعه کار کرده و شناخته نشده در یک مصاحبه خنده دار 10 دقیقه ای چطوری شناخته می شود؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    0 1
    که به صورت خودجوش و امشاالله متکثر خطرات این وضع موجود را متذکر شوید،امروز مصاحبه ای از اقای مرعشی خواندم که گفتند هدف انحصارگرایان ناامید کردن مردم برای تنها گزاشتن دولت ضعیف کنونی است،به نظر می اید به جای جمله اندکی صبرسحر نزدیک است باید گفت اندکی صبر خطر نزدیک است!امیدوارم شما و امثال شما همچنان به عنوان گوش چشم باز جامعه انتقال دهنده حرفهای ناگفته و خطرات احتمالی جامعه باشید.ممنون.
  • گزینشگر IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    3 1
    با سلام خدمت تمامی دوستان.من به عنوان یک گزینشگر آگاه و معترف به خیلی از اعمال سلیقه های شخصی در گزینش هستم /اما اینو بدونین که گزینش قانون بسیار کامل و جامع داره که تمامی دوستان که اعتراضی نسبت به گزینششون دارن می تونن در چندین مرحله و در مراجع مختلف پیگیر کارشون باشن و به دنبال احقاق حقشون باشن/در خصوصو این مطلب هم خدمتتون عارضم خیلی مواقع داوطلبین برای فرار از فشارهای اطرافیان برای شروع به کاری که به اون علاقه ندارن از گزینش به عنوان یه ابزار استفاده می کنن و تمام تقصیرات رو گردن اون می ندازن و در واقع تمامی ضعفهاشون رو پنهان می کنن/ اگه سوالی بود من درخدمتم
  • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    5 1
    منو با چند تا مقاله آی اس آی تو مصاحبه هیئت علمی به این جرم که پیرهنم رو تا زدم به سمت بالا رد کردن! خیلی تلاش کردم ایران استخدام بشم اما همیشه پشت در بسته گزینش موندم الانم به اجبار دارم برای رفتن از کشورم تلاش میکنم. بعد آقایون میان اشک تمساح میریزن که وا مصیبتا فرار مغزها! مطمئنم نود درضد افرادی که رفتن اگه تو ایران بهشون احترام گذاشته میشد با حداقل امکاتات حاضر بودن تو کشورشون بمونن.